FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mr. T Wrote:ondanks rotweek nog net binnen top 20. Wel net Haggie voor moeten laten gaan #-o

:8:
Ad Wim Wrote:Gestegen van 41 naar 32. En in onze subleague van 10 naar 7. Prima.

Gezakt van 25 naar 34 :letitallout: :x :cry:
In de subleague van 7 naar 8.

Maar het verschil op de spelers in top 25 in overbrugbaar (59 punten),
t.o.v. Ad Wim een achterstand van 9 puntjes.

Alles is nog mogelijk...... :razz: :razz: :razz:
Heb nu een mooi team van 15 spelers staan, precies van 12500euro. Ideaal!
met moya zeker Icon_twisted
Ja, waar is Moya mee bezig? Dat was toch echt een zekerheidje. Zeker gezien zijn HtH tegen Davydenko (4-0) en Ferrer (5-0).
Vanek of Melzer?
Genomico Wrote:Ja, waar is Moya mee bezig? Dat was toch echt een zekerheidje. Zeker gezien zijn HtH tegen Davydenko (4-0) en Ferrer (5-0).
En gezien zijn eerdere prestaties hier. Hij wint hem nog wel.
Mayer of C. Rochus?
Genomico Wrote:Vanek of Melzer?
Melzer. Vanek kan het altijd maar 1 rondje.
Mijn verrassing wordt iemand van 853 euro'tjes denk ik. Die kan het zomaar op zijn heupen hebben.
PHM alias de masterchoker?
Genomico Wrote:Mijn verrassing wordt iemand van 853 euro'tjes denk ik. Die kan het zomaar op zijn heupen hebben.
He, die heb ik ook!
wie neem je niet die wel te kiezen is en ook al door is dan adje?
als jullie nu weg zouden moeten, had je dan wel of niet moya genomen?
centre court Wrote:wie neem je niet die wel te kiezen is en ook al door is dan adje?

Monfils en Lopez i.i.g. neem ik aan?
Genomico Wrote:Ja, waar is Moya mee bezig? Dat was toch echt een zekerheidje. Zeker gezien zijn HtH tegen Davydenko (4-0) en Ferrer (5-0).

En dan ben ik zijn HtH tegen Vicente van 12-0 nog vergeten. Ik denk dat Moya niet wil winnen, omdat ie bang is dat ie van 1 van deze gaat verliezen? Aan de andere kant zou ie toch achtereenvolgens de HtH naar 13-0, 5-0 en 6-0 kunnen brengen om daarna tegen Robredo of Mathieu ook zijn positieve HtH-stand uit te breiden.
centre court Wrote:wie neem je niet die wel te kiezen is en ook al door is dan adje?
Mahut, Vanek, Lopez, Monfils, Murray en Wawrinka.
Aan de andere kant is het wel weer een mooie gok om Pipo te nemen. Een Pipo in vorm haalt sowieso de kwart. Maar is hij in vorm?
Mijn dark horse kost 602 euro.
Als Navarro-Pastor nog even wint, heb ik mijn team.
Ad Wim Wrote:Mijn dark horse kost 602 euro.

Ja, en hij gaat er in de 2e ronde af tegen "ras"-paardje Verdasco... :razz:
Ad Wim Wrote:Aan de andere kant is het wel weer een mooie gok om Pipo te nemen. Een Pipo in vorm haalt sowieso de kwart. Maar is hij in vorm?
2e ronde exit tegen Stepanek.
:razz: :razz: :razz:
Mijn twijfels:

Nieminen
Pipo

OF

Clement
Mathieu
Hernandez
Di Mauro

Voor nu is het de eerste optie. Maar ik ben wel een beetje bang voor Clement en Di Mauro. Met andere woorden, ik vind het een beetje link om in dat stukje alleen maar voor Massu te gaan al is hij daar natuurlijk wel favoriet.
duidelijk keuze 2 Wink
Haggie Wrote:Heb nu een mooi team van 15 spelers staan, precies van 12500euro. Ideaal!

Ik heb 18 spelers voor 12500 Euro. Ook heel leuk (als het goed gaat tenminste.... :razz: :razz: )
In Barcelona gaat het erom dat je de jongens in de kwartfinale hebt, want daar gaat het in een keer van 5 naar 15 punten. Kleintjes daar nemen die nu al een ronde gewonnen hebben, heeft dus niet zoveel zin.
Navarro-Pastor, Gabashvili of Patience?
Ad Wim Wrote:Navarro-Pastor, Patience of Gabashvili?

Neem ze alle 3!!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Navarro-Pastor, Patience of Gabashvili?

Neem ze alle 3!!
Dat zou in strijd zijn met mijn eerdere opmerking over kleintjes in Barcelona.
Ik heb een verrassing genomen die jullie waarsch allemaal niet hebben.
Voor mij moet Massu de halve finale halen, want ik heb di Mauro, Mahut en Clement alle 3 niet.