FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Seppi??
Ad Wim Wrote:Horna onwijs in vorm en op AO al bewezen goed op HC te zijn en wint sowieso van Bracciali.

Rochus wint wel van Bjorkman en eendagsvlieg Baghdatis moet ook kunnen. Daarna Gaudio of Mirnyi :roll:

:eeeek: :eeeek: Die kerel is pas 20 en hem dan nu al een eendagsvlieg noemen??
Mijn teampie is klaar. Nalbandian en Pavel eruit geknikkerd en 4 andere genomen. Dus ik kom uit op 10 man. Hewitt, Roddick, Ljubicic en Nalbandian mogen er van mij heel snel uit!!

Vooral Lleyton, Andy en David zal Ad heel blij mee zijn :wink:

Edit:
Federer stopt Ljubicic
Djokovic stopt Nalbandian
Baghdatis stopt Hewitt
Haas/Blake stopt Roddick

en ik ben tevreden...
Waar staat trouwens dat Dent zich heeft teruggetrokken :roll:
Staat op de officiele site. Ook op mtf trouwens.
dank u
Arco laat 348 euri lopen en daarmee een goede Q of een Carlsen.
Team Kuiper voor deze week.

1 Hewitt,Lleyton €1785
2 Nalbandian,David €2560
3 Soderling,Robin €440
4 Karlovic,Ivo €590
5 Rochus,Christophe €716
6 Safin,Marat €730
7 Haas,Tommy €970
8 Nadal,Rafael €4615
€12406

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Kan alle kanten op. Ik vond het verrekte moeilijk deze week. Toch jammer dat je een zekere finalist eigenlijk niet kunt nemen. Hij moet gewoon weer rond de 4000 komen te staan. Laat hij maar beginnen met hier de 1e ronde eruit te vliegen. 2e ronde dus (bye)
Ad Wim Wrote:Dit is hem geworden, Ancic eruit. Ik ga zuipen, ik spreek jullie morgen.

1 Seppi,Andreas €710 Verkoop
2 Youzhny,Mikhail €765 Verkoop
3 Vliegen,Kristof €576 Verkoop
4 Soderling,Robin €440 Verkoop
5 Kohlschreiber,Philipp €391 Verkoop
6 Carlsen,Kenneth €320 Verkoop
7 Haas,Tommy €970 Verkoop
8 Safin,Marat €730 Verkoop
9 Nalbandian,David €2560 Verkoop
10 Spadea,Vincent €550 Verkoop
11 Roddick,Andy €2685 Verkoop
12 Hewitt,Lleyton €1785 Verkoop
€12482

Ad dacht ons even voor de gek te houden, hij heeft gewoon Ancic en geen Seppi en Kohlschreiber.
The Mailman heeft het volgende team in elkaar getimmerd:

1 Karlovic,Ivo €590 15
2 Henman,Tim €815 15
3 Haas,Tommy €970 0
4 Blake,James €1430 35
5 Hewitt,Lleyton €1785 24
6 Safin,Marat €730 5
7 Ljubicic,Ivan €2395 0
8 Carlsen,Kenneth €320 8
9 Roddick,Andy €2685 0
10 Youzhny,Mikhail €765 27
€12485
Genomico Wrote:Mijn teampie is klaar. Nalbandian en Pavel eruit geknikkerd en 4 andere genomen. Dus ik kom uit op 10 man. Hewitt, Roddick, Ljubicic en Nalbandian mogen er van mij heel snel uit!!

Vooral Lleyton, Andy en David zal Ad heel blij mee zijn :wink:

Edit:
Federer stopt Ljubicic
Djokovic stopt Nalbandian
Baghdatis stopt Hewitt
Haas/Blake stopt Roddick

en ik ben tevreden...

Droom lekker verder.....dromen zijn bedrog...... :razz: :razz: :razz:
Hier mijn voorspelling van de laatste 16 en in het vetgedrukt mijn spelers:

Federer
Youzhny
Ancic
Ljubicic
Nalbandian (Djokovic)
Spadea
Nieminen
Safin
Haas
Blake
Soderling

Roddick
Baghdatis
Hewitt
Stepanek?
Nadal

Dan verwacht ik er eigenlijk maar 4 bij de laatste 8 te hebben:
Federer
Ljubicic
Nalbandian
Safin
Haas

Roddick
Baghdatis
Nadal


En maar 2 halve finalisten, maar ik vind Nalbandian toch een te groot risico:
Federer - Nalbandian
Haas - Nadal

Finale:
Federer - Nadal

Winnaar:
Nadal
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is hem geworden, Ancic eruit. Ik ga zuipen, ik spreek jullie morgen.

1 Seppi,Andreas €710 Verkoop
2 Youzhny,Mikhail €765 Verkoop
3 Vliegen,Kristof €576 Verkoop
4 Soderling,Robin €440 Verkoop
5 Kohlschreiber,Philipp €391 Verkoop
6 Carlsen,Kenneth €320 Verkoop
7 Haas,Tommy €970 Verkoop
8 Safin,Marat €730 Verkoop
9 Nalbandian,David €2560 Verkoop
10 Spadea,Vincent €550 Verkoop
11 Roddick,Andy €2685 Verkoop
12 Hewitt,Lleyton €1785 Verkoop
€12482

Ad dacht ons even voor de gek te houden, hij heeft gewoon Ancic en geen Seppi en Kohlschreiber.
Stiekem in mijn team kijken, hè!

