FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een durf Tamp! =D>

Ik heb ongeveer hetzelfde team als Buurs. Hoop dus ook dat Buurs deze week de punten gaat pakken.
_Tampie Wrote:Jammer dat Lopez zo laat moet. Indoor in eigen land, maar Ginepri die hier vorig jaar de finale haalde is wel riskant.

Laatste minuut wissel is dat ik Lopez voor 1 van die qualies heb genomen. Eigenlijk helemaal over het hoofd gezien.

Uiteindelijk team:

(Federer)
Ancic & Lopez
Benneteau & Henman (Nalbandian)
Safin (Blake)
Del Potro & Johansson & Fraile
(Davydenko/Gonzalez)
Ljubicic & Navarro
Roddick
Fish
(Nadal)
3 Benneteau,Julien €774 5
4 Srichaphan,Paradorn €830 3
5 Chela,Juan Ignacio €915 1
6 Roddick,Andy €2585 22
7 Ljubicic,Ivan €3315 50
10 Calleri,Agustin €1010 1
11 Lopez,Feliciano €505 10

Tegen


1 Federer,Roger €7120 0
2 Berdych,Tomas €1830 10
3 Djokovic,Novak €1183 5

Het doel is in ieder geval bereikt; 10000 in andere spelers geinvesteerd. Mijn wanhoopsoffensief zal in ieder geval effect hebben, of dat nou positief is of negatief.
Ginepri breakt Lopez meteen. Icon_twisted
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:Het wordt dus toch geen Federer. Toch maar voor zekerheid gegaan. Als Federer het toernooi wint, verlies ik niet veel, maar met Roger kun je wel héél veel verliezen.

Als ik er vanuit ga dat ik Johansson, del Potro, Safin en Henman sowieso neem, dan kan ik daarnaast kiezen tussen Federer of Roddick, Ancic, Fish, Benneteau, Falla, Fraile en Navarro Pastor. Die zijn nu al goed voor 34 punten, maar Ancic en Roddick gaan natuurlijk wel wat extra pakken (naar verwachting nog 68). Voor die 3 qualifiers ben ik nog een alternatief aan het zoeken, maar ik kan nog weinig vinden.

De drie Q's en Del Potro voor Chela en Lopez?

Nee, Chela kun je dan niet meer kopen voor die andere 2 qualies. Helemaal niet trouwens meer. Safin, Henman en Fish heb ik al.
Ja er is weinig keus in die prijsklasse, als je de zekerheidjes al hebt. Soms is het zo zonde om 100 eur onbenut te laten. Buurs deze week bijvoorbeeld 240 onbenut, niet echt zijn stijl.
_Tampie Wrote:3 Benneteau,Julien €774 5
4 Srichaphan,Paradorn €830 3
5 Chela,Juan Ignacio €915 1
6 Roddick,Andy €2585 22
7 Ljubicic,Ivan €3315 50
10 Calleri,Agustin €1010 1
11 Lopez,Feliciano €505 10

Tegen


1 Federer,Roger €7120 0
2 Berdych,Tomas €1830 10
3 Djokovic,Novak €1183 5

Het doel is in ieder geval bereikt; 10000 in andere spelers geinvesteerd. Mijn wanhoopsoffensief zal in ieder geval effect hebben, of dat nou positief is of negatief.

Was om 21.45 uur thuis. Heb vandaag de sleutel gekregen van ons huis...

Hopen dat mijn ad hoc beslissingen goed uitpakken... :roll:

Het gaat in ieder geval spannend worden deze week :roll:
_Tampie Wrote:Ja er is weinig keus in die prijsklasse, als je de zekerheidjes al hebt. Soms is het zo zonde om 100 eur onbenut te laten. Buurs deze week bijvoorbeeld 240 onbenut, niet echt zijn stijl.

Klopt, maar kwam niet uit en tijd had deze week helaas niet...
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:3 Benneteau,Julien €774 5
4 Srichaphan,Paradorn €830 3
5 Chela,Juan Ignacio €915 1
6 Roddick,Andy €2585 22
7 Ljubicic,Ivan €3315 50
10 Calleri,Agustin €1010 1
11 Lopez,Feliciano €505 10

Tegen


1 Federer,Roger €7120 0
2 Berdych,Tomas €1830 10
3 Djokovic,Novak €1183 5

Het doel is in ieder geval bereikt; 10000 in andere spelers geinvesteerd. Mijn wanhoopsoffensief zal in ieder geval effect hebben, of dat nou positief is of negatief.

