FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
berdych die in 2 gladde setjes wint van zowel henman en hewitt verliest nu heel dik van de baghdatis die een set verliest van gaudio op HC de vorige ronde? ik snap de wereld soms niet.
centre court Wrote:
Genomico Wrote:En Ad je mag niet zeuren dat je Baghdatis niet hebt, want was jij het niet die hem een eendagsvlieg noemde en mij smeekte om hem niet te nemen?

een eendagsvlieg zonder toernooizege?

Ik sta liever in de finale van een grand slam, dan dat ik het toernooi van Amersfoort win :8:
centre court Wrote:berdych die in 2 gladde setjes wint van zowel henman en hewitt verliest nu heel dik van de baghdatis die een set verliest van gaudio op HC de vorige ronde? ik snap de wereld soms niet.
Haha, precies hetzelfde zeg ik net in het andere topic.
Gewoon zoals verwacht
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:O, ik wist niet dat hij dat was.

Dat is dus Nadal, Nieminen, Baghdatis en Blake voor Geno tegenover Youzhny (1), Ancic, Nalbandian, Spadea (3), Roddick, Hewitt en Vliegen voor mij.
Ik ben eigenlijk alleen bang voor Nadal. De rest haalt niet eens de kwart, muv misschien Baghdatis. Terwijl ik Nalbi en Roddick wel in de halve zie staan.
Interessant.

De kans dat Nadal het toernooi wint, is groter dan de kans dat Roddick EN Nalbandian de halve finale halen.

Sorry, achteraf gelijk halen hou ik niet zo van, maar omdat ik er zoveel commentaar op kreeg toen ik dit zei, wil ik het toch maar even vermelden.
Als Nadal het toernooi niet wint, krijg je geen gelijk hoor. Dan vervalt de uitspraak gewoon. Dus wacht nog maar even met je gelijk halen.
5 van de 8 kwartfinalisten nog in toernooi en dat voor rode lantaarndrager! Federer heeft niemand gekozen en ook andreev zal niemand hebben. alleen Blake moet er nu nog even uitgheslagen worden. Deze ronde zullen erwel zeker twee van de 5 afvallen omdat die tegen elkaar spelen. Zou heerlijk zijn als ivan van roger wint! ik ga hem overdragen aan adje!
Jij hebt Ljubicic en Srichaphan, maar ik heb Blake. Hopen dat ik een halve finalist meer ga hebben :wink: En als Blake verliest, vind ik het ook niet zo erg (heb hem niet bij MV-game), zolang Ljubicic maar gewoon verliest!!
Ljubicic is de enige speler die ik nog heb.
Ik heb met Ad Wim nog een mooie discussie als Ljubo wint van Fedex :wink:

Waar ik overigens nog steeds 100% in geloof......
Haggie Wrote:Ljubicic is de enige speler die ik nog heb.
Ik heb met Ad Wim nog een mooie discussie als Ljubo wint van Fedex :wink:

Waar ik overigens nog steeds 100% in geloof......

Helemaal mee eens Haggie, Ivan stuurt Fedex gewoon naar huis en staat in de SF tegen Blake die Andreev een poepie laat ruiken Icon_evil

Finale dan: Ljubicic - Blake (hoop ik).
Ljubicic - Andreev dan maar.. :roll:
Haggie Wrote:Ljubicic is de enige speler die ik nog heb.
Ik heb met Ad Wim nog een mooie discussie als Ljubo wint van Fedex :wink:

Waar ik overigens nog steeds 100% in geloof......
Open de discussie maar, Haggie.
Als ik het goed heb uitgerekend kan ik onder de volgende voorwaarden de nummer 1 in het klassement na Indian Wells worden:

- halve finale moet Blake - Nadal worden met Nadal als winnaar.
- Nadal moet in de finale winnen van Federer.

Ik schat de kans op 25%
We zullen zien :8:
buurs Wrote:Als ik het goed heb uitgerekend kan ik onder de volgende voorwaarden de nummer 1 in het klassement na Indian Wells worden:

- halve finale moet Blake - Nadal worden met Nadal als winnaar.
- Nadal moet in de finale winnen van Federer.

Ik schat de kans op 25%
We zullen zien :8:

Wil je dan ook ff uitrekenen hoe hoog ik kom te staan? Volgens mij kom ik dan zo rond de 12e plek. Nog gunstiger zou het zijn als Baghdatis het toernooi gaat winnen. Dan storm ik de top 10 binnen :Big Grin
buurs Wrote:Als ik het goed heb uitgerekend kan ik onder de volgende voorwaarden de nummer 1 in het klassement na Indian Wells worden:

- halve finale moet Blake - Nadal worden met Nadal als winnaar.
- Nadal moet in de finale winnen van Federer.

