FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Joachim-Gicquel wordt de halve finale. =P~
Het wordt gewoon Nieminen-Vliegen.

Ik denk ook dat het niet nemen van Nieminen veel mensen duur komt te staan. En hij was maar 1300 deze week.
Nieminen verliest van Gicquel!!!! Icon_twisted
Gicquel en Djokovic moeten het nu voor mij gaan doen [-o<
Ik zou niet al te veel rekenen op Gicquel.
Ad Wim Wrote:Ik zou niet al te veel rekenen op Gicquel.

Heel goed Ad!! Wij gaan duimen voor Nieminen. Dat ie de finale mag halen!!
Van mij mag ie, Geno!
buurs Wrote:Gicquel en Djokovic moeten het nu voor mij gaan doen [-o<

Gicquel-Nieminen gaat gelijk op.

Wawje en Kohlschreiber pakken de 1e set.

Kohli heeft ook al de break in de 2e set.

:lol:
Wat een mazzelllllllll zeg!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gicquel krijgt de ene na de andere breakkans en dat verliest hij zijn eigen service na een 40-0 voorsprong :roll: :letitallout:
buurs Wrote:Wat een mazzelllllllll zeg!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gicquel krijgt de ene na de andere breakkans en dat verliest hij zijn eigen service na een 40-0 voorsprong :roll: :letitallout:

Ik zag 't. 2e set komt 't wel goed. Hij was de betere in de 1e set.
buurs Wrote:Wat een mazzelllllllll zeg!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gicquel krijgt de ene na de andere breakkans en dat verliest hij zijn eigen service na een 40-0 voorsprong :roll: :letitallout:
De een na de andere breakkans? Je bedoelt die 2 breakkansen? Undecided
centre court Wrote:
buurs Wrote:Wat een mazzelllllllll zeg!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gicquel krijgt de ene na de andere breakkans en dat verliest hij zijn eigen service na een 40-0 voorsprong :roll: :letitallout:

Ik zag 't. 2e set komt 't wel goed. Hij was de betere in de 1e set.
Vertel mij eens in welke zin hij beter was dan in de eerste set.
Het ging gelijk op, maar hij kreeg meer kansen. Ik kan de wedstrijd niet anders volgen dan via de stats dus oordeel ik daar ook op. De game die hij verloor stond ie 40-0 voor, dus die had hij ook moeten pakken natuurlijk.

Hij herstelt zich ook goed en wint de 1e game 2e set. Heb er wel vertrouwen in.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Wat een mazzelllllllll zeg!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gicquel krijgt de ene na de andere breakkans en dat verliest hij zijn eigen service na een 40-0 voorsprong :roll: :letitallout:
De een na de andere breakkans? Je bedoelt die 2 breakkansen? Undecided

Ga iets nuttigs doen
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Wat een mazzelllllllll zeg!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gicquel krijgt de ene na de andere breakkans en dat verliest hij zijn eigen service na een 40-0 voorsprong :roll: :letitallout:
De een na de andere breakkans? Je bedoelt die 2 breakkansen? Undecided

Ga iets nuttigs doen
Frustrerend hè?
centre court Wrote:Het ging gelijk op, maar hij kreeg meer kansen. Ik kan de wedstrijd niet anders volgen dan via de stats dus oordeel ik daar ook op. De game die hij verloor stond ie 40-0 voor, dus die had hij ook moeten pakken natuurlijk.
Maar Jarkko is stuk voor stuk in elke stat beter, dus dat slaat dus nergens op.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Het ging gelijk op, maar hij kreeg meer kansen. Ik kan de wedstrijd niet anders volgen dan via de stats dus oordeel ik daar ook op. De game die hij verloor stond ie 40-0 voor, dus die had hij ook moeten pakken natuurlijk.
Maar Jarkko is stuk voor stuk in elke stat beter, dus dat slaat dus nergens op.

de enige stat waarin Jarkko aantoonbaar de betere is in Bps benutten en Bps afweren. :roll:
1e service punten beter, 2e service punten beter, meer aces, meer returnpunten, uberhaupt meer punten gemaakt en meer bp's gemaakt. Meer stats zijn er niet.
6-3 6-2. Meer stats heb ik niet nodig!! =D>
buurs Wrote:Buurs:

Koubek 5
Clement 5

Gicquel 4
Srichaphan 4
Schuettler 1


Tampie:

Kunitsyn 12
Wawrinka 12
Johansson 11

Gremelmayr 1
Youzhny 1

19 pnt voor mij en 37 voor jou....dus ik moet de schade beperkt houden :roll: :letitallout:

Koubek en Clement eruit en dan morgen:
Kunitsyn def. Stakhovsky
Wawrinka def. Ljubicic
Johansson def. Vliegen

Ik ben bang dat Clement echter zich niet zal laten verrassen door Stakhovsky. Dan wordt Kunitsyn-Clement helemaal belangrijk.
Na vorige week ga je andermaal flink inlopen... :|
Het zal toch niet weer, Buurs...
Ad Wim Wrote:Het zal toch niet weer, Buurs...

[-( [-X
Clement speelt wel heel erg goed..daar moet wel een finale plaats inzitten lijkt mij [-o<
zal wel moeten voor jou, want voor koubek is 't vanavond ook over en sluiten. Icon_twisted
centre court Wrote:zal wel moeten voor jou, want voor koubek is 't vanavond ook over en sluiten. Icon_twisted

Dat ga ik met eigen ogen zien... :roll:
Maar toch ongelovelijk hoe het deze week weer gaat...
buurs Wrote:Maar toch ongelovelijk hoe het deze week weer gaat...
Het zit je inderdaad niet mee, maar met Clement en Koubek kan je nog wel wat punten sprokkelen.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Maar toch ongelovelijk hoe het deze week weer gaat...
Het zit je inderdaad niet mee, maar met Clement en Koubek kan je nog wel wat punten sprokkelen.

Laten we het hopen...ik ben in ieder geval blij dat je het met me eens bent.
Tja, Youzhny is natuurlijk drama en de 50-50 partijen van Schuettler en Thai zijn beiden verkeerd uitgevallen. Dat is pech. Gicquel en Gremel kon je echter wel weten.
En dat Joachim zoveel punten haalt, is natuurlijk ook heel verrassend.