FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
wat een klote nederlaag van Soderling. Nu heb ik daar alleen Gicquel nog.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Becker is een blunder Ad, al wint hij niet.
Als ik Buurs zou heten...

Leg uit.. :roll:
Die doet inderdaad nog steeds pijn. las hij gewoon gewonnen had, zat ik goed tegenover mijn concurrenten voor de top 20. Nu begin je meteen met een fikse achterstand tov een aantal managers. Maar de week is nog lang.
buurs Wrote:Bijna iedereen heeft Ancic....
12 mensen in de top 25, lang niet iedereen dus!

Soderling maar 9 keer gekozen :cry:
En Soderling had een heel eind kunnen komen daar.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Becker is een blunder Ad, al wint hij niet.
Als ik Buurs zou heten...

Leg uit.. :roll:
... dan had ik die zin als onderschrift gekozen. Als becker niet wint, is het namelijk een stomme keus van jullie.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Becker is een blunder Ad, al wint hij niet.
Als ik Buurs zou heten...

Leg uit.. :roll:
... dan had ik die zin als onderschrift gekozen. Als becker niet wint, is het namelijk een stomme keus van jullie.

Op die fiets.. :8:
buurs Wrote:Tampie: Djokovic, Murray, Ancic, Lu, Udomchoke

Buurs: Koubek, Phau, Monaco, Goldstein, Delgado, Soderling, Fish, Grosjean


Tampie: 3+1+1+4+3=12

Buurs: 3+1+1+1+1+1+3+1=12
Heb zo'n gevoel dat 't missen van Djoko een dure wordt.
buurs Wrote:
buurs Wrote:Tampie: Djokovic, Murray, Ancic, Lu, Udomchoke

Buurs: Koubek, Phau, Monaco, Goldstein, Delgado, Soderling, Fish, Grosjean


Tampie: 3+1+1+4+3=12

Buurs: 3+1+1+1+1+1+3+1=12

T: 3+1+1+4+3=12 Over: Djokovic, Ancic

B: 3+1+5+1+1+1+3+1=16 Over: Monaco, Fish, Grosjean
Becker is inderdaad een flinke fout. Ik dacht dat hij aan Udomchoker wel een lastige zou hebben, maar hij is blijkbaar echt goed in vorm. Nu maar hopen dat Novak nog een keer kan stunten, dan valt het mee.

Balen dat Nieminen zo nipt wint, die had ik wel graag exit gezien.
Becker en Novak hebben hetzelfde spelletje, dus zie Novak wel als favoriet met zijn ervaring.
Becker serveert alleen wel een stuk beter.
Maar als hij voor 5 punten weggaat, ben ik wel tevreden. Hopen dat Nieminen er geen 22 haalt, maar dat zie ik nu wel gebeuren.
En ik weet ook wel dat ik het risico met Murray niet had moeten nemen. Heb er even aan gedacht om geen van beide grote jongens te nemen en naast Becker jongens als Grosjean of Benneteau te nemen. Maar misschien was ik dan ook wel uitgekomen bij Ginepri of Hrbaty.
Wat een faler is die Murray toch, maar dit keer ben ik er erg blij mee. Meest gekozen speler die ik niet heb én gevaarlijkste speler voor veel punten er uit met 1 punt is super. nu straks ancic nog. :razz:
buurs Wrote:Tampie: Djokovic, Murray, Ancic, Lu, Udomchoke

Buurs: Koubek, Phau, Monaco, Goldstein, Delgado, Soderling, Fish, Grosjean

3-1-5-1-1-1-3-1=16, Monaco, Fish en Grosjean over

3-1-5-3-3=15, Djokovic en Ancic over

Wat een eikel die Murray.
23 + Monaco, Fish en Grosjean

15 + Djokovic en Ancic

Nu begint een superbelangrijke partij: Bracciali - Djokovic
Grosjean moet wel winnen van Benneteau, anders ga je er flink af vrees ik.
Ad Wim Wrote:Grosjean moet wel winnen van Benneteau, anders ga je er flink af vrees ik.

Eens... Sad
Week van de verkeerde keuzes. En ook de week van "Hoe kun je in een week je mooie positie op de ranglijst verkloten" :cry:
becker begint slecht tegen novak dus die verkeerde keuze kan nog meevallen als ie verliest.
En ook nog behoorlijk wat pech deze week. Saulnier die zo nipt verliest, Tursunov die toch nog moet spelen, Soderling die nipt verliest. Maar ja, die weken zitten er ook bij. Hopen dat ik de schade beperkt kan houden.
buurs Wrote:23 + Monaco, Fish en Grosjean

15 + Djokovic en Ancic

Nu begint een superbelangrijke partij: Bracciali - Djokovic

28 + Fish en Grosjean

20 + Djokovic en Ancic
Het is ook wel een ongelooflijke pechweek: Safin die 3e set TB verliest, Saulnier die 3e set TB verliest, Gasquet die 3e set 7-5 verliest, Wang die een dubbele break in de derde set weggeeft, Becker die TB 3e set wint, Benneteau die TB derde set wint. Echt geen enkele close match gaat mijn kant op :cry:
Ad Wim Wrote:Als becker niet wint, is het namelijk een stomme keus van jullie.

Undecided
Er staat toch 'als'... :roll:
Ad Wim Wrote:Er staat toch 'als'... :roll:

Undecided
Makkelijk hoor, sjonge jonge.
Ad Wim Wrote:Makkelijk hoor, sjonge jonge.

Undecided
Knap man, dat je een ingreep van iemand anders nodig hebt om weer een beetje terug te komen in het spel.

En ja, kom maar weer met je favoriete smiley ipv inhoudelijk te reageren.