Ik schat de kans op 25%
We zullen zien :8:

Nadal hoeft natuurlijk niet per se van Federer te winnen in de finale, mag ook van Srichaphan zijn.

Blake - Andreev: Blake winnaar 80 % kans
Nadal - Baghdatis: Nadal winnaar 80 % kans
Nadal - Blake: Nadal winnaar 70 % kans
Federer finalist: 100 % kans
Nadal - Federer: Nadal winnaar 40 % kans

0.8 * 0.8 * 0.7 * 0.4 = +/- 18 % kans.
Onder dezelfde voorwaarden zal jij rond de 15e plek komen.
Bij jou is het iets lastiger, aangezien er een aantal teams dicht zijn :wink:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Als ik het goed heb uitgerekend kan ik onder de volgende voorwaarden de nummer 1 in het klassement na Indian Wells worden:

- halve finale moet Blake - Nadal worden met Nadal als winnaar.
- Nadal moet in de finale winnen van Federer.

Ik schat de kans op 25%
We zullen zien :8:

Nadal hoeft natuurlijk niet per se van Federer te winnen in de finale, mag ook van Srichaphan zijn.

Blake - Andreev: Blake winnaar 80 % kans
Nadal - Baghdatis: Nadal winnaar 80 % kans
Nadal - Blake: Nadal winnaar 70 % kans
Federer finalist: 100 % kans
Nadal - Federer: Nadal winnaar 40 % kans

0.8 * 0.8 * 0.7 * 0.4 = +/- 18 % kans.

Je geeft de Thai zelf ook weinig kans.
18% = geen kans :8:
2e plaats dankzij Blake geconsolideerd. En wie pakt er deze week de koppositie?

Juist ja.
Ben voor het eerst gedaald, en hoe, van 31 naar 51 Sad
_Tampie Wrote:2e plaats dankzij Blake geconsolideerd. En wie pakt er deze week de koppositie?

Juist ja.
Ik heb niet gekeken, maar ik ga uit van Arco.
Van 32 naar 15 waarmee de trend naar boven zich nog steeds elke keer doorzet. Doel is gehaald (top 20 voor de prijzen). Nu zorgen dat ik er blijf en misschien Arco en Joeri over een tijdje zenuwachtig maken :wink:
Ik wil het niet weten voor deze week. :8:
centre court Wrote:Ik wil het niet weten voor deze week. :8:

Ik wil ook liever snel door.

6 plaatsen gezakt en ingehaald door Genomico. Opnieuw een Achterhoeker in de top20 erbij :8: ..
nog steeds geen top 100...maar heb het ritme te pakken
en opnieuw een Achterhoeker in de top 50! :razz:
kooltje Wrote:nog steeds geen top 100...maar heb het ritme te pakken
Jij had toch een hele goede Indian Wells? Hoe slecht heb je het dan wel niet in de eerste weken gedaan?
met wintersport is het fout gegaan. in internetcafe totaal mislukt. had tien punten in een week. waar sommige er 300 hadden.
Beetje jammer is dat, gelukkig heb je nog wel de motivatie om door te gaan :wink: zal niet makkelijk worden nu je zoveel punten mist...
Weken zoals deze maken het zowel het TM als het MV spel wel mooi. Er zijn zoveel verschillende opties en mogelijkheden om voor te kiezen.

In andere weken waar er bv. drie 7 toernooien zijn, worden er gewoon teams van 20a22 spelers gemaakt, waarvan ze allemaal op elkaar lijken. Juist in deze weken moet je laten zien of je een goede "tennis"manager bent en voor de juiste strategie gaat.

Afgelopen week heb ik gefaald. Mijn tactiek met spelers zoals Roddick,Nalbandian etc. werd afgestraft met een beschamend laag aantal punten van 103, terwijl de weekwinnaar er 280 had. Ik zeg niet dat mijn tactiek deze week anders gaat worden, maar het is zo super lastig..

(Maar dat is wat dit spelletje zo mooi maakt.... :Big Grin )
Toch nog een kleine stijging van plek 65 naar 60.
Wie weet gaat Miami de zaak weer lekker door elkaar gooien.

Suc6 allemaal......... :razz: