FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moooooiiiii, Kevin Kim (Q) klopt Ginepri: 3-6, 7-5, 6-3 (2e ronde tegen de winnaar van Ram-Verdasco 4*-2)

Ook mooi: Korea-hero Lee (Q) klopt Falla (Q) met 6-0, 6-7 en 6-1
2e ronde tegen winnaar van Massu-Nadal (3-6, 1*-2)
Jarkko van 0-40 naar game =D>
Die Nieminen is toch ook geen vat op te krijgen. Tijd dat Dancevic voor een stuntje gaat zorgen!
Ik heb al 1 halve finalist =D>
Gloryhunter!
Feli Ad met Malisse Hakkuh
Het is trouwens echt ongelooflijk met jou de afgelopen weken. Ik ben blij dat ik niet in Woerdies schoenen sta. Deze week weer twee grote verrassingen en wie heeft ze niet? Buursemans!

Maar respect natuurlijk Notworthy
Ad Wim Wrote:Het is trouwens echt ongelooflijk met jou de afgelopen weken. Ik ben blij dat ik niet in Woerdies schoenen sta. Deze week weer twee grote verrassingen en wie heeft ze niet? Buursemans!

Maar respect natuurlijk Notworthy

Ik heb niks te klagen de laatste weken...het gaat precies zoals ik verwacht... :roll: :8:

Maar de teams van Woerdie zijn ook wel ondermaats moet ik zeggen.
Hij mag in een week als vorige week geen dikke 100 punten verliezen en deze week zal ik weer verder uitlopen....

Maar ik heb het geluk natuurlijk wel aan mijn zij, met bijvoorbeeld het uitvallen van Stepanek.
Al zie ik Moya in deze vorm ook wel van Radek winnen. :wink:
Jij bent het bewijs dat gokken toch het meest loont. Je kunt wel elke week voor zekerheid gaan, maar de ervaring leert dat gokken op bijvoorbeeld Malisse en Moya deze week en op Clement en Mayer vorige week, loont.
Je moet er natuurlijk wel het nodige geluk voor hebben :razz:
Ad Wim Wrote:Jij bent het bewijs dat gokken toch het meest loont. Je kunt wel elke week voor zekerheid gaan, maar de ervaring leert dat gokken op bijvoorbeeld Malisse en Moya deze week en op Clement en Mayer vorige week, loont.
Je moet er natuurlijk wel het nodige geluk voor hebben :razz:

Nee, niet gokken... Dit is bedacht gokken. Totaal wat anders. Als je elke week gokt, kom je er niet.
Nee, dat zeg ik ook niet. Je moet een aantal zekere jongens nemen en dat combineren met een paar gokjes per week. Je hebt natuurlijk gokken en gokken, maar Malisse en Moya waren deze week wel een gok. Ze hadden ook zomaar 1 punt kunnen halen en als dat risico erin zit, neem je een gok.
Ad Wim Wrote:Jij bent het bewijs dat gokken toch het meest loont. Je kunt wel elke week voor zekerheid gaan, maar de ervaring leert dat gokken op bijvoorbeeld Malisse en Moya deze week en op Clement en Mayer vorige week, loont.
Je moet er natuurlijk wel het nodige geluk voor hebben :razz:

Dit is geen gokken Ad.
Bij mij zit overal een gedachte achter :wink:

Ik was vorige week maandag bij Kuiper en zei tegen hem dat Clement het die week goed ging doen. Minimaal de kwartfinale.
Dan moet je natuurlijk geluk hebben dat hij verder komt, maar Hewitt verloor de week ervoor al van Goldstein, dus de kans was zeker aanwezig.

En Mayer heb ik al een keer uitgelegd.
Malisse moest op zijn favoriete ondergrond tegen een Davydenko die net 1 dag in Canada was en waarschijnlijk een lichte jetleg had.
Daarbij komt dat Davy geen topper is op hardcourt.
Deze uitslag viel mij zelfs nog tegen.

En bij Moya had ik een goed gevoel.
1e ronde was zeker te doen en dan tegen Stepanek, die op hardcourt ook geen hoogvlieger is. En daar komt bij dat er verder geen echte favorieten waren in dat kwart. Dus ik heb alle kanshebbers genomen op Stepanek na, omdat ik hem niet voorbij Moya zag komen.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij bent het bewijs dat gokken toch het meest loont. Je kunt wel elke week voor zekerheid gaan, maar de ervaring leert dat gokken op bijvoorbeeld Malisse en Moya deze week en op Clement en Mayer vorige week, loont.
Je moet er natuurlijk wel het nodige geluk voor hebben :razz:

Dit is geen gokken Ad.
Bij mij zit overal een gedachte achter :wink:

Ik was vorige week maandag bij Kuiper en zei tegen hem dat Clement het die week goed ging doen. Minimaal de kwartfinale.
Dan moet je natuurlijk geluk hebben dat hij verder komt, maar Hewitt verloor de week ervoor al van Goldstein, dus de kans was zeker aanwezig.

