FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nieminen wint gewoon het tooernooi dus maak je maar niet druk.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou Geno, het kwam nogal onverwacht maar het lijkt erop alsof jij de weekprijs met 1 punt voorsprong op mij gaat pakken.

Zucht, alweer een weekprijs :roll: Nee, laten we niet arrogant worden :wink: Die prijs is nog lang niet binnen volgens mij, want Gremelmayr moet er toch wel meteen uit!! En ik moet met Nieminen nog 2 punten pakken op Arco's Kohlschreiber, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Ad, we staan gelijk hoor!! Ik denk dat jij een punt hebt toegekend aan Starace, maar die krijgt er 0.
O! Wat leuk!
Overigens halen wij die weekprijs echt niet. We staan 3 pnt achter op Buurs en hij heeft nog Gremelmayr en Kohlschreiber tegen onze Gimelstob, dus Gimelstob zal nog van Portas moeten winnen. Ook Nalbandian mag de finale niet halen, anders gaat Tampie ons waarschijnlijk voorbij.
Ad Wim heeft het weer goed bekeken allemaal... :wink:
Genomico Wrote:Overigens halen wij die weekprijs echt niet. We staan 3 pnt achter op Buurs en hij heeft nog Gremelmayr en Kohlschreiber tegen onze Gimelstob, dus Gimelstob zal nog van Portas moeten winnen. Ook Nalbandian mag de finale niet halen, anders gaat Tampie ons waarschijnlijk voorbij.
Tja, hij had Berlocq niet. Ik ging er toen nog even vanuit dat hij zou winnen. Niet echt een gekke gedachte gezien zijn 4-1 voorsprong in de TB.
Als ik me niet vergis pakt Ad's vriend de nummer een positie indien Rochus wint van Vliegen. Als Vliegen wint blijf ik aan kop, en gaat Woerdie wel Buurs voorbij.
Zie dat Woerdies eindelijk zijn team heeft opengezet...

Begrijp na afgelopen week wel waarom hij 1 staat. Heeft hij een glazen bol ofzo? :roll:
Mr. T Wrote:Zie dat Woerdies eindelijk zijn team heeft opengezet...

Begrijp na afgelopen week wel waarom hij 1 staat. Heeft hij een glazen bol ofzo? :roll:
Hoe het die gast de laatste weken mee zit, ongelooflijk. Ik kan hem al bijna feliciteren met zijn overwinning op mij dit jaar.
Toch 5 plaatsjes gestegen van 37 naar 32. En CC weer voorbij, maar die heeft zijn eigen team niet gemaakt :razz:
Ad Wim Wrote:Toch 5 plaatsjes gestegen van 37 naar 32. En CC weer voorbij, maar die heeft zijn eigen team niet gemaakt :razz:

Ik neem aan dat je het nu tegen mij hebt.. :wink: ..

Je hebt 3x van mij gewonnen deze week. Ben je wel trots op he :8:
Haggie, ik krijg je ook weer in het vizier Icon_twisted

Nog negen puntjes en ik heb je (weer) te pakken..
Eens even gaan denken of ik Gonzalez ga nemen. Als ik hem kies, kan ik i.i.g. m'n avatar van Fernando weer gaan gebruiken :Big Grin Maar ja, om rendabel te zijn moet ie langs Gaudio (HtH van 0-4) en anders is het max. 25 punten. Maar de reden van de avatar weegt natuurlijk ook zwaar.
Nee, alsjeblieft niet weer die foto!
Genomico Wrote:Eens even gaan denken of ik Gonzalez ga nemen. Als ik hem kies, kan ik i.i.g. m'n avatar van Fernando weer gaan gebruiken :Big Grin Maar ja, om rendabel te zijn moet ie langs Gaudio (HtH van 0-4) en anders is het max. 25 punten. Maar de reden van de avatar weegt natuurlijk ook zwaar.

Hij komt er bij mij in Smile .. De andere Verdasco ook overigens Icon_twisted ..
Wordt Ferrero of Nalbandian nog gekozen? Waarschijnlijk wordt het Gonzalez of Ferrero voor mij. Gonzalez haalt makkelijker de eerste punten binnen, maar Ferrero heeft kans op meer dan 25 punten. Daarvoor moet hij wel Nalbandian overwinnen.
Gonzalez komt Gaudio snel tegen. Van die gast weet je ook nooit wat hij presteert. Maarja, ik heb vol vertrouwen in Fernando. Komt goed met die jongen..
Dan nemen jullie Nadal dus niet...
Nee..
Oke. Ik weet niet of dat verstandig is.
dat weten we zondag pas. :razz:
Gokken op iemand waarvan je denkt dat hij er in de derde ronde al af kan gaan tegen Gaudio en nog een paar van die gokken, of gaan voor zekerheid met Nadal. Ik zou het wel weten.
er is maar 1 zekerheid.... maar dat verhaal kennen we.
En op gravel is dat Nadal, inderdaad.
Ad Wim Wrote:Gokken op iemand waarvan je denkt dat hij er in de derde ronde al af kan gaan tegen Gaudio en nog een paar van die gokken, of gaan voor zekerheid met Nadal. Ik zou het wel weten.

Heb je gelijk in.
vorige keer gegokt door voor anderen dan Nadal te gaan. Die brachten toen gezamenlijk een vrolijke 35 puntjes bijeen tegen Nadal 100. Die fout maak ik niet nog eens.
En wie gaat er voor Federer, Nadal plus nog een speler ( 675 over )???
Vrijwel zekere 170 punten plus ... :Big Grin
ALMAGRO!
Of Martin.
dat doe ik mss met RG. finale federer-nadal levert je dan al 340 punten op. dat red je anders nooit.