FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Voor de spanning zou 't wel goed zijn als jij een keer geen spelers in je team zet buurs. :8:
centre court Wrote:Voor de spanning zou 't wel goed zijn als jij een keer geen spelers in je team zet buurs. :8:

:lol:

En dan op het laatst alles weer weggeven net als vorig jaar :roll:
---
Vliegen & Spadea & Seppi
Fish & Gonzalez
Moya & Safin

Gasquet & Malisse & Djokovic
Sanguinetti & Ljubicic
Gimelstob
Clement

Het gaat de week van Nadal worden (ja, nu wel :Big Grin ) Dus niet teveel geld vergeven in de kwarts van Federer en Rafa. Met Ljubicic en Gonzalez hoop ik de andere halve finalisten te hebben.
(Federer)
Roddick, Spadea, Chela
Fish, Gonzalez
Almagro, Safin

Gasquet, Malisse, Serra, Djokovic
Sanguinetti
Lopez
Haas, Lee

Ik hoop ook op nog een goede week van Gonzalez, daarnaast een QF voor Roddick, een SF voor Gasquet/Malisse/Djokovic en een stunt van Haas.
zie al meteen na de verwerking dat haas en roddick er zsm uit moeten.

en voorspel ook alvast dat Youzhny de nieuwe held van buurs wordt dit toernooi. =D>
woerdie heeft nalbi, hij heeft op 't oog weinig verrassends in ad's team gezet.
centre court Wrote:zie al meteen na de verwerking dat haas en roddick er zsm uit moeten.

en voorspel ook alvast dat Youzhny de nieuwe held van buurs wordt dit toernooi. =D>

:wink:

En onderschat Serra niet :wink:
buurs Wrote:
centre court Wrote:zie al meteen na de verwerking dat haas en roddick er zsm uit moeten.

en voorspel ook alvast dat Youzhny de nieuwe held van buurs wordt dit toernooi. =D>

:wink:

En onderschat Serra niet :wink:

Inderdaad, Serra wordt deze week de man.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:zie al meteen na de verwerking dat haas en roddick er zsm uit moeten.

en voorspel ook alvast dat Youzhny de nieuwe held van buurs wordt dit toernooi. =D>

:wink:

En onderschat Serra niet :wink:

Inderdaad, Serra wordt deze week de man.

Jij staat niet voor niets in de top 3 :wink:
Ik baal alleen dat ik Clement heb, maar andere opties waren Seppi, Goldstein of Mahut...

Clement heeft kans op meer denk ik :roll:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:zie al meteen na de verwerking dat haas en roddick er zsm uit moeten.

en voorspel ook alvast dat Youzhny de nieuwe held van buurs wordt dit toernooi. =D>

:wink:

En onderschat Serra niet :wink:

Inderdaad, Serra wordt deze week de man.

helemaal mee eens. :8:
de voest is er dus uit, dat wordt strepen voor de eerste mensen, hopelijk kunnen we daar zo gicquel bij aan toevoegen.
Zou idd mooi zijn en 7 pnt. voor Clement zou nog mooier zijn :8:
10 voor Lee teken ik ook voor.
centre court Wrote:10 voor Lee teken ik ook voor.

Ik heb ze beide, maar Clement is veel minder gekozen...
Laat die sheet maar komen Haggeman. :8:
Ben er al 2 kwijt... :|

Twee spelers waar ik ook helemaal niet achterstond, maar toch gekozen omdat ik weinig andere mogelijkheden zag...
Bij mij zijn Seppi en Mahut eruit. Allebei voor 4 punten, dus niet zo heel erg. Seppi zag ik wel winnen van Spadea en Chela, dus vond ik dat ik 'm voor dat geld wel moest pakken. Met Spadea er naast natuurlijk. Mahut nam ik puur omdat ie qualie is en laatst nog makkelijk Haas pakte. Hij heeft 't even niet zo denk ik. Dan moet Gonzalez Fish maar pakken.

Sheet komt trouwens wat later, Haggeman moet van 7 tot 15 uur werken. Hoop dat ie 'm dan ff snel maakt aangezien er vanavond bekervoetbal is in 't amateurvoetbal.
centre court Wrote:Bij mij zijn Seppi en Mahut eruit. Allebei voor 4 punten, dus niet zo heel erg. Seppi zag ik wel winnen van Spadea en Chela, dus vond ik dat ik 'm voor dat geld wel moest pakken. Met Spadea er naast natuurlijk. Mahut nam ik puur omdat ie qualie is en laatst nog makkelijk Haas pakte. Hij heeft 't even niet zo denk ik. Dan moet Gonzalez Fish maar pakken.

Sheet komt trouwens wat later, Haggeman moet van 7 tot 15 uur werken. Hoop dat ie 'm dan ff snel maakt aangezien er vanavond bekervoetbal is in 't amateurvoetbal.

Zou wel mooi zijn als de sheet er vanavond is...

Gonzalez zie ik deze week niet nog een keer ver komen. Ik denk dat het gewoon Nalbi zal zijn die daar doorkomt. Maar ik durfde het niet aan met hem, aangezien hij een lastige loting heeft. En hij heeft weinig wedstrijdritme. Fish maakt een goede kans tegen Gonzalez. Gonzalez komt moeilijk in zijn spel door de korte rally's.

Maar het mag duidelijk zijn dat het een interessante week wordt.
Ik hoop echt op Youzhny [-o<
sheet Sad

haggeman moet weer tot 3 uur werken, zal 'm wel weer ff smsen of ie 'm daarna kan maken. een mooie sheet voordat alle 2e ronde beginnen zou wel lekker zijn. :8:
centre court Wrote:sheet Sad

haggeman moet weer tot 3 uur werken, zal 'm wel weer ff smsen of ie 'm daarna kan maken. een mooie sheet voordat alle 2e ronde beginnen zou wel lekker zijn. :8:

tja, ik had m gister al verwacht.... :roll:
Ja ik ook! Ik wist dat ie pas half 4 weer zou zijn van 't werk, en om 5 uur al weer moest voetballen maar had verwacht dat ie 'm in de tussentijd ff snel zou maken. misschien kon ie niet bij de PC. Goede hoop dat ie 'm straks maakt. we dwingen 'm gewoon. Icon_twisted
HAGGEMANNNNNNNNNNNNNN, WAAAARRR BLIJFTTTT DIE SHEEEEEEEEETTTT???????????? :lol: Icon_twisted Icon_evil :roll: :8: :Big Grin Idea =P~ =P~ =P~
ik hoop dat het nu duidelijk is.. :8:
O ja, goed dat je me eraan herinnert. Haggie, je zou mij toch ook op de sheet plaatsen?
hij moet nu zo een keer thuis komen, dan zal ik eens even achter 'm aan vangen.
EDIT: krijg een sms van 'm. hij ligt al de hele dag ziek op bed maar hij maakt zo wel de sheet stuurt ie.
EDIT: Ziekte belemmerde mij hem te maken. Na het eten, zal ik hem maken en meteen doorsturen!
Haggie Wrote:EDIT: Ziekte belemmerde mij hem te maken. Na het eten, zal ik hem maken en meteen doorsturen!

Heeeeeeee Haggemannnnnnn, is goed!!!

Doe het rustig aan en beterschap.
Excell/Sheet is verstuurd. Have fun with it.


ps. Mr. T.. stuur even je emailadres in een PBtje.