FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Genomico Wrote:Ik had 12 man, maar Haas vind ik te risicovol en hij gaat toch maar hooguit 20 punten halen, dus ik heb hem ingeruild voor Murray en Norman. 5 man in Halle en 8 in Londen. Ik ga voor alle halve finalisten behalve Federer (of Safin moet gaan stunten. Vorig jaar was hij er ook dichtbij) aangevuld met wat kleintjes.
leuk
kooltje Wrote:
centre court Wrote:staat bij mij ook zo, maar ze hebben ook nog geen andere quiz. zal wel in een later stadium verwerkt worden.
Rafael Nadal brak onlangs het gravelrecord van Guillermo Villas. In welk jaar zette de Argentijn dit voormalige record?

In 1977, Guillermo Vilas played 31 ATP Tour Singles Tournaments, entered 22 finals (including 3 Grand Slam Tournaments) and won 16 titles (Record of number of singles titles won by one player in a year in the Open Era, including 2 Grand Slam titles). He also had a 46 winning streak (50 if we count an unofficial tournament), the longest overall winning streak in history, and the ATP record of 53 matches winning streak on clay, broken by Rafael Nadal in May 2006.

http://en.wikipedia.org/wiki/Guillermo_Vilas
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Ik had 12 man, maar Haas vind ik te risicovol en hij gaat toch maar hooguit 20 punten halen, dus ik heb hem ingeruild voor Murray en Norman. 5 man in Halle en 8 in Londen. Ik ga voor alle halve finalisten behalve Federer (of Safin moet gaan stunten. Vorig jaar was hij er ook dichtbij) aangevuld met wat kleintjes.
leuk

Degene die de winnaar steeds volgt, zal zelf nooit winnen :wink: Maar op gras zie ik Norman nog wel 2 rondjes winnen (tegen Srichaphan en Lu) en dan tegen een geblesseerde Roddick (of Dancevic) lijkt hij me ook niet kansloos. 11 punten voor nog geen 400 euro lijkt me dan prima!!
Maar jongens, weet iemand al wat meer over Kiefer?
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Ik had 12 man, maar Haas vind ik te risicovol en hij gaat toch maar hooguit 20 punten halen, dus ik heb hem ingeruild voor Murray en Norman. 5 man in Halle en 8 in Londen. Ik ga voor alle halve finalisten behalve Federer (of Safin moet gaan stunten. Vorig jaar was hij er ook dichtbij) aangevuld met wat kleintjes.
leuk

Degene die de winnaar steeds volgt, zal zelf nooit winnen :wink: Maar op gras zie ik Norman nog wel 2 rondjes winnen (tegen Srichaphan en Lu) en dan tegen een geblesseerde Roddick (of Dancevic) lijkt hij me ook niet kansloos. 11 punten voor nog geen 400 euro lijkt me dan prima!!

Srichaphan is favoriet tegen Norman :wink:
Dat lijkt mij ook ja.
nog tien minuutjes...lastig deze week. kan zomaar zijn dat federer en nadal of misschien nog meer toppers er snel uitliggen...of niet eens beginnen aan het toernooi. denk toch wel dat er verschillen gemaakt gaan worden deze week. niet zozeer in halle maar wel op queens.
Ik neem aan dat iedereen voor 7 van de 8 halve finalisten gaat (tussen de haakjes nog 6 spelers die ik ook heb per gedeelte):

Hewitt (Fish)
Henman
Grosjean (Dupuis, Norman)
Ljubicic (Murray)


Federer (Safin)
Soderling
Vliegen
Kiefer (Novak)
O ja, en de finale in Queens wordt uiteraard Hewitt - Ljubicic. Ik zou het heel verrassend vinden als er (veel) mensen zijn zonder 1 van deze 2...
Ik heb toch maar gekozen voor Roddick en Murray ipv voor Grosjean en Blake.
Ad Wim Wrote:Ik heb toch maar gekozen voor Roddick en Murray ipv voor Grosjean en Blake.

Roddick? Dan zal ik mijn laatste minuut nog maar even gebruiken om die te wisselen...
Genomico Wrote:O ja, en de finale in Queens wordt uiteraard Hewitt - Ljubicic. Ik zou het heel verrassend vinden als er (veel) mensen zijn zonder 1 van deze 2...
LJUBICIC?! Heeft hij ooit meer dan 2 partijen achter elkaar op gras gewonnen dan?
Ik ben ook voor Roddick gegaan. Hopelijk kan hij weer eens wat. Geen Ljubo dus.
alle kleintjes genomen. toppers zullen rustig aan doen na een zwaar GS(op een andere ondergrond) en met een ander groot GS voor de boeg. Dus van de mannen die geno noemt als halve finalisten heb ik bijna niemand. Uiteraard wel vliegen, soderling en henman. dat zijn ook ''kleintjes''.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:O ja, en de finale in Queens wordt uiteraard Hewitt - Ljubicic. Ik zou het heel verrassend vinden als er (veel) mensen zijn zonder 1 van deze 2...
LJUBICIC?! Heeft hij ooit meer dan 2 partijen achter elkaar op gras gewonnen dan?

Ik zie totaal niet in wie 1 van deze heren ook maar kan bedreigen tot aan de finale.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb toch maar gekozen voor Roddick en Murray ipv voor Grosjean en Blake.

Roddick? Dan zal ik mijn laatste minuut nog maar even gebruiken om die te wisselen...
Nee hoor, waarom? Wordt gewoon weer toernooiwinst voor hem.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:O ja, en de finale in Queens wordt uiteraard Hewitt - Ljubicic. Ik zou het heel verrassend vinden als er (veel) mensen zijn zonder 1 van deze 2...
LJUBICIC?! Heeft hij ooit meer dan 2 partijen achter elkaar op gras gewonnen dan?

Ik zie totaal niet in wie 1 van deze heren ook maar kan bedreigen tot aan de finale.
Ik heb het niet over Hewitt, maar ik vind het heel verrassend dat je Ivan hebt.
EN dan zeg je ook nog dat je verwacht dat heel veel mensen waarsch Ivan hebben :roll:
Inderdaad moet Ljubicic nog wat gaan bewijzen op gras, maar hij zou het zeker moeten kunnen!! Hij heeft daar het ideale spel voor. Goede service, goede volley etc. Monfils, Murray en Grosjean moet toch wel lukken lijkt me. Anders altijd die laatste 2 nog als back-up.
had 1 minuut voor 10, alle kleintjes genomen en 1200 over. toen maar voor monfils gegaan, beetje uit paniek. was de enige voor dat geld die meedoet en/of nog een beetje kans maakt om ver te komen. hoop dat veel spelers nog 1 of 2 rondjes meepakken. dan moeten ze samen meer kunnen pakken als hewitt, roddick, ljubo enz enz.
Genomico Wrote:Inderdaad moet Ljubicic nog wat gaan bewijzen op gras, maar hij zou het zeker moeten kunnen!! Hij heeft daar het ideale spel voor. Goede service, goede volley etc. Monfils, Murray en Grosjean moet toch wel lukken lijkt me. Anders altijd die laatste 2 nog als back-up.
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar ik vind het toch wel een hele grote gok iemand van 2600 nemen die nog nooit twee partijen op gras achter elkaar gewonnen heeft.
centre court Wrote:had 1 minuut voor 10, alle kleintjes genomen en 1200 over. toen maar voor monfils gegaan, beetje uit paniek. was de enige voor dat geld die meedoet en/of nog een beetje kans maakt om ver te komen. hoop dat veel spelers nog 1 of 2 rondjes meepakken. dan moeten ze samen meer kunnen pakken als hewitt, roddick, ljubo enz enz.
Jij bent wel van de uitersten, hè? De ene week 3 spelers en de week erna 24 :razz:
Geloof je nu niet meer in de grote jongens?
En waarom heb je Greul? Die ligt er al een tijdje uit.
Genomico Wrote:Ik neem aan dat iedereen voor 7 van de 8 halve finalisten gaat (tussen de haakjes nog 6 spelers die ik ook heb per gedeelte):

Hewitt (Fish)
Henman
Grosjean (Dupuis, Norman)
Ljubicic (Murray)


Federer (Safin)
Soderling
Vliegen
Kiefer (Novak)
Kiefer is ook link. Ik las op zijn site dat hij afgelopen weekend pas besloten heeft of hij gaat spelen in Halle of niet. Blijkbaar doet hij dat wel, maar de vraag is hij fit hij is. En hij heeft een lastige loting.
Kiefer is inderdaad ook een gok vanwege zijn blessure, maar zijn loting tot aan de finale is het makkelijkste van iedereen. Echt niemand in zijn helft die hij niet zou moeten pakken.

Het niet nemen van Hewitt (door o.a. CC) lijkt me desastreus. Die gaat toch zeker 31 punten pakken lijkt me en wellicht 45...
Haggie heeft Greg...
Voor de volledigheid mijn team:

Halle:

Safin

Pavel
Soderling
Seppi

Vliegen
Phau

Novak


Queen's:

Fish
Lee
Hewitt

Tursunov
Henman

Dupuis
Roddick

Murray
Reynolds
Ad Wim Wrote:En waarom heb je Greul? Die ligt er al een tijdje uit.

greul is een goeie kerel. ik gunde hem dit wel. voor greul+monfils had ik hewitt kunnen kopen. hopelijk kost me dat niet te veel punten.
Ljubicic moet de finale halen om rendabel te zijn :roll:

Volgens mij is hij niet lichtvoetig genoeg om op gras uit de voeten te kunnen en hij heeft een te lange achterzwaai met zijn backhand... :wink:
Queen's

Fish/Hewitt

Bjorkman/Tursunov/Henman

Dupuis/Dancevic

Murray/Reynolds

Halle

Safin

Pavel/Soderling/Seppi/Haas

Vliegen/Nieminen

Novak