Ha, ik ben gisteren tijdens de borrel nog even snel een internetcafé in gedoken om Seppi, Carlsen en Kohlschreiber eruit te halen en Ancic er toch maar in te zetten Big Grin

Ik ben helemaal niet tevreden met m'n team. Maar ja, alle optie die ik gisteren in de twee uur dat ik aan het sleutelen was, had, was ik niet tevreden mee. Hopen op Nalbi en Roddick in de halve sowieso en misschien een stuntje van Hewitt en Ancic.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Horna onwijs in vorm en op AO al bewezen goed op HC te zijn en wint sowieso van Bracciali.

Rochus wint wel van Bjorkman en eendagsvlieg Baghdatis moet ook kunnen. Daarna Gaudio of Mirnyi :roll:

:eeeek: :eeeek: Die kerel is pas 20 en hem dan nu al een eendagsvlieg noemen??
Ik denk dat hij weinig noemenswaardige prestaties neer gaat zetten dit seizoen.
kuiper Wrote:Team Kuiper voor deze week.

1 Hewitt,Lleyton €1785
2 Nalbandian,David €2560
3 Soderling,Robin €440
4 Karlovic,Ivo €590
5 Rochus,Christophe €716
6 Safin,Marat €730
7 Haas,Tommy €970
8 Nadal,Rafael €4615
€12406

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Kan alle kanten op. Ik vond het verrekte moeilijk deze week. Toch jammer dat je een zekere finalist eigenlijk niet kunt nemen. Hij moet gewoon weer rond de 4000 komen te staan. Laat hij maar beginnen met hier de 1e ronde eruit te vliegen. 2e ronde dus (bye)
Waarom Nadal en Hewitt?

En ik zat gisteren in een rare (dronken) bui te denken waarom ik niet gewwon Federer, Nadal en Haas heb genomen...
Omdat dat geen 200 punten op gaat leveren.
Als ze alle drie de halve finale halen, wat niet onlogisch is en Federer haalt de finale, wat al helemaal niet onlogisch is, dan heb je 215 punten. Zie dat maar eens 1-2-3 met andere spelers te halen.
Haas en Nadal heb ik al en ik denk dat ik met mijn 8 andere spelers toch wel meer punten kan halen dan Federer in zijn eentje.
Er is maar één zekerheid...

Djokovic gaat er meteen al af tegen Benneteau. Je andere spelers ken ik niet.
ja en dat is Haas Smile
Ad Wim Wrote:En ik zat gisteren in een rare (dronken) bui te denken waarom ik niet gewwon Federer, Nadal en Haas heb genomen...

Kan budgetair gezien niet.
Juan Zueco Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik zat gisteren in een rare (dronken) bui te denken waarom ik niet gewwon Federer, Nadal en Haas heb genomen...

Kan budgetair gezien niet.
Ik was dan ook dronken.
Niet veel bijzonders gespeeld. Safin door, maar dat was te verwachten.
K.Kim mag Youzhny zometeen nog wel even verslaan. Zou mooi zijn.
Genomico Wrote:Seppi??
Ja, waarom niet?
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb een basis van Carlsen, Spadea, Nalbi, Kohlschreiber, Soderling, Haas, Safin en Youzhny.

Daarnaast is het voor mij dit:

Roddick
Hewitt
Vliegen
C. Rochus

Of dit:

Nadal
Karlovic
Horna

dit ga je niet menen? schrijf voor carlsen en kohlschreiber maar vast 1 punt op. met rochus of horna in je team neem ik je deze week niet serieus. verder zou ik kiezen voor optie 1 en dan djokovic ipv c.rochus.
Jij staat waarschijnlijk niet hoog in de Tennispoll en het is voor mij verrassend dat je zo hoog staat bij TM.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb een basis van Carlsen, Spadea, Nalbi, Kohlschreiber, Soderling, Haas, Safin en Youzhny.

Daarnaast is het voor mij dit:

Roddick
Hewitt
Vliegen
C. Rochus

Of dit:

Nadal
Karlovic
Horna

dit ga je niet menen? schrijf voor carlsen en kohlschreiber maar vast 1 punt op. met rochus of horna in je team neem ik je deze week niet serieus. verder zou ik kiezen voor optie 1 en dan djokovic ipv c.rochus.
Jij staat waarschijnlijk niet hoog in de Tennispoll en het is voor mij verrassend dat je zo hoog staat bij TM.

Youzhny, C. Rochus, en Horna zijn al pleitten, merendeel van je andere spelers heeft nog niet gespeeld... maar we zijn van jou wel gewend dat je hier een team neerzet wat je uiteindelijk nog aanpast. Wens je er veel succes mee. Ik sta trouwens al 2 jaar hoog in de tennispoll(waar jij helaas nooit aan meedoet?!) en met TM heb ik nog nooit onder jou gestaan dus bewijs je nou eerst meer eens jongen.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Seppi??
Ja, waarom niet?

och, zo gauw hij een break voorstaat moet ie dit ff quoten hoor...
Nee hoor, ik had hem toch de hele tijd in mijn team, dus ik was ervan overtuigd dat hij zo winnen.

En jullie konden niet snel genoeg die drie spelers (Seppi, Kohlsch en Carlsen; dit was mijn laatste optie en niet C. Rochus) afkraken (jij gebruikte zelfs de woorden 'dit ga niet menen?'; en Geno de woorden 'Seppi??'), en dan mag ik het er toch zeker wel iets over zeggen als jullie er compleet naast zitten.

Mijn bewoordingen waren een beetje overdreven, waarvoor mijn excuses. maar kijk naar de tijd, ik was dronken en baalde ervan dat ik nog naar een internetcafe ben gegaan om Seppi, Carlsen en Kohlschreiber te wisselen voor Ancic.
Als TM ook om budget ging, zou ik het deze week goed doen :Big Grin (voorlopig i.i.g. een eerste plaats)
Dat komt zeker omdat je Nadal hebt en Hewitt en Roddick niet?