FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
9 Spelers! Ik heb er nog 3 Sad
Toen had ik er nog maar 7.
Ad Wim Wrote:Toen had ik er nog maar 7.

Nog 5:

Vik, Schüttler, Spadea, Almagro en Horna.

Let's hope and pray.
Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.
Genomico Wrote:Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.

Dan hoop ik voor jou dat het Horna en Schüttler worden, dan heb ik er ook 2 in de 1/2 finales.

Almagro, Spadea en Vik is afwachten. Ik ben bang dat ze er af gaan, maar heb stiekem nog een beetje hoop.

:cry: :razz: :cry: :razz:
Ik zit, geloof ik, wel goed met Chela en Calleri.
Hopen dat Carlsen kan stunten tegen Kiefer.
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.

Dan hoop ik voor jou dat het Horna en Schüttler worden, dan heb ik er ook 2 in de 1/2 finales.

Ik dacht meer aan Phau i.p.v. Schuettler...
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.

Dan hoop ik voor jou dat het Horna en Schüttler worden, dan heb ik er ook 2 in de 1/2 finales.

Ik dacht meer aan Phau i.p.v. Schuettler...

Phau is idd veel gunstiger. Icon_twisted
doe mij maar schuettler, phau heb ik alleen bij mv.. denk ook dat schuettler nadal meer tegenstand kan bieden
Schuettler is leuk als ie wint, maar Phau moet er vooral uit, de eikel.
Wie versloeg hij in de vorige ronde ook alweer? :lol:

Edit: Ik zal ophouden over Agassi (en Moya), ben vandaag al genoeg spelers kwijtgeraakt. Het scheelt dat iedereen dat heeft.
Hmm.. geen breakpoints in de eerste set tussen Schuettler - Phau.

Maar dan.. 5-4*, Phau serveert om in de set te blijven en faalt... #-o

6-4 Rainer..
Lekker Rainer, dat ik jou nog eens zou aanmoedigen...
rainer gaat dit makkelijk winnen nu zo te zien; 6-4 3-0. niet zo boeiend. iedereen heeft 'm.
Ongelofelijk dat Agassi hiervan heeft verloren...
Ad Wim Wrote:Ongelofelijk dat Agassi hiervan heeft verloren...

Wat een trauma zeg :Big Grin
Het zit diep.
Ad Wim Wrote:Het zit diep.

Tjolkie toch. Als dit al diep zit, bereid je dan al maar vast voor op het rest van het seizoen, want err zullen er nog vele tegenslagen komen. (Bijv. spelers >2500 euro die niet op komen dagen bij een toernooi).
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Het zit diep.

Tjolkie toch. Als dit al diep zit, bereid je dan al maar vast voor op het rest van het seizoen, want err zullen er nog vele tegenslagen komen. (Bijv. spelers >2500 euro die niet op komen dagen bij een toernooi).

Deze week raakt Ad, Moya en Agassi kwijt en begint al bijna te flippen :lol:
Ik flip nooit, ik ben alleen teleurgesteld.
federer nemen met wimbledon voor 7000 euri en dan zien dat ie op dinsdagmorgen afzegd met een snotneus, dan heb je slechte 2 weken.
een echte liefhebber van het spelletje neemt GEEN federer in zijn team
het leek een slechte week te worden..het komt iets bij met nog horna chela en rainer erin. Zeker met in het achterhoofd dat niemand federer, nadal of gaudio heeft. nou deze lijn voortzetten in indian wells
Jammer wel dat Horna wint, want Calleri is veel minder gekozen. Maar Haggie en ik verwachtten het wel van Horna.
Ik hoop op Goldstein haha, zal fantastisch zijn als hij Malisse pakt..

Veel mensen hebben dezelfde spelers, de echte toppers ontbreken in elk team. als de finale in dubai nadal-federer wordt houdt iedereen erg weinig spelers over
Ik denk toch dat veel mensen wel een finalist hebben in Acapulco.
Nog 3 mensen over : In alle toernooien nog eentje... Schuettler (zal wel snel exit zijn) Blake ( moet het toernooi kunnen winnen) en Chela ( moet de finale kunne halen)
Ad Wim Wrote:Jammer wel dat Horna wint, want Calleri is veel minder gekozen. Maar Haggie en ik verwachtten het wel van Horna.

Ik was degene die als eerste riep dat het de week van Horna en Gaudio zou worden. Helaas spelen ze nu tegen elkaar :8:
Roger zet eenvoudig Youzhny opzij.

Hup Rainer!
Eerste finale roger-rafael van dit jaar. niet de laatste.