Was om 21.45 uur thuis. Heb vandaag de sleutel gekregen van ons huis...

Hopen dat mijn ad hoc beslissingen goed uitpakken... :roll:

Het gaat in ieder geval spannend worden deze week :roll:

Wat te denken van Berdych-Calleri in de 2e ronde? :8:
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:Het wordt dus toch geen Federer. Toch maar voor zekerheid gegaan. Als Federer het toernooi wint, verlies ik niet veel, maar met Roger kun je wel héél veel verliezen.

Als ik er vanuit ga dat ik Johansson, del Potro, Safin en Henman sowieso neem, dan kan ik daarnaast kiezen tussen Federer of Roddick, Ancic, Fish, Benneteau, Falla, Fraile en Navarro Pastor. Die zijn nu al goed voor 34 punten, maar Ancic en Roddick gaan natuurlijk wel wat extra pakken (naar verwachting nog 68). Voor die 3 qualifiers ben ik nog een alternatief aan het zoeken, maar ik kan nog weinig vinden.

De drie Q's en Del Potro voor Chela en Lopez?

Nee, Chela kun je dan niet meer kopen voor die andere 2 qualies. Helemaal niet trouwens meer. Safin, Henman en Fish heb ik al.

Ik bedoelde Chela en Lopez aanschaffen (1420 eur) en Fraile, Falla, Navarro en Del Potro wegmikken (1475 eur). Het was wat laat maar het kon.
Kuiper is weer bezig met de sheet =D>
Klasse Kuip! Ben benieuwd!
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:Het wordt dus toch geen Federer. Toch maar voor zekerheid gegaan. Als Federer het toernooi wint, verlies ik niet veel, maar met Roger kun je wel héél veel verliezen.

Als ik er vanuit ga dat ik Johansson, del Potro, Safin en Henman sowieso neem, dan kan ik daarnaast kiezen tussen Federer of Roddick, Ancic, Fish, Benneteau, Falla, Fraile en Navarro Pastor. Die zijn nu al goed voor 34 punten, maar Ancic en Roddick gaan natuurlijk wel wat extra pakken (naar verwachting nog 68). Voor die 3 qualifiers ben ik nog een alternatief aan het zoeken, maar ik kan nog weinig vinden.

De drie Q's en Del Potro voor Chela en Lopez?

Nee, Chela kun je dan niet meer kopen voor die andere 2 qualies. Helemaal niet trouwens meer. Safin, Henman en Fish heb ik al.

Ik bedoelde Chela en Lopez aanschaffen (1420 eur) en Fraile, Falla, Navarro en Del Potro wegmikken (1475 eur). Het was wat laat maar het kon.

Ah ok, maar del Potro wou ik sowieso wel. Lopez heb ik dus genomen i.p.v. Falla. Maar ik ga die andere 3 niet inruilen voor Chela. De kans dat del Potro 10 punten haalt (en deze 3 dus 18) is groter dan dat Chela er 15 haalt.
Enorm veel Ljubiciccen, dus het was een risico om hem niet te nemen. Heb ik dus toch goed ingeschat. Hij mag er snel uit, wat zou dat mooi zijn.... Murray def. Ljubicic.... =P~ =P~ =P~ (en dan natuurlijk Djokovic def. Murray =P~ =P~ =P~ )
Djoko gaat er al af tegen de winnaar van Nieminen-Gasquet natuurlijk.
_Tampie Wrote:Enorm veel Ljubiciccen, dus het was een risico om hem niet te nemen. Heb ik dus toch goed ingeschat. Hij mag er snel uit, wat zou dat mooi zijn.... Murray def. Ljubicic.... =P~ =P~ =P~ (en dan natuurlijk Djokovic def. Murray =P~ =P~ =P~ )

Dat zal zeker gebeuren :wink: :8:
buurs Wrote:Kuiper is weer bezig met de sheet =D>

