FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tampie heeft Srichaphan, Lu en Roddick :roll:
Die zitten er tenminste allemaal nog wel in.
Ad Wim Wrote:Die zitten er tenminste allemaal nog wel in.

Maar schakelen elkaar ook snel uit
Ad Wim Wrote:Haggie heeft Greg...

Ik weet het. Ik weet het. Ik had mijn team ergens in de middag gemaakt en totaal vergeten #-o .. Beetje dom..

Nog gelukt gehad met Fernando. Zullen wel zien wat het wordt.

Lekkere start in ieder geval.. :letitallout:
Wel veel verschillen deze week
Morgenvroeg zal ik het excell-schema maken. Jullie zullen een nachtje geduld moeten hebben. :oops: Smile
buurs Wrote:Wel veel verschillen deze week
Enorm. Ik had de hele tijd Roddick niet en nu is hij wel een beetje mijn troef. Hij is onderin de enige echte grasspeler samen met Srichaphan en hij wint het toernooi niet voor niks drie keer op rij, ook elke keer na een matig gravelseizoen.
Safin, Lee, Tursunov en Phau zijn andere troeven.
Haggie Wrote:Morgenvroeg zal ik het excell-schema maken. Jullie zullen een nachtje geduld moeten hebben. :oops: Smile

Je kan toch niet slapen met de warmte :8:
Haggie Wrote:Morgenvroeg zal ik het excell-schema maken. Jullie zullen een nachtje geduld moeten hebben. :oops: Smile
Doe rustig aan, Haggeman.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Wel veel verschillen deze week
Enorm. Ik had de hele tijd Roddick niet en nu is hij wel een beetje mijn troef. Hij is onderin de enige echte grasspeler samen met Srichaphan en hij wint het toernooi niet voor niks drie keer op rij, ook elke keer na een matig gravelseizoen.
Safin, Lee, Tursunov en Phau zijn andere troeven.

Er zijn volgens mij veel die Roddick hebben.
Hij zal het niet makkelijk krijgen deze week :wink:
Ad Wim Wrote:Die zitten er tenminste allemaal nog wel in.

nu weet ik 't wel ad. :8:

een snelle uitschakeling van roddick maakt deze 400 euries snel goed. :wink:
davydenko mijn man die het moet gaan doen...weet ook wat ad gaat zeggen..nog minder wedstrijden op gras gewonnen als ljubo, die ik ook heb. maar davy heeft er goed op getraind en kan hierdoor nog verder om hoog op de ranglijst.
kooltje Wrote:davydenko mijn man die het moet gaan doen...weet ook wat ad gaat zeggen..nog minder wedstrijden op gras gewonnen als ljubo, die ik ook heb. maar davy heeft er goed op getraind en kan hierdoor nog verder om hoog op de ranglijst.

:lol:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Die zitten er tenminste allemaal nog wel in.

nu weet ik 't wel ad. :8:

een snelle uitschakeling van roddick maakt deze 400 euries snel goed. :wink:
Ik had het eigenlijk over Rusedski van Haggeman.
Ben op 3/4 kwart van Excell-Sheet. Moet er nu helaas even vandoor. Even geduld nog. Er valt nu toch nog niet veel zeggen, zie ik al wel. Smile
ok...komt wel goed...vandaag toch niet al teveel wedstrijden
kooltje Wrote:ok...komt wel goed...vandaag toch niet al teveel wedstrijden
Niet veel wedstrijden vandaag?! 19!
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:ok...komt wel goed...vandaag toch niet al teveel wedstrijden
Niet veel wedstrijden vandaag?! 19!
maar weinigs interessants...tuurijk speelt murray, roddick en grosjean..maar nog niet echte top wedstrijden bedoelde ik.
Excell-Sheet verstuurd.. Smile
Effe attachen, Haggeman.
Al gedaan :wink: ..
kan iemand meteen even controleren of de q's de goede punten hebben gekregen? geloof dat 't ene toernooi 1 punt krijgt en de andere 2 ivm verschillende draws.
Ik heb geen hokjes waarin je de punten voor de spelers kunt invullen zodat het voor iedereen aangepast wordt.
centre court Wrote:kan iemand meteen even controleren of de q's de goede punten hebben gekregen? geloof dat 't ene toernooi 1 punt krijgt en de andere 2 ivm verschillende draws.
Halle 2 punten en Queens 1, althans zo zegt SD.
Wat is die formule voor zo'n hokje waardoor alle punten automatisch aangepast worden? Dat was toch wel echt een verbetering.
Ad Wim Wrote:Wat is die formule voor zo'n hokje waardoor alle punten automatisch aangepast worden? Dat was toch wel echt een verbetering.

Haggie zit nu naast me. Hij zal dat vanavond nog even doen. Hij heeft jullie nu alvast dit gegeven, zodat jullie alles goed kunnen zien.
top haggie! alleen lee heft volgens mij geen kwalificatie gespeeld dus die heft een puntje minder...we blijven je scherp houden haggie Wink
kooltje Wrote:top haggie! alleen lee heft volgens mij geen kwalificatie gespeeld dus die heft een puntje minder...we blijven je scherp houden haggie Wink

On-eens. Er staat wel degelijk een Q voor de naam Lee in het toernooischema. :wink:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:top haggie! alleen lee heft volgens mij geen kwalificatie gespeeld dus die heft een puntje minder...we blijven je scherp houden haggie Wink

On-eens. Er staat wel degelijk een Q voor de naam Lee in het toernooischema. :wink:

Dat krijg je met al die Leeeeeeeeeeeee's
heel veel mensen met soderling en pavel..dat vind ik nou raar. eentje pakt nog een rondje mee en de ander ligt er volgende ronde uit tegen haas. ik hopen op een goede week van ljubo, davy en kiefer.