FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dus ik ben niet voor de nummers 1 en 2 gegaan, maar wel voor de nummers 3 en 4 die nog in het toernooi zitten.
Ik heb Roddick....
ik heb davy en robredo genomen. denk dat weinig die hebben en ik moet inhalen.
Wat een puzzel deze week:

Ik ben tot het volgende team gekomen:

Sopot:

Kohlschreiber / Dlouhy

Marach / Volandri

Calleri / di Mauro

Chela / Daniel / Vassalo

Washington

Safin / Moodie

Gremelmayer / Capdeville / Hrbaty

Murray / Lopez / Fish / Goldstein

Tursunov / Lee / Henman

Mijn credo deze week: afwachten en hopen, oftewel de dood of de gladiolen. :razz: :razz:
Juan Zueco Wrote:Naast de fout in punten voor geplaatste spelers, die er in de eerste ronde uitvliegen, heb ik de volgende gevonden:

Goldstein : 3 i.p.v. 8
Vassallo Arguello : 0 i.p.v. 3

Het loont dus toch een mailtje te sturen.

SD heeft gecorrigeerd. :eeeek: =D>
Ik ben nu toch wel voor ed grote gegaan omdat ik geen idee had wie ik anders moest nemen. Ik heb Blake, Hewitt, Roddick en Davy.
Bovendien had ik echt maar 20 minuten om mijn team te maken. Ik ga nu weer verder pokeren :Big Grin
IK heb geen van de vier. Ik ben dus voor de kleinere namen gegaan.
Wel typisch dat er nu nauwelijks over teams geouwehoerd wordt, al denk ik toch wel dat er verschillen gemaakt kunnen worden.

Ik moest voor Woerdie nog even naar zijn team kijken en net om 2 voor tien brak Robredo terug. Toch maar laten staan dus, mooi dat hij de TB won.
Jeetje, ik zie net dat ik Blake helemaal niet heb :|
Dit moet het voor mij worden deze week. Zo'n slecht gevoel als ik vorige week had, heb ik er nu toch wel vertrouwen in. We zullen zien!!!

1 Kohlschreiber,Philipp €529
2 Srichaphan,Paradorn €845
3 Safin,Marat €425
4 Tursunov,Dmitry €980
5 Henman,Tim €615
6 Lopez,Feliciano €565
7 Fish,Mardy €546
8 Chela,Juan Ignacio €820
9 Volandri,Filippo €665
10 Mayer,Florian €578
11 Sluiter,Raemon €447
12 Vanek,Jiri €389
13 Marach,Oliver €426
14 Agassi,Andre €1405
15 Di Mauro,Alessio €439
16 Clement,Arnaud €677
17 Calleri,Agustin €680
18 Vassallo Arguello,Martin €370
19 Muller,Gilles €519
20 Dlouhy,Lukas €500
€12420
Ad Wim Wrote:Jeetje, ik zie net dat ik Blake helemaal niet heb :|

Blake kan best winnen, maar het risico vond ik toch te groot. Te duur voor een 6-toernooitje.
kuiper Wrote:Dit moet het voor mij worden deze week. Zo'n slecht gevoel als ik vorige week had, heb ik er nu toch wel vertrouwen in. We zullen zien!!!

1 Kohlschreiber,Philipp €529
2 Srichaphan,Paradorn €845
3 Safin,Marat €425
4 Tursunov,Dmitry €980
5 Henman,Tim €615
6 Lopez,Feliciano €565
7 Fish,Mardy €546
8 Chela,Juan Ignacio €820
9 Volandri,Filippo €665
10 Mayer,Florian €578
11 Sluiter,Raemon €447
12 Vanek,Jiri €389
13 Marach,Oliver €426
14 Agassi,Andre €1405
15 Di Mauro,Alessio €439
16 Clement,Arnaud €677
17 Calleri,Agustin €680
18 Vassallo Arguello,Martin €370
19 Muller,Gilles €519
20 Dlouhy,Lukas €500
€12420

Onze teams lijken wel heel veel op elkaar.... :8:
Carlsen wint de 1e set met 6-1 :razz:
buurs Wrote:Carlsen wint de 1e set met 6-1 :razz:

Helaas gaat hij er daarna af tegen Paradorn. :wink:
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Jeetje, ik zie net dat ik Blake helemaal niet heb :|

Blake kan best winnen, maar het risico vond ik toch te groot. Te duur voor een 6-toernooitje.
Dat is waar, maar ik heb wel Roddick :|
Nu maar hopen dat Safin van Blake wint :Big Grin
Ad Wim Wrote:Ik ben nu toch wel voor ed grote gegaan omdat ik geen idee had wie ik anders moest nemen. Ik heb Blake, Hewitt, Roddick en Davy.
Bovendien had ik echt maar 20 minuten om mijn team te maken. Ik ga nu weer verder pokeren :Big Grin

IK heb heel veel kleintjes en geen van de mannen die jij noemt. je zult altijd zien dat davy en robredo nu weer de finale halen nu ik ze niet heb, maar voor een 7-toernooitje durf ik ze niet aan.
Roddick mag er dus gewoon uit zie ik wel. verwacht toch echt dat ie niet komt spelen ondanks dat ie pas woensdag de baan op hoeft.
Hoezo zijn er mensen die geen calleri hebben? zeker na 't wegvallen van coria daar.

die jongen moet eerst tegen Armando, 2e ronde Sluiter en kwartfinale Vanek/Mauro/Przysienzny.

Wat een loting. :eeeek:

Alleen als ie niet komt opdagen komt ie hier niet door.
Makkelijke week om alles bij te houden. Weet precies wie er uit moeten. Davy, Robredo, Blake, Roddick, Agassi, Hewitt en Murray.

Deze mannen moeten er zsm mogelijk uit. hoop dat er 2 of 3 meteen de 1e pot verliezen, dan kan ik voor de rest al een buffertje opbouwen.

Zou 't zuur vinden als davy-robredo weer de finale word. In Bstaad had ik ze beide niet en speelde ze de finale, vorige week had ik ze beide en verloren ze hun 1e partij. Niet mijn spelers dus. :8:
centre court Wrote:Makkelijke week om alles bij te houden. Weet precies wie er uit moeten. Davy, Robredo, Blake, Roddick, Agassi, Hewitt en Murray.

Deze mannen moeten er zsm mogelijk uit. hoop dat er 2 of 3 meteen de 1e pot verliezen, dan kan ik voor de rest al een buffertje opbouwen.

Zou 't zuur vinden als davy-robredo weer de finale word. In Bstaad had ik ze beide niet en speelde ze de finale, vorige week had ik ze beide en verloren ze hun 1e partij. Niet mijn spelers dus. :8:

Ik had gisteravond weer een trainingsavond. We moesten er met voetbal weer aan geloven. CC heeft daarom mijn team gemaakt :Big Grin .. , alleen wel met de dikgedrukte spelers..

Het wordt de week van CC of die van mij.. :8: Icon_twisted
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Jeetje, ik zie net dat ik Blake helemaal niet heb :|

Blake kan best winnen, maar het risico vond ik toch te groot. Te duur voor een 6-toernooitje.
Dat is waar, maar ik heb wel Roddick :|
Nu maar hopen dat Safin van Blake wint :Big Grin

Roddick ligt er al uit :8:
Ik was er al bang voor.
Gelukkig heb ik hem niet genomen. :lol:
Sjonge jonge. Gegokt en verloren.
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge. Gegokt en verloren.

Dat is natuurlijk geen gokken......

Roddick was misschien 50% dat hij mee zou doen en dan in zo'n klein toernooi met een lastige loting......gewoon niet erg slim.

Maar je bent niet de enige :wink:
Nee, hou daarom je commentaar maar voor je. Wees maar gewoon blij dat je hem niet hebt en je naaste concurrenten wel.
Als je op donderdag opgeeft en je hoeft pas op woesndag te spelen, lijkt me dat geen 50%. Bovendien heeft hij dit toernooi al 2x gewonnen en had hij hier punten te verdedigen.
Ad Wim Wrote:Nee, hou daarom je commentaar maar voor je. Wees maar gewoon blij dat je hem niet hebt en je naaste concurrenten wel.
Als je op donderdag opgeeft en je hoeft pas op woesndag te spelen, lijkt me dat geen 50%. Bovendien heeft hij dit toernooi al 2x gewonnen en had hij hier punten te verdedigen.

De komende 2 weken 2 masters series.... :wink:

En tegen Henman heeft hij het altijd moeilijk :wink:
Ik krijg het haast niet uit mijn keel, maar tot aan de kwart-finale moet ik Tim toch maar gaan aanmoedigen. Dan mag hij er direct uit tegen Tursunov.
Heren,

Begin nu met het restant van de sheet afkijken.
afmaken moet 't zijn? :wink:

ben zeer benieuwd! :8:
Hij is er!!