FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Zoveel keus was er gelukkig niet :wink:

Veel plezier met kijken :wink:

Kun je er mij ook 1 sturen? Ben wel benieuwd....

Ik pb je mn email wel even.
Genomico Wrote:Haggie was ook te lui om om even een score hokje te maken voor elke speler, zodat we niet de hele kolom hoeven in te vullen :wink: :wink:

Maar ziet er goed uit.

Dat is voor volgende week :lol:

Stap voor stap :wink:
Tripplexxx Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Zoveel keus was er gelukkig niet :wink:

Veel plezier met kijken :wink:

Kun je er mij ook 1 sturen? Ben wel benieuwd....

Ik pb je mn email wel even.

Haggie is net op bed gegaan.
Stuur mij je e-mail ff, dan stuur ik hem op :wink:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Zoveel keus was er gelukkig niet :wink:

Veel plezier met kijken :wink:

Kun je er mij ook 1 sturen? Ben wel benieuwd....

Ik pb je mn email wel even.

Haggie is net op bed gegaan.
Stuur mij je e-mail ff, dan stuur ik hem op :wink:

Gedaan!
En onderweg :wink:
En ontvangen. Ziet er leuk uit! :wink:
Tripplexxx Wrote:En ontvangen. Ziet er leuk uit! :wink:

Volgende week wordt het pas leuk.
Dan zie je tenminste veel verschillende keuze's
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Zoveel keus was er gelukkig niet :wink:

Veel plezier met kijken :wink:

Kun je er mij ook 1 sturen? Ben wel benieuwd....

Ik pb je mn email wel even.

Haggie is net op bed gegaan.
Stuur mij je e-mail ff, dan stuur ik hem op :wink:

Ik wil niet weten hoe jij aan deze insite informatie komt :wink:
Moeten op de sheet van Poertschach de heren Monaco en Ramirez niet al op 2 punten beginnen. Zij zijn tenslotte qualifiers?
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie was ook te lui om om even een score hokje te maken voor elke speler, zodat we niet de hele kolom hoeven in te vullen :wink: :wink:

Maar ziet er goed uit.

Dat is voor volgende week :lol:

Stap voor stap :wink:

Dat is idd slim geweest om te doen. Laten we het er maar op houden dat tijdens RG alles perfect is :Big Grin
Genomico Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Zoveel keus was er gelukkig niet :wink:

Veel plezier met kijken :wink:

Kun je er mij ook 1 sturen? Ben wel benieuwd....

Ik pb je mn email wel even.

Haggie is net op bed gegaan.
Stuur mij je e-mail ff, dan stuur ik hem op :wink:

Ik wil niet weten hoe jij aan deze insite informatie komt :wink:

:oops:
Zelfde team als CC. Met Haggie is het alleen Lapentti tegenover Dlouhy en dat was nou net mijn enige twijfel.

Kooltje was net zo blij en trots dat hij weer een beetje aan het terug komen was en dan verkloot je het weer in zo'n kleine week...
THE MAILMAN Wrote:Moeten op de sheet van Poertschach de heren Monaco en Ramirez niet al op 2 punten beginnen. Zij zijn tenslotte qualifiers?
Helemaal gelijk in, maar Haggie heeft het wel vaker lastig met qualifiers :Big Grin
En het wordt alleen nog maar harder voor Kooltje zo, die heeft beide quali's niet wat ik trouwens uberhaupt al niet snap.
ik vind 't geweldig dat haggie altijd zo'n mooie excellsheet maakt maar ik vind deze helemaal ruk. ik mis vooral de loting. en verder vind ik 'm ook niet echt duidelijk. maar ik heb dan ook moeite met veranderingen doorgaans. :8:

voor RG stem ik toch voor 't oude bestand. :Big Grin
Die loting heb ik zelf ook wel, ik vind dit prima. Alleen een hokje per speler, zodat je niet 8 keer iets moet aanpassen.
nu moet je toch ook per speler 13x zijn punten veranderen elke keer dat ie een wedstrijd wint. Bij RG geldt dat dus voor 128 spelers in de 1e ronde.
Niet dus als je voor elke speler 1 hokje maakt waarin je zijn punten kunt veranderen wat vervolgens doorgerekend wordt naar het totaal van iedere manager.
Ad Wim Wrote:Niet dus als je voor elke speler 1 hokje maakt waarin je zijn punten kunt veranderen wat vervolgens doorgerekend wordt naar het totaal van iedere manager.

