FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik zie het al..iedereen dezelfde teams..wordt een saaie week denk ik..met weinig verschillen. toch maar weer voor davydenko gaan die niemand neemt.
Ik ben benieuwd hoe vaak Robredo, Bracciali en Almagro nog gekozen worden. Robredo is toch al wel een tijdje bekend en ze staan alle 3 inmiddels ook niet meer in de draw, maar ik denk dat Almagro hier en daar toch nog wel te vinden is.
Genomico Wrote:Ik ben benieuwd hoe vaak Robredo, Bracciali en Almagro nog gekozen worden. Robredo is toch al wel een tijdje bekend en ze staan alle 3 inmiddels ook niet meer in de draw, maar ik denk dat Almagro hier en daar toch nog wel te vinden is.

Almagro wel veel denk ik. Had hem er ook nog instaan maar door je berichtje hier nu ook op de hoogte. Mijn dank is groot.

Ik ben voor Nalbandian, Haas en Nieminen en een zooi kleintjes gegaan.
Ik ben toch maar voor Mahut gegaan. Als hij van Nalbi wint (die kans is natuurlijk klein), kan hij ook de halve finale halen. Dat zie ik Starace niet doen.
Estoril
Mahut
Tursunov

Portas
Gimelstob
Massu

Moya
GGL
Berlocq

Muller
Lapentti
Safin


Munchen

RRH
Haas
Melzer

Monaco
Vik
Nieminen
Vliegen
Hernych
Als Starace van Rochus wint, kan hij ook van Coria winnen :wink:
Ad Wim Wrote:Ik ben toch maar voor Mahut gegaan. Als hij van Nalbi wint (die kans is natuurlijk klein), kan hij ook de halve finale halen. Dat zie ik Starace niet doen.

Mahut zie ik echt maar 1 punt halen en Starace kan toch best achtereenvolgens van Rochus, Ramirez, Coria en Melzer winnen?? Ok, 1 pnt is goed mogelijk, maar de kans op meer is een stuk groter dan die van Mahut.
Starace verliest van Rochus, denk ik.
Tampie: Nalbandian, Greul


Buurs: Monfils, Lapentti, Muller, Starace en Kohlschreiber
Er zullen weinig voor Monfils zijn gegaan.
Ik heb hem bijna nooit.

Ben benieuwd :8:
Ik heb wel Almagro eruit gehaald, maar niet meer de tijd gehad om Lapentti/Muller in te passen. Hopen dus dat Safin hier door gaat komen.

In de top 10 iig nr 6 en 8 met Almagro.
Ik heb waarschijnlijk als een van de weinigen Phau niet, maar ik wilde echt gokken en geen drie man in het stukje nemen waar ik Haas en Melzer al had. plus Behrend is een lastige klant.
_Tampie Wrote:Ik heb wel Almagro eruit gehaald, maar niet meer de tijd gehad om Lapentti/Muller in te passen. Hopen dus dat Safin hier door gaat komen.

In de top 10 iig nr 6 en 8 met Almagro.

Almagro kost 500, dus je verliest er niet veel mee.

Ik heb liever dat Nalbi zich nog terugtrekt :razz:
buurs Wrote:Tampie: Nalbandian, Greul


Buurs: Monfils, Lapentti, Muller, Starace en Kohlschreiber

Lapentti/Muller sowieso goed voor 13 punten.
Monfils 10
Starace 1
Kohlschreiber 1

Greul 2
Nalbandian 18

Jij wint met 7 punten verschil en dus weer nummer 1.
Ad Wim Wrote:Ik heb waarschijnlijk als een van de weinigen Phau niet, maar ik wilde echt gokken en geen drie man in het stukje nemen waar ik Haas en Melzer al had. plus Behrend is een lastige klant.

Phau heb ik ook niet. 3 punten hooguit.
Haggie: Pasha, Mayer, Soderling, Behrend, Starace
Ad Wim: Nieminen, Mahut, Vik, Tursunov, Lapentti
Kijkend naar de teams in de top 20 moet ik toch weer constateren dat de verschillen klein zullen zijn.....
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Tampie: Nalbandian, Greul


Buurs: Monfils, Lapentti, Muller, Starace en Kohlschreiber

Lapentti/Muller sowieso goed voor 13 punten.
Monfils 10
Starace 1
Kohlschreiber 1

Greul 2
Nalbandian 18

Jij wint met 7 punten verschil en dus weer nummer 1.

Dat is wel heel kort door de bocht :8:

Nalbandian kan er zomaar 40 halen
en met Monfils weet je het natuurlijk niet.
Ik hoop toch wel op 18 punten.
Het wordt ondanks de kleine verschillen toch een spannende week
voor de koppositie :8:
Vooral in Munchen heeft bijna iedereen dezelfden. Het verschil zal gemaakt moeten worden in Estoril.
Quote:Nalbandian kan er zomaar 40 halen

#-o
Ad Wim Wrote:Vooral in Munchen heeft bijna iedereen dezelfden. Het verschil zal gemaakt moeten worden in Estoril.

Ik kijk nu al uit naar Wimbledon :razz:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Nalbandian kan er zomaar 40 halen

#-o

Icon_question
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Vooral in Munchen heeft bijna iedereen dezelfden. Het verschil zal gemaakt moeten worden in Estoril.

Ik kijk nu al uit naar Wimbledon :razz:

Doe mij maar Roland Garros :8:
Wanneer draait Elikian de stats meestal?
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Nalbandian kan er zomaar 40 halen

#-o

Icon_question

35 voor de winst of ben ik nu gek?
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Nalbandian kan er zomaar 40 halen

#-o

Icon_question

35 voor de winst of ben ik nu gek?

Amateur :lol:
40, het is volgens atptennis.com en stevegtennis.com een 6 toernooi. TM geeft een verkeerde 7 aan.
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Vooral in Munchen heeft bijna iedereen dezelfden. Het verschil zal gemaakt moeten worden in Estoril.

Ik kijk nu al uit naar Wimbledon :razz:

Doe mij maar Roland Garros :8:

Heb persoonlijk het idee dat op Wimbledon meer verschil gemaakt kan worden....
Buurs: Gremelmayr, Kohlschreiber & Monfils
Geno: Greul, Gimelstob, Berlocq & Zib

Verwachting: 2+1+10=13 voor Buurs en 4x3=12 voor mij

Tampie: Gremelmayr & Nalbandian
Geno: Lapentti, Gimelstob, Starace, Berlocq, Zib & Muller

Als ik voor Starace en Muller 8 en 10 pnt reken en voor de rest 3, dan kom ik op 30 punten. David zou de finale moeten halen voor 28 punten en dus 30 pnt incl. Gremelmayr.

Succes in ieder geval!!
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Vooral in Munchen heeft bijna iedereen dezelfden. Het verschil zal gemaakt moeten worden in Estoril.

Ik kijk nu al uit naar Wimbledon :razz:

Doe mij maar Roland Garros :8:

Heb persoonlijk het idee dat op Wimbledon meer verschil gemaakt kan worden....

Als tennisliefhebber kijk ik liever naar RG.
En op RG heb je vaak meer verrassingen :wink: