FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ben even aan 't checken wie mijn troeven zijn en wie er snel uit moeten, zie ik gewoon dat Clement op wawje en soderling na als meest gekozen is in de Top 100. hij moet toch gewoon tegen de nr2 geplaatst die ook weer niet zó slecht is op HC?!

nou hij mag er dus lekker snel uit.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar is die Haggeman trouwens? Al een tijdje niet gezien op het forum.

gebroken pols. niet zo heel makkelijk typen he. Icon_twisted
Toch een goede oefening? Misschien kan hij beginnen met het maken van een sheet? :wink:
centre court Wrote:ben even aan 't checken wie mijn troeven zijn en wie er snel uit moeten, zie ik gewoon dat Clement op wawje en soderling na als meest gekozen is in de Top 100. hij moet toch gewoon tegen de nr2 geplaatst die ook weer niet zó slecht is op HC?!
Maar die wel twee keer in de eerste ronde verliest in de afgelopen twee HC-toernooien.
dat klopt, maar ik herinner me ook een partij tegen federer op een GS waar ie erg goed was.
Als Davydenko hier verliest in de 1e ronde wordt-ie door de russische tennis-maffia direct naar Siberië verbannen (leuke locatie voor Tennisplayers on Ice, een nieuw product van John de Mol en Talpa misschien). :razz: :razz: :razz:
Nog 2758 euro te besteden en op zich hoef ik alleen uit de kwart van Nadal nog maar spelers te kiezen. Over de rest ben ik tevreden. Dus Robredo, Soderling, Wawrinka, Chela, Ferrer, Nieminen of Malisse?
Meest gekozen speler: Andy Roddick. Zal raar zijn als dat anders zou zijn.
Ik neem aan dat Gasquet en Roddick door alle managers in de top 25 worden gekozen.
En Safin
Er zijn er altijd nog wel een paar die Safin laten liggen (dom natuurlijk).
kuiper Wrote:En Safin

Heeft Nalbandian afgezegd dan?
nalbi is ruk de laatste tijd.

nemen we trouwens veel of weinig q's?
centre court Wrote:nalbi is ruk de laatste tijd.

nemen we trouwens veel of weinig q's?

Geen. De enige die zouden kunnen zijn Becker, Alves en Pless. Ik weet dat deze rendabel zouden zijn als ze de 2e ronde halen, maar ik weet niet wie ik eruit zou moeten halen. Als ik Malisse niet neem, neem ik Youzhny en niet 2 qualies.
Nou, daar zit ik dan in een of ander afgeragd Grieks eettentje met rete-traag internet. Gelukkig had ik al drie dagen voorwerk gedaan Wink

Becker en Kubot lijken me toch wel rendabele Q's.
kubot wint natuurlijk niet van vliegen. en laten we nou niet doen alsof becker en alves grote tennissers zijn. zie dit keer weinig in de q's.
Ik kan kiezen tussen Robredo of Malisse/Becker/Alves/Pless

Dan lijkt me dat laatste toch wel beter. Robredo zal dan toch zeker de kwart finale moeten halen en dan nog zie ik die andere 4 ook nog wel 50 punten pakken.
Mijn grootste keuze is Soderling of Chela. De winnaar daarvan zie ik ook wel een wisselvallige Robredo verslaan en zelfs de kwart halen. Maar wie van de twee?! Om ze nou allebei te nemen, vind ik ook weer zo wat. Ik had gehoopt dat een van beide zou verliezen, maar ze spelen nog niet Sad
mijn team staat
en ze hebben beide een kut loting. break karlovic maar eens 3x in één wedstrijd dan.
Karlo is niet veel meer de laatste tijd, Soderling wel. Chela-Wawrinka is lastiger, maar Chela is gewoon taaier.
Ik geloof dat ik ook wel klaar ben. Ik verwacht geen redenen meer om nog te wijzigen.
Ad Wim Wrote:Mijn grootste keuze is Soderling of Chela. De winnaar daarvan zie ik ook wel een wisselvallige Robredo verslaan en zelfs de kwart halen. Maar wie van de twee?! Om ze nou allebei te nemen, vind ik ook weer zo wat. Ik had gehoopt dat een van beide zou verliezen, maar ze spelen nog niet Sad

Haha, ik wou net hetzelfde gaan posten.

Chela is wel iemand die er zomaar zou kunnen staan (op de AO wint ie van Murray, Vliegen en Hewitt en haalt daarmee de laatste 16). Maar Soderling heeft hier vorig jaar ook al van Chela gewonnen.
buurs Wrote:mijn team staat

Ik ben benieuwd. Ik verwacht veel gelijkenis.
ik verwacht ook veel dezelfde teams (zonder federer en dus met veel subtop erin).
Ach, toch maar geen Soderling of Chela. Dat 1/16e deel van het schema is veels te lastig. Ik verwacht dat Robredo dat wel overleeft dat en Wawrinka is voor beide heren ook nog eens een lastige klant. Nee, ik laat Pless en Alves er wel in staan. In principe zie ik die beide 10 punten halen, dus...
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:mijn team staat

Ik ben benieuwd. Ik verwacht veel gelijkenis.

pb jouw team vast even. Ik ben benieuwd :8:
Genomico Wrote:Ach, toch maar geen Soderling of Chela. Dat 1/16e deel van het schema is veels te lastig. Ik verwacht dat Robredo dat wel overleeft dat en Wawrinka is voor beide heren ook nog eens een lastige klant. Nee, ik laat Pless en Alves er wel in staan. In principe zie ik die beide 10 punten halen, dus...

Ohw... haha!! Laat ik Safin eens nemen voor 1 van beide (Pless/Alves) :Big Grin
last minute wissel!! Thai ipv Soderling nadat ie de TB in de 3e set wint.

Soderling zit toch ook vrij lastig, nu maar hopen dat de Thai sowieso nu acasuso klopt en daarna van clemmie/novak wint. Icon_twisted
Ferrero
Tursunov
Safin & Haas
Murray & Davydenko

Roddick & Becker & Alves
Djokovic & Gasquet
Youzhny
Malisse
(Federer)
Ferrero
Tursunov
Calleri
Safin
Haas
Murray
(Davydenko)
Becker
Roddick
Djokovic
Gasquet
Soderling
Youzhny, Gimelstob
Malisse, Novak
(Nadal)

Ik ben wel te spreken over de verdeling. Ik heb wel erg weinig toppers, en op de US Open maken die het meestal waar. Hopen dus op een uitzondering. Ik denk dat ik wel een behoorlijk standaard team heb, met Calleri als enige speler die ik buiten de top 25 meestgekozen verwacht, mogelijk ook Malisse, Soderling en Gimelstob. Belangrijkste weglaters: Fish, wat Q's, Federer.