was dat bij de vorige niet zo dan?
Jawel, maar daar had je niet duidelijk een overzicht wie welke spelers nog had en hoeveel punten die spelers halen. Nu kan je beter in een oogopslag zien wie er het beste gaat als je de spelers die eruit liggen rood maakt.
wat moet er vandaag voor ons gebeuren ad?

lapentti eruit lijkt me duidelijk. marach, moodie en tursunov ook lijkt me. dlouhy en davy zijn de enige die nog een klein verschil in ons voordeel kunnen maken?
Lapentti en Marach zijn de belangrijksten die exit moeten. Daarna Moodie en Tursunov inderdaad.

Qua winnaars is vooral Dlouhy belangrijk, maar ook Spadea en Davydenko.
centre court Wrote:ik vind 't geweldig dat haggie altijd zo'n mooie excellsheet maakt maar ik vind deze helemaal ruk. ik mis vooral de loting. en verder vind ik 'm ook niet echt duidelijk. maar ik heb dan ook moeite met veranderingen doorgaans. :8:

voor RG stem ik toch voor 't oude bestand. :Big Grin

- Die loting heb ik gewoon ook wel, daar heb ik het excelbestand niet voor nodig.
- Nu hoef je alleen maar de spelers bij te houden die (minimaal 1x) zijn gekozen en niet alle spelers (bij Roland Garros gaat dat heel veel schelen.
- Nu heb je maar 1 tabblad nodig en niet 2 zoals de oude.
- Alles in 1 oogopslag.

Wat is nu het nadeel?
Als Muller nog ff wint, heb ik alle 16 spelers in de 2e ronde \Big Grin/
Ik mis alleen Marach, maar ik heb wel een grote kans op 8 kwartfinalisten :razz:
Ad Wim Wrote:Ik mis alleen Marach, maar ik heb wel een grote kans op 8 kwartfinalisten :razz:

Ik ook :8:
Heeft iemand voor mij ook dat sheetje! Kan ik hem ook niet iedere week automatisch krijgen Smile
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Lekker hoor Kooltje,

Martin,Hrbaty,Berloqc,Phau,Hewitt...

Waar is Schuettler? :Big Grin
haha geen geintjes he mannen! ik moest hele dag werken dus moest zondag al invullen..maar gelukkig weinig te verdienen deze week. volgende week dan maar weer goedmaken!
Je staat wel al 20 punten achter op bijna iedereen en je mist sowieso een kwartfinalist omdat je Daniel en Pavel niet hebt. Ook mis je Monaco en Gasquet die een goede kans hebben om de kwartfinale te halen. Kan dus een dure week worden ondanks dat er weinig te verdienen valt.
cruijff Wrote:Heeft iemand voor mij ook dat sheetje! Kan ik hem ook niet iedere week automatisch krijgen Smile

Volgens mij is dat wel gebeurd. Je staat in mijn lijst, die hem nu automatisch krijgt.
Ad Wim Wrote:Je staat wel al 20 punten achter op bijna iedereen en je mist sowieso een kwartfinalist omdat je Daniel en Pavel niet hebt. Ook mis je Monaco en Gasquet die een goede kans hebben om de kwartfinale te halen. Kan dus een dure week worden ondanks dat er weinig te verdienen valt.
ja pech dat gasquet ineens nog mee ging doen..maar hopen dat ik andere drie halve wel heb. zal volgende week misschien moeten gokken op een instorting van nadal ofzo :8: