FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Daar is de sheet!! come on!! =D>
traditiegetrouw kloppen de scores van de q's niet. :wink:

maar dat is geen probleem haggie! :8:
#-o .. kleinigheidje hou je altijd. haha.
Haggie Wrote:Excell/Sheet is verstuurd. Have fun with it.


ps. Mr. T.. stuur even je emailadres in een PBtje.

Bedankt Haggie!!!
iedereen moet even alle spelers langslopen, ook baghdatis en lopez o.a. kloppen nog niet helemaal. 't griepje is haggies naar 't hoofd gestegen. :wink:
ik had beter de punten niet in kunnen vullen. dit wilde ik te snel doen om jullie de sheet te geven..
Hoe kom je bij Baghdatis 3 punten :roll: :8:
Lopez is idd uitgeschakeld en heeft maar 1pnt.
Baghdatis moet er 7 hebben ipv 3.
paar typfoutjes kunnen gebeuren haggie, we zijn je dankbaar! =D>
Met een zieke geest is nadenken niet zo makkelijk :wink:
Haggie Wrote:Met een zieke geest is nadenken niet zo makkelijk :wink:

Help, The Mailman heeft geen sheet ontvangen.
Kan dat kloppen? Kan iemand hem ff naar me toesturen svp?

Alvast thanx.
wat een kutdag!!!!!

Blake, gimelstob (9 mp gehad), youzhny, federer verliezen en fish staat achter :letitallout:
en fish nu ook een break achter in de tweede
kooltje Wrote:en fish nu ook een break achter in de tweede

:cry:
Ik heb alleen Gonzalez, Ljubicic en Vliegen nog maar :eeeek: (en dan had ik Blake niet eens). Gek genoeg waren dat ook nog eens net de 3 die het voor mij moesten gaan doen aangezien ze niet vaak zijn gekozen. Vliegen zal er dadelijk natuurlijk nog wel afgaan tegen Roddick, zodat ik alleen de finalisten nog maar overhoud.
Vliegen moet gewoon winnen van roddick, anders kan andy ook zomaar weer een keer in de finale komen en dat is toch echt niet de bedoeling.
Nu vallen er toch weer punten te verdienen met Fedex op de US Open. Wanneer ie ook dit weer had gewonnen, had iedereen hem blindelings gekozen om zeker te zijn van de 200 punten. Nu heeft ie al 2 toernooien vrijwel elke wedstrijd problemen dus nu zullen veel mensen hem niet aandurven voor dat geld. maar ook de spelers die je ipv hem kiest zijn allemaal niet zeker. spannend!
Tampie staat inmiddels 2e en heeft een aardig team staan.

Hij lijkt flink in te lopen deze week... Sad

Hij heeft Gonzalez en Roddick nog extra....
Dat zou zomaar een halve finale kunnen zijn.
Wat een rare week Icon_evil
Tamp staat er idd lekker voor. er kan hem niet zo heel veel meer gebeuren, of baghdatis-ljubicic moet de finale worden. Icon_twisted
Ik hoop niet dat deze week een voorbode voor de rest van het jaar is...
Al kon het natuurlijk niet zo goed blijven gaan met mij natuurlijk... :wink: :8:
grote kans dat onze leider van TM(Buurs) na vannacht zonder spelers zit. :eeeek: :roll:
centre court Wrote:grote kans dat onze leider van TM(Buurs) na vannacht zonder spelers zit. :eeeek: :roll:

Mijn hoop is gevestigd op Serra, maar het is idd niet best... :roll:
mijn hoop is 200% gevestigd op chela, maar roddick scheen 't erg goed gegaan te hebben tegen Vliegen. hij had er tegen braccie al uit gemoeten verdorie.

vamoss chela vannacht!!
Tja, ik baal nog steeds dat Federer eruit ligt.
Nu kan Roddick toch nog een gevaar worden deze week.
Scholten wint de sheet deze week? =D>
Ik verwacht niks meer van deze week... :roll:
hij mist nog wel Ljubicic en Baghdatis zie ik. dat zijn de enige die hem pijn kunnen doen.
Break voor Robredo...ik ben er flauw van voor vandaag Icon_evil :letitallout:
ik ga ook op bed, maar zeker niet met een slecht gevoel. staan vannacht wel 2 hele belangrijke partijen op 't programma. baghdatis moet ferrer pakken en chela roddick. hup marcos en JI!

en uiteraard moet Serra nog even de boel rechttrekken tegen Robredo. Icon_twisted
centre court Wrote:ik ga ook op bed, maar zeker niet met een slecht gevoel. staan vannacht wel 2 hele belangrijke partijen op 't programma. baghdatis moet ferrer pakken en chela roddick. hup marcos en JI!

en uiteraard moet Serra nog even de boel rechttrekken tegen Robredo. Icon_twisted

Dit dacht ik dus gister ook toen ik ging slapen! en wat gebeurt er?!?!?!?! Icon_evil

Roddick def. Chela
Ferrer def. Baghdatis
Robredo def. Serra

Dat was het dan weer voor deze week.... Confused Dead