FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hoe te doen met mailman? die heeft twee keer safin. is dat een andere spelerof gewoon een verkeerde kolom?
kooltje Wrote:hoe te doen met mailman? die heeft twee keer safin. is dat een andere spelerof gewoon een verkeerde kolom?

Ik heb mijn joker ingezet.... :razz: :razz: :razz:
kooltje Wrote:hoe te doen met mailman? die heeft twee keer safin. is dat een andere spelerof gewoon een verkeerde kolom?

Dat is gewoon een foutje, maar dat moet gewoon Hrbaty zijn.
Ik heb hem als enige gekozen, dus hup Dominic, gewoon die Müller kloppen. :razz:
Clement gaat dat kwart winnen :wink:
Ik had deze week tennistoernooi in de buurt van Kuiper.

Was om 21.15 uur bij hem en heb toen mijn team in alle haast gemaakt.
Anders had ik echt een probleem gehad.....

Nogmaals bedankt Kuiper :8:
hey jongens, kunnen jullie misschien aan 't eind van elke dag bijv. even de tussenstand van de sheet hier plaatsen. kijk altijd even snel op 't forum en naar de scores maar dan weet ik uiteraard niet of ik 't goed doe.

bedankt alvast!!
centre court Wrote:hey jongens, kunnen jullie misschien aan 't eind van elke dag bijv. even de tussenstand van de sheet hier plaatsen. kijk altijd even snel op 't forum en naar de scores maar dan weet ik uiteraard niet of ik 't goed doe.

bedankt alvast!!

Bij deze een update van de sheet-scores:

Totaal voor Sopot Washington Weekscore Totaal na
Buurs 4692 50 33 83 4775
Tampie 4572 44 21 65 4637
Geno 4335 33 31 64 4399
Arco 4316 41 34 75 4391
Bea 4279 53 35 88 4367
Ad Wim 4229 37 26 63 4292
Haggie 4142 28 13 41 4183
Mailman 4141 42 42 84 4225
Rick 4138 53 28 81 4219
Kuiper 4119 50 28 78 4197
Scholten! 3962 41 18 59 4021
Cruijff 3845 24 27 51 3896
Kooltje 3762 18 21 39 3801
Weer geen slechte dag achter de rug :razz:

Eruit: Carlsen, Lopez, Sluiter, Vanek en Vassallo

Door: Safin, Clement, Fish, Tursunov, Henman, Calleri, Chela en Mayer
(ik had Volandri en Marach al door)

Dus nog steeds 10 van de overgebleven 16 spelers :razz:
Wat een mazzel :wink:
Dit wordt mijn 2e opeenvolgende weekoverwinning op de sheet :8:
Gordon net op de radio bij de rubriek verjaardagen: Die tennisser die altijd verliest is ook jarig.....hoe heet ie ook alweer....hmmm...o ja Raemon Sluiter :lol:
buurs Wrote:Dit wordt mijn 2e opeenvolgende weekoverwinning op de sheet :8:
En keihard uitlopen op Woerdie.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Dit wordt mijn 2e opeenvolgende weekoverwinning op de sheet :8:
En keihard uitlopen op Woerdie.

In 3 weken tijd van 80 punten achter naar ongeveer 50 punten voor :razz:
buurs Wrote:Dit wordt mijn 2e opeenvolgende weekoverwinning op de sheet :8:
Hoho, niet te snel. Als Hewitt-Murray en Davy-Chela de finales worden...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Dit wordt mijn 2e opeenvolgende weekoverwinning op de sheet :8:
Hoho, niet te snel. Als Hewitt-Murray en Davy-Chela de finales worden...

:8:

Murray en Chela halen de finale sowieso niet :wink:
Maar het is je een keer gegund... :Big Grin
Dat zou toch wat zijn zeg, na het verlies van Roddick op dinsdagochtend!

Vandaag is het heel belangrijk dat gewoon de geplaatste spelers, behalve Calleri, in Sopot winnen: Davy, Pipo, Chela en Przwalski-paard.

Ik moet wel helaas weer toegeven dat Calleri niet nemen, stom is geweest. Al vind ik het nu een stuk minder stom dan vorige week. En hij lag er bijna uit tegen Armando.
buurs Wrote:Murray en Chela halen de finale sowieso niet :wink:
Chela staat wel redelijk te knallen en ben benieuwd of Mayer nog zo'n stunt kan uithalen.
Murray speelt voor het eerst onder de ogen van Gilbert en wil wat laten zien. Hij serveert deze week ook echt heel goed.
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn zeg, na het verlies van Roddick op dinsdagochtend!

Vandaag is het heel belangrijk dat gewoon de geplaatste spelers, behalve Calleri, in Sopot winnen: Davy, Pipo, Chela en Przwalski-paard.

Ik moet wel helaas weer toegeven dat Calleri niet nemen, stom is geweest. Al vind ik het nu een stuk minder stom dan vorige week. En hij lag er bijna uit tegen Armando.

Calleri was deze week wel een gok, maar hij had een zeer makkelijke loting. En voor 680 euro kun je hem beter wel nemen lijkt mij.

De halve finale's worden denk ik:

Safin - Hewitt
Fish - Tursunov

Davy - Volandri
Calleri - Mayer

Ik denk niet dat jij mij dan nog kunt inhalen. :8:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Murray en Chela halen de finale sowieso niet :wink:
Chela staat wel redelijk te knallen en ben benieuwd of Mayer nog zo'n stunt kan uithalen.
Murray speelt voor het eerst onder de ogen van Gilbert en wil wat laten zien. Hij serveert deze week ook echt heel goed.

Daar heb je gelijk in...ik baal ook dat ik hem niet heb.
Alleen Fish is ook aardig aan het knallen :wink:
Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

Dat is toch logisch Ad...
Vorige week had ik als een van de weinigen Safin en nu heeft bijna iedereen hem ook, terwijl hij nu een veel moeilijkere loting had.... :|

Ik heb vorige week al aangegeven dat je Safin altijd moet nemen voor dit geld.
En Fish met deze loting ook.
Helemaal in Amerika
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

het is de kunst op het juiste moment de juiste spelers te kiezen.
Vorige week was Hrbaty goed, maar gister is hij eraf geblazen door Clement bijvoorbeeld....
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn zeg, na het verlies van Roddick op dinsdagochtend!

Vandaag is het heel belangrijk dat gewoon de geplaatste spelers, behalve Calleri, in Sopot winnen: Davy, Pipo, Chela en Przwalski-paard.

Ik moet wel helaas weer toegeven dat Calleri niet nemen, stom is geweest. Al vind ik het nu een stuk minder stom dan vorige week. En hij lag er bijna uit tegen Armando.

Calleri was deze week wel een gok, maar hij had een zeer makkelijke loting. En voor 680 euro kun je hem beter wel nemen lijkt mij.

De halve finale's worden denk ik:

Safin - Hewitt
Fish - Tursunov

Davy - Volandri
Calleri - Mayer

Ik denk niet dat jij mij dan nog kunt inhalen. :8:
Hier ben ik het mee eens, behalve dat ik denk dat Chela wel wint van Mayer.

Maar ik hoop natuurlijk dat Murray van Fish wint. Fish is goed bezig maar heeft echt nog geen tegenstand gehad. Murray is een lastige klant op HC.
En ik hoop natuurlijk dat de onderste halve Chela-Pool wordt, maar die laatste zal wel niet, al zijn de wonderen de wereld nog niet uit en won hij ook wel heel dik de vorige ronde.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

Dat is toch logisch Ad...
Vorige week had ik als een van de weinigen Safin en nu heeft bijna iedereen hem ook, terwijl hij nu een veel moeilijkere loting had.... :|

Ik heb vorige week al aangegeven dat je Safin altijd moet nemen voor dit geld.
En Fish met deze loting ook.
Helemaal in Amerika
Het is ook allemaal wel logisch, maar het valt gewoon vaak verkeerd voor mij de laatste weken, en dat is zuur. Fish had vorige week echt wel Gonzalez en Agassi kunnen verslaan als hij speelt zoals nu. Dan maak je het verschil, nu niet echt.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

het is de kunst op het juiste moment de juiste spelers te kiezen.
Vorige week was Hrbaty goed, maar gister is hij eraf geblazen door Clement bijvoorbeeld....
Het is een kunst, maar er komt wel geluk bij kijken natuurlijk. Sommige dingen kun je gewoon niet voorspellen.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

Dat is toch logisch Ad...
Vorige week had ik als een van de weinigen Safin en nu heeft bijna iedereen hem ook, terwijl hij nu een veel moeilijkere loting had.... :|

Ik heb vorige week al aangegeven dat je Safin altijd moet nemen voor dit geld.
En Fish met deze loting ook.
Helemaal in Amerika
Het is ook allemaal wel logisch, maar het valt gewoon vaak verkeerd voor mij de laatste weken, en dat is zuur. Fish had vorige week echt wel Gonzalez en Agassi kunnen verslaan als hij speelt zoals nu. Dan maak je het verschil, nu niet echt.

Das stimmt...ongelovelijk dat Woerdie Safin niet heeft. :roll:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

het is de kunst op het juiste moment de juiste spelers te kiezen.
Vorige week was Hrbaty goed, maar gister is hij eraf geblazen door Clement bijvoorbeeld....
Het is een kunst, maar er komt wel geluk bij kijken natuurlijk. Sommige dingen kun je gewoon niet voorspellen.

Natuurlijk moet je geluk hebben...maar je moet het ook afdwingen door bepaalde keuze's te durven maken.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

Dat is toch logisch Ad...
Vorige week had ik als een van de weinigen Safin en nu heeft bijna iedereen hem ook, terwijl hij nu een veel moeilijkere loting had.... :|

Ik heb vorige week al aangegeven dat je Safin altijd moet nemen voor dit geld.
En Fish met deze loting ook.
Helemaal in Amerika
Het is ook allemaal wel logisch, maar het valt gewoon vaak verkeerd voor mij de laatste weken, en dat is zuur. Fish had vorige week echt wel Gonzalez en Agassi kunnen verslaan als hij speelt zoals nu. Dan maak je het verschil, nu niet echt.

Das stimmt...ongelovelijk dat Woerdie Safin niet heeft. :roll:
Tja, hij zit echt in een dip. Hij ging vol voor Blake, niet gek op zich.
Maar Tursunov niet nemen vind ik eigenlijk stommer.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn zeg, na het verlies van Roddick op dinsdagochtend!

Vandaag is het heel belangrijk dat gewoon de geplaatste spelers, behalve Calleri, in Sopot winnen: Davy, Pipo, Chela en Przwalski-paard.

Ik moet wel helaas weer toegeven dat Calleri niet nemen, stom is geweest. Al vind ik het nu een stuk minder stom dan vorige week. En hij lag er bijna uit tegen Armando.

Calleri was deze week wel een gok, maar hij had een zeer makkelijke loting. En voor 680 euro kun je hem beter wel nemen lijkt mij.

De halve finale's worden denk ik:

Safin - Hewitt
Fish - Tursunov

Davy - Volandri
Calleri - Mayer


Ik denk niet dat jij mij dan nog kunt inhalen. :8:

Dat zou mooi zijn. Dan heb ik er 7 bij de MV! :lol:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish is ook weer zo'n gast. Vorige week had ik hem ongeveer als enige en verliest ie 1e ronde en nu heeft iedereen hem Sad

het is de kunst op het juiste moment de juiste spelers te kiezen.
Vorige week was Hrbaty goed, maar gister is hij eraf geblazen door Clement bijvoorbeeld....
Het is een kunst, maar er komt wel geluk bij kijken natuurlijk. Sommige dingen kun je gewoon niet voorspellen.

Natuurlijk moet je geluk hebben...maar je moet het ook afdwingen door bepaalde keuze's te durven maken.
Je moet inderdaad vertrouwen in bepaalde spelers blijven houden. Zoals vorige week met Haas. Hij verliest dan duidelijk van Mahut. Dan kun je denken dat hij uit vorm is en hem de week daarop niet nemen, maar je kunt ook denken dat het een slippertje was en hem wel nemen. Dat is altijd afwachten en daar komt dus veel geluk bij kijken. Want van bijna alle spelers, muv Federer en Nadal, weet je gewoon niet wat ze die week gaan doen.
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn zeg, na het verlies van Roddick op dinsdagochtend!

Vandaag is het heel belangrijk dat gewoon de geplaatste spelers, behalve Calleri, in Sopot winnen: Davy, Pipo, Chela en Przwalski-paard.

Ik moet wel helaas weer toegeven dat Calleri niet nemen, stom is geweest. Al vind ik het nu een stuk minder stom dan vorige week. En hij lag er bijna uit tegen Armando.

Calleri was deze week wel een gok, maar hij had een zeer makkelijke loting. En voor 680 euro kun je hem beter wel nemen lijkt mij.

De halve finale's worden denk ik:

Safin - Hewitt
Fish - Tursunov

Davy - Volandri
Calleri - Mayer


Ik denk niet dat jij mij dan nog kunt inhalen. :8:

Dat zou mooi zijn. Dan heb ik er 7 bij de MV! :lol:

:-k :-s