FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Muller heeft 5 x een driesetter gespeeld, tegen Jenkins, Cleveland, Moser en Hernandez won hij in 3, tegen Vicente verloor hij in 3. Dit zijn allemaal prutsers, en daarna heeft hij ook nog van Bermuda naar Casablanca moeten reizen. Dat wordt niks. Vicente zou ik waarschijnlijk wel genomen hebben als Moya's verlies mij bekend was, maar ook hij kan tegen Calatrava of Korolev verliezen.

Nieminen is wel redelijk in vorm, maar presteerde vooral op tapijt/HC. Hij zou de QF moeten kunnen halen, maar is eigenlijk alleen interessant bij een afzegging van Nadal en dat zie ik niet gebeuren.
Maar Muller kan eigenlijk ook best de kwart halen gezien zijn loting en dat zijn toch 8 puntjes met kans op meer. Kun je beter hem nemen dan bijv. Kohlschreiber.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:muller, vicente, en nieminen zijn ook in 't excellschema door bijna niemand anders dan ad wim gekozen. had niet anders verwacht.
Van Nieminen had ik het wel verwacht, maar ik kan me niet voorstellen dat maar ik kan me niet voorstellen dat alleen Geno en ik Muller hebben gezien zijn loting en finale Challenger vorige week.
Vicenten snap ik nog enigszins, omdat die eerst nog maar moet winnen van Calatrava en daarna van de bedwinger van Korolev. Maar voor dat geld en gezien zijn Challengerwinst vind ik het een grotere gok hem niet te nemen.

Ik kan me bijv. niet voorstellen dat je Montanes en Wawrinka neemt. En daarin ben jij ook ongeveer de enige.

montanes wint al even de 1e set van Berdych. Hij kan 'm nog makkelijk verliezen hoor en dan is 't jammer dat ie 1 punt pakt. Als ie hier wint kan ie veel verder komen. Wawrinka wint natuurlijk gewoon van Gabashvily. dat lijkt me duidelijk. toch heb ik ook hem maar genomen gezien zijn prijs en 't feit dat hij al door is.
_Tampie Wrote:Muller heeft 5 x een driesetter gespeeld, tegen Jenkins, Cleveland, Moser en Hernandez won hij in 3, tegen Vicente verloor hij in 3. Dit zijn allemaal prutsers, en daarna heeft hij ook nog van Bermuda naar Casablanca moeten reizen. Dat wordt niks. Vicente zou ik waarschijnlijk wel genomen hebben als Moya's verlies mij bekend was, maar ook hij kan tegen Calatrava of Korolev verliezen.

Nieminen is wel redelijk in vorm, maar presteerde vooral op tapijt/HC. Hij zou de QF moeten kunnen halen, maar is eigenlijk alleen interessant bij een afzegging van Nadal en dat zie ik niet gebeuren.

als je zijn challengerfinaleplek opmerkt dan bekijk je toch ook even van wie hij daar wint? van deze knuppels in 3 winnen vind ik geen wereldprestatie. maar we zullen zien.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:muller, vicente, en nieminen zijn ook in 't excellschema door bijna niemand anders dan ad wim gekozen. had niet anders verwacht.
Van Nieminen had ik het wel verwacht, maar ik kan me niet voorstellen dat maar ik kan me niet voorstellen dat alleen Geno en ik Muller hebben gezien zijn loting en finale Challenger vorige week.
Vicenten snap ik nog enigszins, omdat die eerst nog maar moet winnen van Calatrava en daarna van de bedwinger van Korolev. Maar voor dat geld en gezien zijn Challengerwinst vind ik het een grotere gok hem niet te nemen.

Ik kan me bijv. niet voorstellen dat je Montanes en Wawrinka neemt. En daarin ben jij ook ongeveer de enige.

montanes wint al even de 1e set van Berdych. Hij kan 'm nog makkelijk verliezen hoor en dan is 't jammer dat ie 1 punt pakt. Als ie hier wint kan ie veel verder komen. Wawrinka wint natuurlijk gewoon van Gabashvily. dat lijkt me duidelijk. toch heb ik ook hem maar genomen gezien zijn prijs en 't feit dat hij al door is.
Maar hij kost een dikke 600 euro en zal waarsch maar 5 puntjes halen.
Montanes kan inderdaad 15 punten haan halen, maar vond ik wel een hele grote gok. En hij kan ook zomaar verliezen van Portas of Hernandez.
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Muller heeft 5 x een driesetter gespeeld, tegen Jenkins, Cleveland, Moser en Hernandez won hij in 3, tegen Vicente verloor hij in 3. Dit zijn allemaal prutsers, en daarna heeft hij ook nog van Bermuda naar Casablanca moeten reizen. Dat wordt niks. Vicente zou ik waarschijnlijk wel genomen hebben als Moya's verlies mij bekend was, maar ook hij kan tegen Calatrava of Korolev verliezen.

Nieminen is wel redelijk in vorm, maar presteerde vooral op tapijt/HC. Hij zou de QF moeten kunnen halen, maar is eigenlijk alleen interessant bij een afzegging van Nadal en dat zie ik niet gebeuren.

als je zijn challengerfinaleplek opmerkt dan bekijk je toch ook even van wie hij daar wint? van deze knuppels in 3 winnen vind ik geen wereldprestatie. maar we zullen zien.
Ik zie die finaleplek als wedstrijdritme op gravel en dat heeft Waske bijvoorbeeld helemaal niet. Als je geen echte gravelspeler bent zoals Muller, heb je tijd nodig om eraan te wennen. Bovendien is het winnen van 4 partijen goed voor je zelfvertrouwen, tegen wie het ook is.
net zoals Portas altijd 3 wedstrijdjes wint in de qualies en er dan altijd 1e ronde hoofdtoernooi uitgaat? Icon_twisted
En waar baseer je trouwens op dat hij zo ver gaat komen?
Hij heeft dit jaar op gravel van Vanek, RRH, Almagro, Goldstein en hernandez verloren. Moet hij nu dan gaan winnen van Berdych, Hernandez en Nieminen?
moet ik even opzoeken van wie muller vicente en nieminen dit jaar al hebben verloren?
Ik heb toch één foutje ontdekt in het excell-schema. Bij Buurs heeft ik het verkeerde vakje voor Portas aangeklikt.

Als volgt te doen:

- Dubbelklik op de weekscore van Buurs (nu zie je de code bovenin beeld)
- Verander B15 (Ergens in het begin) in I15 en alles is weer goed Smile ..
Haggie Wrote:Ik heb toch één foutje ontdekt in het excell-schema. Bij Buurs heeft ik het verkeerde vakje voor Portas aangeklikt.

Als volgt te doen:

- Dubbelklik op de weekscore van Buurs (nu zie je de code bovenin beeld)
- Verander B15 (Ergens in het begin) in I15 en alles is weer goed Smile ..

Klopt het dat Buurs in de bijgewerkte versie tot nu toe 47 punten heeft?
Bij mij 79.
Yep 47...
Icon_question

Bij mij heeft hij er 79.
Ad Wim Wrote:Bij mij 79.

79??

Denk dat je dan iets niet goed hebt gedaan.
Geef die formule eens dan, want er klopt blijkbaar iets niet bij mij.
Ad Wim Wrote:Icon_question

Bij mij heeft hij er 79.

Met 20 man gemiddeld 4 punten dat kan natuurlijk niet.
=SOM(AB33;AB24;K24;AB15;I12;K29;AB4;I23;AB17;AB11;AB21;AB18;AB9;AB2;K12;I26;K18;I8;AB22;AB27)
Ad Wim Wrote:Icon_question

Bij mij heeft hij er 79.

Heb je hem de finale al laten winnen? :razz: :razz:
Genomico Wrote:Yep 47...

Jongens, jullie moeten Portas nog even veranderen. Staat hierboven. Hij heeft nu 49 punten.
O sorry, ik deed zelf iets verkeerd.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Yep 47...

Jongens, jullie moeten Portas nog even veranderen. Staat hierboven. Hij heeft nu 49 punten.

Heb ik al aangepast... Heb jij de qualies wel goed? :wink:
Ik heb nu ook 49.
Genomico Wrote:=SOM(AB33;AB24;K24;AB15;I12;K29;AB4;I23;AB17;AB11;AB21;AB18;AB9;AB2;K12;I26;K18;I8;AB22;AB27)

Dan moet je het wel goed veranderen he?!?!

I12 is Srichaphan, buurs heeft Portas.. dat is I15..

Dan kom je op 49pnt.
O ja, ik had Horna er nog geen 3 gegeven.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:=SOM(AB33;AB24;K24;AB15;I12;K29;AB4;I23;AB17;AB11;AB21;AB18;AB9;AB2;K12;I26;K18;I8;AB22;AB27)

Dan moet je het wel goed veranderen he?!?!

I12 is Srichaphan, buurs heeft Portas.. dat is I15..

Dan kom je op 49pnt.

O sorry, ik heb de bovenste 3 regels verwijderd, dus bij mij is het I12 :Big Grin
Leuk feitje wat op dit moment van toepassing is:

Tampie komt als eerste dit jaar op 2000 punten.
2000 x 0.015 = 30 euro te besteden op Fangadgets.

Feli =D> .... :wink:
Haggie Wrote:Leuk feitje wat op dit moment van toepassing is:

Tampie komt als eerste dit jaar op 2000 punten.
2000 x 0.015 = 30 euro te besteden op Fangadgets.

Feli =D> .... :wink:

Dan moet ik nog wel in de top20 zien te blijven natuurlijk.
Ad Wim Wrote:De finalisten van de Challenger in Bermuda afgelopen week, Muller en Vicente, zijn niet heel vaak gekozen (bijv. niet door CC en Haggie), terwijl ze toch een leuke loting hebben. Dat vind ik opvallend.

cry
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De finalisten van de Challenger in Bermuda afgelopen week, Muller en Vicente, zijn niet heel vaak gekozen (bijv. niet door CC en Haggie), terwijl ze toch een leuke loting hebben. Dat vind ik opvallend.

cry
Wat wil je hiermee zeggen? Muller zit er nog in, hoor.