FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mr. T Wrote:
centre court Wrote:Ad, ik kan je in dit verhaal een eind volgen. Maar waarom kies je dan zelf wel bijv. Navarro Pastor? Die gaat toch ook echt niet meer dan 5 punten halen.

6 :wink:

:8:

ff zonder gein, was jij nou 't broertje van Ad? of was dat Kooltje? of praat ik poep?
wel veel vragen in 1x he. :8:
centre court Wrote:
Mr. T Wrote:
centre court Wrote:Ad, ik kan je in dit verhaal een eind volgen. Maar waarom kies je dan zelf wel bijv. Navarro Pastor? Die gaat toch ook echt niet meer dan 5 punten halen.

6 :wink:

:8:

ff zonder gein, was jij nou 't broertje van Ad? of was dat Kooltje? of praat ik poep?
wel veel vragen in 1x he. :8:

Daarom zal grote broer Ad zometeen wel reageren :wink: ..
Nadal *2-0... :dodgy:
Je praat poep, CC.
Volandri *3-1, 30-0.. Hakkuh
Lopez breakt Nadal. Hij is niet erg geconcentreerd.
Gaat alles zo'n beetje wel goed vandaag, valt dadelijk net de belangrijkste wedstrijd verkeerd uit: Massu - di Mauro. Mahut en di Mauro zijn de meest gekozen spelers die ik niet heb (m.u.v. Nadal), dus Massu moet daar de halve finale halen!! Komop Nico, ik denk niet dat je snel nog zo'n kans krijgt om een toernooi te winnen.
Clement, Muller en Calleri zijn wel echt kut. Maar Volandri, Mathieu, Massu en Nieminen zijn lekker.
Mijn week kan al geen ramp meer worden. De meest gekozen spelers door de top 25 (22 open teams) die ik niet heb zijn Mahut (9x), Nadal (5x), Portas en Wawrinka (2x) en Rochus, Coria en Nieminen (1x). Dus als Massu straks nog even van Mahut wint, ben ik helemaal tevreden.
Same here. Robredo en Mahut zijn mijn enige echte Angstgegners. Vooral Robredo moet er snel uit, want die zou nog wel eens flink wat schade kunnen aanrichten. Mathieu, Massu, Mayer en Nieminen zijn de mannen die mijn week mooi kunnen maken.
De keus was deze week wel of niet Nadal. Met Nadal kun je ietsje meer punten halen, maar zonder Nadal haal je riscoloos de punten.
nadal gaat eraf tegen navarro pastor. die speelt hier toch competitie? dan moet 'm dat zeker lukken. Icon_twisted
centre court Wrote:
Mr. T Wrote:
centre court Wrote:Ad, ik kan je in dit verhaal een eind volgen. Maar waarom kies je dan zelf wel bijv. Navarro Pastor? Die gaat toch ook echt niet meer dan 5 punten halen.

6 :wink:

:8:

ff zonder gein, was jij nou 't broertje van Ad? of was dat Kooltje? of praat ik poep?
wel veel vragen in 1x he. :8:

Haha, nee, maar hoe kom je daar bij?
Bij mij hangt alles van Portas :roll: af....
Bij verlies ben ik mijn 1e plaats kwijt Sad
Bedankt Ferrer :letitallout:
buurs Wrote:Bij mij hangt alles van Portas :roll: af....
Bij verlies ben ik mijn 1e plaats kwijt Sad

je hebt verder toch ook een goed team? alleen robredo kan jou veel pijn gaan doen.
centre court Wrote:
buurs Wrote:Bij mij hangt alles van Portas :roll: af....
Bij verlies ben ik mijn 1e plaats kwijt Sad

je hebt verder toch ook een goed team? alleen robredo kan jou veel pijn gaan doen.

Ik kijk naar mijn directe concurrent Tampie en die heeft geen Portas, maar wel Mahut.
Hij heeft mij in punten ingehaald.
Dus moet Portas winnen om hem weer voorbij te gaan.
En dan ga ik ervan uit dat Mahut verliest :8:
(Net als gister Icon_evil )
En dan had je nog geluk dat Tamp Moya had...
Ad Wim Wrote:En dan had je nog geluk dat Tamp Moya had...

Anders was hij ook zeker voor Ferrer gegaan :wink:
buurs Wrote:Bij mij hangt alles van Portas :roll: af....
Bij verlies ben ik mijn 1e plaats kwijt Sad
Bij mij hangt juist veel van Nieminen af. Bij winst heb ik 10 punten erbij die verder niemand heeft.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Bij mij hangt alles van Portas :roll: af....
Bij verlies ben ik mijn 1e plaats kwijt Sad
Bij mij hangt juist veel van Nieminen af. Bij winst heb ik 10 punten erbij die verder niemand heeft.

Voor dat geld hebben anderen weer spelers die jij niet hebt :wink:
nieminen haalt gewoon 15 punten en niks meer. is maar net welke kleine je anders voor hem had gehad.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Bij mij hangt alles van Portas :roll: af....
Bij verlies ben ik mijn 1e plaats kwijt Sad
Bij mij hangt juist veel van Nieminen af. Bij winst heb ik 10 punten erbij die verder niemand heeft.

Voor dat geld hebben anderen weer spelers die jij niet hebt :wink:
Nee hoor, want die zijn er allemaal al uit :razz:
centre court Wrote:nieminen haalt gewoon 15 punten en niks meer. is maar net welke kleine je anders voor hem had gehad.

Wawrinka :Big Grin
buurs Wrote:
centre court Wrote:nieminen haalt gewoon 15 punten en niks meer. is maar net welke kleine je anders voor hem had gehad.

Wawrinka :Big Grin

in mijn geval geldt dat wel, al heb ik de afweging nieminen sowieso nooit gemaakt.
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:nieminen haalt gewoon 15 punten en niks meer. is maar net welke kleine je anders voor hem had gehad.

Wawrinka :Big Grin

in mijn geval geldt dat wel, al heb ik de afweging nieminen sowieso nooit gemaakt.

Lijkt me logisch :8:
In alle eerlijkheid, ik had Hernandez, Kohlschreiber, Di Mauro en Gabashvili dan genomen. In totaal goed voor 10 punten. Als Jarkko dit wint, ben ik dus blij.
Genomico Wrote:Mayer of C. Rochus?

Helaas de verkeerde gegokt...
C. Rochus knalde er vorig jaar Gaudio een keer geweldig af op gravel dus hij kan 't wel, maar als je vorige week verdiend van Balleret verliest kun je 'm toch moeilijk serieus nemen. nou deze week staat hij er dus weer.
Genomico Wrote:Het was voor mij Nadal of:

Vanek, Mayer, Patience, Muller, Gicquel, Navarro Pastor, Mathieu en Ferrero.

Voorspelling:
3+3+3+8+4+6+15+27 = 69 pnt met kans op meer

Dus het leek mij verstandig om Nadal niet te nemen. Als hij het toernooi wint, zal hij vast rendabel zijn, maar dan heb je net die spelers niet die verrassen deze week.

De alternatieven zijn nu al 43 punten waard en Vanek en Ferrero kunnen er nog wat bijhalen. Dus eigenlijk moeten ze beide winnen om meer punten dan Nadal te halen. Maar goed, risico is wel een stuk kleiner en zoveel verlies ik er eventueel niet mee.