Is al verstuurd!!!!!!!!
Heb de uitslagen op tt gevolgd en een opzetje gemaakt snel in een internetcafe. Na een aantal zekerheidjes waaronder Roddick, zoveel geld over dus toen maar Ljubicic en Blake genomen. Ben niet zeker van die twee maar wel twee mogelijke halve finalisten. Zeker Ljubicic moet kunnen, maar ik heb een slecht gevoel over de wedstrijd tegen Murray. Maar vorig jaar won hij ook Wenen en haalde hij het jaar erna de finale in madrid. Zie ik nu ook wel gebeuren ondanks zijn lastige loting.
Lopez eraf. Dat is al vroeg strepen voor Buurs, Geno en Mailman. Scheelt dat 't een goedkope kracht is.
Mooi, want als ik Blake niet had genomen, had ik naast Chela zeker ook Lopez genomen.
Vind Blake gewoon te duur voor zijn loting. Daarnaast komt ie uit Scandinavie en heeft ie een lange zware week achter de rug. Zelfde geldt overigens ook voor Ljubo natuurlijk. Tursu was vorige week onherkenbaar, maar bezit zeer veel talent. Indoor is ie gevaarlijk en maar half zo duur als Blake waardoor ik o.a. Chela er bij kon nemen. Wint Blake zijn 1e potje van Tursu/Vliegen dan moet ie meteen tegen Safin of Baghdatis. Ook niet echt lekker dus.
Ik heb ook nog getwijfeld over Lopez, maar ik zag ook weinig kansen tegen Ancic en dan had ik Del Potro moeten laten vallen. En die had toch al 3 punten.
centre court Wrote:Vind Blake gewoon te duur voor zijn loting. Daarnaast komt ie uit Scandinavie en heeft ie een lange zware week achter de rug. Zelfde geldt overigens ook voor Ljubo natuurlijk. Tursu was vorige week onherkenbaar, maar bezit zeer veel talent. Indoor is ie gevaarlijk en maar half zo duur als Blake waardoor ik o.a. Chela er bij kon nemen. Wint Blake zijn 1e potje van Tursu/Vliegen dan moet ie meteen tegen Safin of Baghdatis. Ook niet echt lekker dus.
Blake tikt vorige week wel een aantal goede jongens eraf en heeft geen lange partijen gespeeld muv die tegen Rochus. En inderdaad, als je Ivan neemt, kun je Blake ook nemen. Tursunov moet eerst nog maar eens van Vliegen winnen. En wie anders behalve Chela? Ik zie voor de rest echt geen goede opties. Blake is namelijk niet duur voor een potentiele finalist.
Toch wel heel veel verschillende teams als ik even zo snel kijk. Mensen met Federer, mensen met Djokovic, veel mensen zonder Ljubicic en Blake.

Mijn troeven zijn dan ook Ljubicic, Blake en Srichaphan. Chela en Calleri moeten er zsm uit. Chela tegen Robredo voor eigen publiek die nog wat punten moet sprokkelen voor Shanghai en Calleri tegen Berdych die er hopelijk deze week wel weer staat.
Benneteau 10
Srichaphan 7
Chela 7
Roddick 1
Ljubicic 1
Calleri 7

Lopez 1

Tegen

Federer 1
Berdych 1
Djokovic 1

Vandaag:
11:00: (beide onbelangrijk)
cc: Monfils-Hrbaty
2: Soderling-Rochus

aansluitend:
cc: Chela-Robredo (go Tommy!)
2: Vliegen-Tursunov

aansluitend op cc:
Roddick-Grosjean (Allez Sebastien)
Henman-Ferrer
Federer-Massu (makkie voor Fedex)
Safin-Acasuso

aansluitend op 2:
3 dubbelpartijen
Del Potro - Johansson
Nieminen-Gasquet
Nalbandian-Benneteau

In de tweestrijd vandaag dus Chela, Roddick en Benneteau op de baan voor Buurs tegen Federer voor mij. Dat betekent morgen Srichaphan, Ljubicic en Calleri voor Buurs en Berdych en Djokovic voor mij.
Het is in ieder geval weer goed begonnen voor mij.... :roll:
buurs Wrote:Het is in ieder geval weer goed begonnen voor mij.... :roll:

50/50 wedstrijd, dus niet meteen huilen :wink:
Als Roddick vandaag verliest, dan mag dat wel. :8:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het is in ieder geval weer goed begonnen voor mij.... :roll:

50/50 wedstrijd, dus niet meteen huilen :wink:
Als Roddick vandaag verliest, dan mag dat wel. :8:

Als Roddick eruit gaat, ga ik janken :|
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het is in ieder geval weer goed begonnen voor mij.... :roll:

50/50 wedstrijd, dus niet meteen huilen :wink:
Als Roddick vandaag verliest, dan mag dat wel. :8:

Als Roddick eruit gaat, ga ik janken :|

Ik las vandaag dat Roddick niet helemaal fit is en misschien wel helemaal niet speelt. :|
Bron?

Als hij speelt, moet hij toch zeker wel Grosjean kunnen pakken, zelfs op halve kracht.