FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:Ook niet slecht, ik had alleen meer spelers uit de onderste helft genomen :wink:

Ik bedoelde dat er betere teams zullen zijn omdat je weinig spelers uit de bovenste helft hebt, maar uit het onderste gedeelte heb je de goede mensen gekozen. Ik had echt niet gedacht dat de gravelbijters het zo goed zouden doen.
Er zullen zeker betere teams zijn, alleen zijn er in het onderste gedeelte makkelijker punten te halen.
Bovenin zijn alleen Federer, Haas, Vliegen interessant.
Ik bekijk het vanuit het perspectief toen er nog geen partij gespeeld was.
Er lagen naar mijn gevoel meer mogelijkheden in het onderste deel.
buurs Wrote:Er zullen zeker betere teams zijn, alleen zijn er in het onderste gedeelte makkelijker punten te halen.
Bovenin zijn alleen Federer, Haas, Vliegen interessant.
Ik bekijk het vanuit het perspectief toen er nog geen partij gespeeld was.
Er lagen naar mijn gevoel meer mogelijkheden in het onderste deel.

Die drie heb ik ook uit het bovenste helft, evenals Kiefer, Grosjean en Andreev. Onderin heb ik nog Santoro, Roddick en Ljubicic. Puinbak dus.
Dan heb je volgens mij best een aardig team.
De kans is groot dat jij in het 1e, 2e kwart en in het 4e kwart de halve finalist hebt.
Dat wordt direct een toppositie.
buurs Wrote:Dan heb je volgens mij best een aardig team.
De kans is groot dat jij in het 1e, 2e kwart en in het 4e kwart de halve finalist hebt.
Dat wordt direct een toppositie.

Sorry, geen Federer natuurlijk.
De finale wordt denk ik Federer - Nalbandian
Ik snap niet dat er zo weinig mensen zijn met David.
Hij doet het altijd goed Down under
(Nu zal hij er de volgende ronde wel afgaan :roll: )
de finale wordt natuurlijk Haas-Roddick
Mag ook :8:
merijn s aalbers Wrote:En Haas voor 50 puntjes. :wink:
Laten we dat hopen, want dan verslaat ie Federer.
buurs Wrote:De finale wordt denk ik Federer - Nalbandian
Ik snap niet dat er zo weinig mensen zijn met David.
Hij doet het altijd goed Down under
(Nu zal hij er de volgende ronde wel afgaan :roll: )
Drie keer kwartfinale. Dan vind de twee halve finales en een kwartfinale van Roddick toch wat meer imponeren.
centre court Wrote:Banen zijn langszaam zoals ik gister quote van hewitt, daarom kunnen ferrer en robredo hier winnen van ancic en blake.
Ik geloof daar niet zo in. Hewitt was gewoon gefrustreerd. Hij is onwijs uit vorm en heeft net verloren van iemand waar ie niet graag van verliest. Het was vannacht (gisteren) extreem heet en waaide hard. Ancic en Blake konden daar blijkbaar niet zo goed mee omgaan. Niet zo gek trouwens, dat die Spanjaarden goed met de hitte om kunnen gaan.
Bovendien stonden vorig jaar Federer, Roddick, Safin en Hewitt in de halve. Allemaal mensen die zeker niet gravel als beste ondergrond hebben. Drie ervan zijn zelfs het beste op gras.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Banen zijn langszaam zoals ik gister quote van hewitt, daarom kunnen ferrer en robredo hier winnen van ancic en blake.
Ik geloof daar niet zo in. Hewitt was gewoon gefrustreerd. Hij is onwijs uit vorm en heeft net verloren van iemand waar ie niet graag van verliest. Het was vannacht (gisteren) extreem heet en waaide hard. Ancic en Blake konden daar blijkbaar niet zo goed mee omgaan. Niet zo gek trouwens, dat die Spanjaarden goed met de hitte om kunnen gaan.
Bovendien stonden vorig jaar Federer, Roddick, Safin en Federer in de halve. Allemaal mensen die zeker niet gravel als beste ondergrond hebben. Drie ervan zijn zelfs het beste op gras.

Knap van federer om 2x in de halve finale te staan.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Banen zijn langszaam zoals ik gister quote van hewitt, daarom kunnen ferrer en robredo hier winnen van ancic en blake.
Ik geloof daar niet zo in. Hewitt was gewoon gefrustreerd. Hij is onwijs uit vorm en heeft net verloren van iemand waar ie niet graag van verliest. Het was vannacht (gisteren) extreem heet en waaide hard. Ancic en Blake konden daar blijkbaar niet zo goed mee omgaan. Niet zo gek trouwens, dat die Spanjaarden goed met de hitte om kunnen gaan.
Bovendien stonden vorig jaar Federer, Roddick, Safin en Hewitt in de halve. Allemaal mensen die zeker niet gravel als beste ondergrond hebben. Drie ervan zijn zelfs het beste op gras.

Dit jaar zijn ze nog langszamer als vorig jaar. Gelukkig gaat fedex daar vannacht geen last van krijgen tegen Mirnyi! Zometeen helaas eerst Hingis. Daarna kleine Kraai!!
Ben met TM Vliegen kwijt, maar heb wel Haas en Hrbaty door. Wel balen dat Grosjean ook wint.
Helaas, gegokt en verloren:
nog maar 2 man over: Hrbaty en Ljubicic.

Dan moet dat maar de finale worden. (Daviscup-revanche).

Guest

Nog 6 over, ben benieuwd. Gelukkig hoeft er nog niemand tegen elkaar.

Grosjean,Sebastien
Hrbaty,Dominik
Roddick,Andy
Nalbandian,David
Ljubicic,Ivan
Haas,Tommy
...
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Ga me opnieuw aan een voorspelling wagen:

Johansson gaat van Lubicic winnen Smile
Ljubicic 12x
Santoro 7x
Roddick 6x
Haas 5x
Federer 4x
Baghdatis 3x
Hrbaty 3x
Nalbandian 2x

Deze helden zitten nog in onze subleague teams. Federer moet gewoon winnen dit toernooi. Dan ga ik nog flink stijgen. En tsja..Roddick moet eruit he. zo snel mogelijk. Baghdatis gaat dat nog niet lukken. Mss de winnaar van Ljubo/Tojo.
Genomico Wrote:Ok heren, geef je op in de <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.CompetitieTeam.nl">http://www.CompetitieTeam.nl</a><!-- w --> subleague:

Login: competitieteam
WW: forum

Ik heb me ook ingeschreven inmiddels.

Guest

Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:Ok heren, geef je op in de <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.CompetitieTeam.nl">http://www.CompetitieTeam.nl</a><!-- w --> subleague:

Login: competitieteam
WW: forum

Ik heb me ook ingeschreven inmiddels.

Idem Dito.
...
cruijff
Whoooh wat lekker zeg!! Daar gaat de topfavoriet van iedereen hier! :8:
Mac Wrote:cruijff

Cruijff, zou jij dan je team hier bekend kunnen maken? Dadelijk rekent Buurs zich al rijk en blijkt dat ie toch 2e komt te staan in de subleague :wink:
Ik reken mij nog lang niet rijk. :wink:
Baghdatis en Grosjean kunnen nog aardig dwars liggen.
Update van de wedstrijden van vannacht staat er ook bij...
Ik vind het niet eerlijk dat Vos voor Roddick 50 punten krijgt :cry:
Tis ook niet eerlijk dat ik maar 30 punten met hem verdien.
:8: