FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
enkele totaalscores voor deze week kloppen niet. dit kan je handmatig aanpassen. O.a. mijn eigen score en die van haggie kloppen niet... nogmaals dit kan je zelf even invullen in de tabel waarna hij zelf wel weer zal doorrekenen.
Haggie Wrote:Excell-Sheet ligt in jullie Mailboxen!

Ik die inderdaad dat the Mailman zijn electronische post heeft bezorgd. Ziet er mooi uit!!
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Excell-Sheet ligt in jullie Mailboxen!

Ik die inderdaad dat the Mailman zijn electronische post heeft bezorgd. Ziet er mooi uit!!

De slakkenpost zit in de gleuven, Geno.
Nu kan ik weer ff met een scheef ook het tennis volgen en natuurlijk de etappe naar Alpe d'Huez. Come on Boogey.... :razz:
Haggie Wrote:Excell-Sheet ligt in jullie Mailboxen!

Ziet er geweldig uit Tom!!!!
Zeker, ook mijn complimenten! =D>
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Excell-Sheet ligt in jullie Mailboxen!

Ik die inderdaad dat the Mailman zijn electronische post heeft bezorgd. Ziet er mooi uit!!

De slakkenpost zit in de gleuven, Geno.
Nu kan ik weer ff met een scheef ook het tennis volgen en natuurlijk de etappe naar Alpe d'Huez. Come on Boogey.... :razz:

Helaas was Boogey nu echt 1 boven PAR Sad
Ziet er goed uit, Haggeman die sheet =D>

En je inspanningen worden beloond, want je gaat als een trein deze week.
Ik had trouwens, na een aantal "zekere" spelers genomen te hebben, nog een kleine 2300 euro over. Heb m'n hersens gepijnigd op deze opties:

1
Acasuso
Alves
Mello
Volandri

2
Roddick
Spadea

3
Coria
Alves
Kunitsyn
Spadea

4
Haas
Acasuso

Eigenlijk pas op het laatste moment voor optie 4 gegaan omdat ik eigenlijk gewoon denk dat Haas het toernooi gaat winnen.
Na vandaag kan ik zien of ik de juiste optie heb gekozen. Opties 2 en 3 zien er toch ook wel goed uit. Maar als Coria vandaag verliest, valt 3 af.
net zo min als coria 't niet kon maken om van haase te verliezen mag ie natuurlijk ook nooit van roitman verliezen met alle respect. van calleri/braccie verliest ie wel ben ik bang. die jongen is een hoopje ellende. :roll:
Roitman is goed bezig de laatste tijd in de challengers. En hij versloeg Cilic toch behoorlijk dik. En met Coria weet je het nooit.
Hup Sergio!
coria op de baan. vamos guille. breng me de 15 punten!
2e set voor Roitman. Gaat weer lekker.
breakje voor coria in de 3e. :8:
Klasse.

Nu Bracciali - Calleri. Belangrijke pot.

De Bracciali mensen zijn; Tampi, Arco, Mailman en Kooltje
De Calleri mensen zijn; Arco, Geno, Bea, Adje, Haggie, Kuiper en Cruijf

Dus tsja.. Come On, Calleri..
(Hetzelfde geldt voor Hornie, Doe Het...!!!!!)
Schrijf mij ook maar op bij de bracciali mensen! Icon_twisted
centre court Wrote:Schrijf mij ook maar op bij de bracciali mensen! Icon_twisted

Wat jij wil. Wil je zo graag verliezen? :wink:


ps. ben je in dtc?
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Schrijf mij ook maar op bij de bracciali mensen! Icon_twisted

Wat jij wil. Wil je zo graag verliezen? :wink:


ps. ben je in dtc?

neee thuis.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Schrijf mij ook maar op bij de bracciali mensen! Icon_twisted

Wat jij wil. Wil je zo graag verliezen? :wink:


ps. ben je in dtc?

neee thuis.

KOM EENS ONLINE OP MSN DAN :wink:
braccie begint duidelijk beter en heeft de break!!

Zaba mist wat kansen om horna te breaken. Sad

Coria!! Hup Guille! Op naar de toernooiwinst. :wink:
Gefeliciteerd met Coria, CC. Maar het was weer niet overtuigend. Maar ja, dat is Calleri ook niet.
Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd met Coria, CC. Maar het was weer niet overtuigend. Maar ja, dat is Calleri ook niet.

Calleri moet eerst nog maar winnen.
Dat zeg ik dus.
Dat staat er niet. :wink: maar ik begrijp je bedoeling :wink:
vandaag word 't in grote lijnen beslist. alle kwartfinales op 't programma.

Stuttgart: Acasuso en Lapentti eruit graag. Lapentti gaat wel gebeuren, acasuso niet denk ik als vind ik Marach erg sterk spelen. Verder moet mayer van ferrer winnen en horna-monaco maakt niet veel uit. Liever nog monaco.

Amersfoort: Coria-Calleri wordt een kraker, ben er bang voor maar calleri was gisteren ook niet overtuigend. Djoko en Massu moeten hun wedstrijden winnen en Martin moet RRH stoppen.

USA: Roddick moet voor de toernooiwinst gaan, te beginnen met zijn US Open eliminator Muller. Die lijkt goed te spelen vanuit 't niets. Gonzo-Malisse wordt een mooie, hopelijk pakt gonzo 'm. Blake mag eruit tegen Mahut en de Thai tegen winnaar van vorig jaar Ginepri.
Hoe kan Haas nou in godsnaam vrij afgetekend van Mahut verliezen?!

Haas en Gaudio #-o
geeen idee of ik goed ga..geen tijd om te controleren. maar ja vanaf volgende week kan ik weer mee doen met het gepraat over het geluk van coria en dergelijke.
Ad Wim Wrote:Hoe kan Haas nou in godsnaam vrij afgetekend van Mahut verliezen?!

Haas en Gaudio #-o

Mahut is dit seizoen toch vrij goed bezig? Ik vind dat niet verrassend.

Haas en Gaudio was denk ik meer een gok dan Mahut, zeker qua budget!
Heb je de resultaten van Haas op hardcourt gezien dit seizoen?!
Ad Wim Wrote:Heb je de resultaten van Haas op hardcourt gezien dit seizoen?!

Die zijn idd erg goed, maar Mahut zie ik wel meer voor verrassingen zorgen :8:
geno gaat met zijn kleine team vol grote jongens een heel behoorlijke week draaien. wanneer ferrer en roddick de toernooien winnen is ie zelfs 1e op de sheet denk ik.