En Mayer heb ik al een keer uitgelegd.
Malisse moest op zijn favoriete ondergrond tegen een Davydenko die net 1 dag in Canada was en waarschijnlijk een lichte jetleg had.
Daarbij komt dat Davy geen topper is op hardcourt.
Deze uitslag viel mij zelfs nog tegen.

En bij Moya had ik een goed gevoel.
1e ronde was zeker te doen en dan tegen Stepanek, die op hardcourt ook geen hoogvlieger is. En daar komt bij dat er verder geen echte favorieten waren in dat kwart. Dus ik heb alle kanshebbers genomen op Stepanek na, omdat ik hem niet voorbij Moya zag komen.
Das geen gokken Ad... En ook als je elke week 1 of 2 gokjes neemt kom je er ook niet. Gokken zal op de lange termijn altijd verkeerd uitpakken.

Gokken is als:
Hij zal wel verliezen van die, maar ik neem hem toch.

Denken/verwachten is geen gokken en een beetje geluk moet je altijd hebben.
Kom op Clement, jij kan mijn week maken!!
Maar er is een verschil tussen dit:
Ik neem Moya, ook al is hij wisselvallig en kan hij van Gaudio verliezen, maar als hij dit wint kan hij ook de derde ronde halen.

en dit:
Ik neem Gabashvili en Falla want die hebben samen sowieso al 8 punten en kans op meer.
Genomico Wrote:Das geen gokken Ad... En ook als je elke week 1 of 2 gokjes neemt kom je er ook niet. Gokken zal op de lange termijn altijd verkeerd uitpakken.

Gokken is als:
Hij zal wel verliezen van die, maar ik neem hem toch.

Denken/verwachten is geen gokken en een beetje geluk moet je altijd hebben.

Hier sluit ik mij bij aan :wink:
Natuurlijk is een gok waar je over nagedacht hebt en met een laag risico een minder grote gok dan bijvoorbeeld Robredo nemen. Maar er blijft een risico aan zitten, dat je niet hebt als je Falla en Gabashvili neemt. Je kunt er meer mee verliezen, maar ook meer mee winnen.
aan Falla en Gabashvili heb je in dit soort weken niks, aangezien ze goed als zeker samen maar 8 punten pakken.

Daarvoor heb ik dus Moya, die er sowieso wel 7 zou pakken en in dat kwart een grote kans op meer heeft.
Maar ik ga verder ook niks meer prijs geven.
Straks kom je ook nog dichterbij :8:
buurs Wrote:aan Falla en Gabashvili heb je in dit soort weken niks, aangezien ze goed als zeker samen maar 8 punten pakken.

Daarvoor heb ik dus Moya, die er sowieso wel 7 zou pakken en in dat kwart een grote kans op meer heeft.
Gabash geef ik toe, maar voor 350 euro en 4 punten moet je die wel hebben in mijn ogen. En Nieminen is nou ook niet Mr. Constant.
Falla had best van Lee kunnen winnen. Hij won ook van Mahut.

En zo zeker was het niet dat MOya van Gaudio zou winnen in mijn ogen.
hoe staat 't er voor mannen? ik begrijp dat buurs goed gaat.

hoe ga ik zelf? en bea? :8:

krijg er helaas weinig van mee hier. :x
Wij gaan gelijk op, CC. En beiden middelmatig deze week. Hopen dat Clement nu verliest en Youzhny wint, dat zou een mooie opsteker zijn.
ah ok. clemmie verliest de 1e in en tb zie ik. hopelijk kan ie ljubo een keer breaken.
Nou Buursemans, dat wordt geen weekwinst deze week met het verlies van James. Het zal Arco wel worden.
Ad Wim Wrote:Nou Buursemans, dat wordt geen weekwinst deze week met het verlies van James. Het zal Arco wel worden.

2e plek ben ik ook blij mee hoor :wink:
Ben vandaag tot nu toe 5 spelers kwijt geraakt, niet best. Maar er komen nog paar belangrijke potjes die mijn dag toch nog kunnen redden.

Hewitt moet winnen van ToJo.
Tursunov moet winnen van Haas (al is die niet heel belangrijk).
Dancevic moet stunten tegen Nieminen.
ToJo en Nieminen =D>
Niet ad wim plagen buurs, dat is niet lief
Tja, het is nu even balen, Buursemans, maar vanavond kan veel duidelijkheid geven. Als vanavond Gasquet, Moya, Gonzalez, Malisse, Sanguinetti en Nadal winnen, heb ik een prima week. Maar ik doe het ook wel voor Sanguinetti, Moya en Malisse. Dat zijn de belangrijksten namelijk.