FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.

Aj, de Voest eruit en Goldstein erin? Daar zal Woerdie niet blij mee zijn!!
Tja, De Voest wist ik nog niet en vond ik een 50-50 wedstrijd. Bovendien verwacht ik veel van Goldstein deze week.
En ik moest het echt heel snel doen allemaal. Dus sneller Muller en Spadea eruit en sowieso Kunitsyn erin. Dit leek me de beste optie en zo hield hij het minste geld over. Had ook Seppi kunnen nemen, maar dan hield ik redelijk veel over.
Ad Wim Wrote:Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.
mag ik zeggen dat ik dit belachelijk vind. dat is juist het spel mensen! haal de charme er niet vanaf.zoals de oortjes bij het wielrennen, alle 28 camera's bij voetbal die alles zien en zoals het voor elkaar managen van het team bij manager spellen.
Geno, je stelt me teleur. Tijdens het maken van de excell-sheet is me opgevallen dat jij Verdasco niet in je team hebt opgenomen :|
De excell-sheet is af. Ik wens jullie er veel plezier mee.
Haggie Wrote:De excell-sheet is af. Ik wens jullie er veel plezier mee.

stuur 'm dan ook mee in de bijlage als je 'm mailt. :wink:
Die Mailman blijft me altijd weer verrassen met zijn team. Hij heeft deze week Fish, Murray en Wawrinka niet, maar wel RRH én Lopez en Ferrero én Marach.
Mailman, Kooltje, Cruijff en Scholten hebben altijd verrassende teams. Vind 't wel leuk om ze er op de sheet bij te hebben. Is eens wat anders, regelmatig verliezen ze dik, maar op Wimbledon waren ze je denk ik bijna alle 4 de baas ad.
centre court Wrote:Mailman, Kooltje, Cruijff en Scholten hebben altijd verrassende teams. Vind 't wel leuk om ze er op de sheet bij te hebben. Is eens wat anders, regelmatig verliezen ze dik, maar op Wimbledon waren ze je denk ik bijna alle 4 de baas ad.
Ik vind het ook wel leuk, maar ik begrijp het gewoon vaak niet. Ze hebben vaak echt onbegrijpelijke keuzes en dat pakte bij deze onwijs verrassende Wimbledon goed uit, maar over het algemeen niet. Dat is ook wel te zien aan hun positie op de ranglijst.
Mijn welgemeende excuses voor het niet meesturen van de bijlage. Ik zal het NU voor elkaar maken :oops:
2e ronde is 3 punten, Haggie.

En waarom nu weer geen hokje waarin je de punten in kunt vullen, zodat het in een keer voor iedereen aangepast wordt?
Ad Wim Wrote:2e ronde is 3 punten, Haggie.

En waarom nu weer geen hokje waarin je de punten in kunt vullen, zodat het in een keer voor iedereen aangepast wordt?

1. 2e ronde is 3pnt, ook goed. Zelf één vakje aanpassen.
2. Gister te laat gemaakt, vanochtend even Sheet gemaakt en duurde me allemaal iets te lang, dus vandaar. Ik wil het jou natuurlijk ook niet te makkelijk maken.
Haggie Wrote:Geno, je stelt me teleur. Tijdens het maken van de excell-sheet is me opgevallen dat jij Verdasco niet in je team hebt opgenomen :|

Win-win situatietje

@Ad: Jij verwacht veel van Goldstein. Dat is nou net de enige goedkope prutser die ik niet heb :Big Grin Ik verwacht daar dus niets van.
Zo goedkoop is hij nou ook weer niet.
Ad Wim Wrote:Zo goedkoop is hij nou ook weer niet.

Voor een 1e ronde exit tegen Scud inderdaad vrij prijzig :wink:
Voor een kwartfinale exit tegen Fish doe ik het.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Mailman, Kooltje, Cruijff en Scholten hebben altijd verrassende teams. Vind 't wel leuk om ze er op de sheet bij te hebben. Is eens wat anders, regelmatig verliezen ze dik, maar op Wimbledon waren ze je denk ik bijna alle 4 de baas ad.
Ik vind het ook wel leuk, maar ik begrijp het gewoon vaak niet. Ze hebben vaak echt onbegrijpelijke keuzes en dat pakte bij deze onwijs verrassende Wimbledon goed uit, maar over het algemeen niet. Dat is ook wel te zien aan hun positie op de ranglijst.

Adje, je zegt zelf altijd: ik wil er spelers bij hebben die niet iedereen heeft en die dus een verschilletje kunnen maken. Nou, dat probeer ik dus ook te doen.
En wat betreft de positie op de ranglijst, ik sta slechts 30 punten achter je, dus ben maar blij dat Wimbledon niet meetelde voor TM, want dan had ik je opgevreten. :razz: :razz: :razz:

En trouwens, zet een voetbalcoach niet ook wel eens een verrassende speler in zijn XI-tal, die niemand verwacht had? Het hoeft maar goed uit te pakken.

Forza Bracciali...... :razz: :razz: :razz:
Het gaat mij er niet om wie je erin zet, waar wie je eruit laat.
Ad Wim Wrote:Het gaat mij er niet om wie je erin zet, waar wie je eruit laat.

Dit kon wel een Cruijffiaanse uitspraak zijn.
Je snapt toch ook wel dat degene die niet in het team zitten ook niet kunnen scoren? Het gaat dus om de spelers die WEL opgesteld zijn.

Nogmaals, forza Bracciali..... :razz: :razz: :razz:
Bracciali - Verdasco 3-6 2-6
Sweet dreams Haggie..... #-o
Ga jij maar post bezorgen.. Xtragaap4de
Tripplexxx Wrote:Doet Novak het niet altijd goed in Gstaad.....ik verwacht dat hij van Moya gaat winnen... :|

:wink:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.
mag ik zeggen dat ik dit belachelijk vind. dat is juist het spel mensen! haal de charme er niet vanaf.zoals de oortjes bij het wielrennen, alle 28 camera's bij voetbal die alles zien en zoals het voor elkaar managen van het team bij manager spellen.
wie zwijgt stemt toe...thnx jongens
kooltje Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.
mag ik zeggen dat ik dit belachelijk vind. dat is juist het spel mensen! haal de charme er niet vanaf.zoals de oortjes bij het wielrennen, alle 28 camera's bij voetbal die alles zien en zoals het voor elkaar managen van het team bij manager spellen.
wie zwijgt stemt toe...thnx jongens
Wie zwijgt, vindt het niet de moeite om te reageren.
elk abnormaal antwoord zie ik als mijn gelijk
Er kwam dus geen antwoord...
jouw als echte liefhebber doet het ook zeer, vandaar deze botte woorden
Als het me echt zeer zou doen, zou ik het niet doen voor Woerdie.
je verpest het spel ermee dus naar mijn mening
kooltje Wrote:jouw als echte liefhebber doet het ook zeer, vandaar deze botte woorden

[-X