FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Op gravel heeft hij wel de meeste toernooien gewonnen, maar hij presteert in Parijs over het algemeen niet zo heel goed. Maar ja, wat is het verleden waard.
Ik heb een last minute wissel gedaan. Altijd stom natuurlijk.
22:00
Ad Wim Wrote:Ik heb een last minute wissel gedaan. Altijd stom natuurlijk.

Wat was het voor wissel?
kom maar op met die teams heren.

1 Federer,Roger €6935 Verkoop
2 Nadal,Rafael €4890 Verkoop
3 Almagro,Nicolas €506 Verkoop
€12331

:Big Grin :Big Grin

430 punten en hopelijk de 200 voor Federer. Dan troef ik iedereen af. wilde geen standaard nalbi-nadal-gaudio-ferrer-robredo team. er moet wat gebeuren als ik de aansluiting met de top wil houden!! come on fedex!! 's werelds beste tennisser! ook op gravel! Icon_twisted
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb een last minute wissel gedaan. Altijd stom natuurlijk.

Wat was het voor wissel?
Acasuso en Rochus eruit, Robredo en Sluiter erin.
1 Gicquel,Marc €319 0
2 Capdeville,Paul €394 0
3 Kohlschreiber,Philipp €449 0
4 Lapentti,Nicolas €418 1
5 Simon,Gilles €495 3
6 Almagro,Nicolas €506 3
7 Moya,Carlos €900 0 :oops:
8 Acasuso,Jose €903 0
9 Ferrer,David €1700 0 =D>
10 Nadal,Rafael €4890 0 =D>
11 Safin,Marat €790 0 Icon_question
12 Henman,Tim €710 0 :oops:
1 Sluiter,Raemon €423 Verkoop
2 Nadal,Rafael €4890 Verkoop
3 Gicquel,Marc €319 Verkoop
4 Robredo,Tommy €1430 Verkoop
5 Montanes,Albert €451 Verkoop
6 Simon,Gilles €495 Verkoop
7 Almagro,Nicolas €506 Verkoop
8 Stepanek,Radek €1530 Verkoop
9 Ferrer,David €1700 Verkoop
10 Martin,Alberto €687 Verkoop
€12431
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb een last minute wissel gedaan. Altijd stom natuurlijk.

Wat was het voor wissel?
Acasuso en Rochus eruit, Robredo en Sluiter erin.

hier ga jij op afgerekend worden ad. nooit vermelden zo'n last minute wissel. :wink:

sluiter nemen op RG ging mij gewoon te ver. :roll:

robredo-acasuso wordt gewoon 1 vd vele krakers in de 3e ronde. mss wel een beslissende kraker.
Ik had eigenlijk de hele dag Acasuso. Maar ik ben er maar op afgegaan dat Robredo vaak goed is op RG. In mijn schemaatje is hij eigenlijk niet rendabel, maar ik hoop een beetje op een stunt tegen Federer.
buurs heeft moya en Kim. :eeeek:
Ad Wim Wrote:Ik had eigenlijk de hele dag Acasuso. Maar ik ben er maar op afgegaan dat Robredo vaak goed is op RG. In mijn schemaatje is hij eigenlijk niet rendabel, maar ik hoop een beetje op een stunt tegen Federer.

zeiden ze vanmiddag niet dat robredo nooit verder was gekomen dan de kwartfinale op RG? Icon_question
centre court Wrote:buurs heeft moya en Kim. :eeeek:

Ik nog 1050 ofzo en daar kon ik precies Lapentti, Gicquel en Kim voor nemen.
Kim was de enige voor dat geldt.
En hij is al rendabel :wink:

Moya zou weleens de lachende 4e kunnen worden in dat kwart
(hoop ik)
buurs Wrote:Moya zou weleens de lachende 4e kunnen worden in dat kwart
(hoop ik)

Ik hoop met je mee!
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had eigenlijk de hele dag Acasuso. Maar ik ben er maar op afgegaan dat Robredo vaak goed is op RG. In mijn schemaatje is hij eigenlijk niet rendabel, maar ik hoop een beetje op een stunt tegen Federer.

zeiden ze vanmiddag niet dat robredo nooit verder was gekomen dan de kwartfinale op RG? Icon_question
Kwartfinale teken ik dus voor. Dat vind ik gewoon goed.
Ik heb wel spijt van mijn wissel, ik raakte een beetje in paniek. Ik had 1900 euro over en ik wist niet goed wat ik ermee moest doen: Rochus en Acasuso, Acasuso en Moya, een aantal kleintjes of dus Robredo en Sluiter/Lapentti. Ik heb Sluiter genomen uit Oranje-oogpunt.
buurs Wrote:
centre court Wrote:buurs heeft moya en Kim. :eeeek:

Ik nog 1050 ofzo en daar kon ik precies Lapentti, Gicquel en Kim voor nemen.
Kim was de enige voor dat geldt.
En hij is al rendabel :wink:

Moya zou weleens de lachende 4e kunnen worden in dat kwart
(hoop ik)

heb in 't 2e kwart gedacht aan davy, aan gaudio en heel ver weg ook wel aan JCF, maar toch echt niet aan moya. maar ik heb 'm al vaker gezien in de top, dus wellicht toch een goede keuze. van mij mag ie er nu uit. :wink:
Moya had ik ook een tijd maar ik geef hem weinig kans tegen Davy en er eigenlijk al uitgaan tegen Youzhny.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had eigenlijk de hele dag Acasuso. Maar ik ben er maar op afgegaan dat Robredo vaak goed is op RG. In mijn schemaatje is hij eigenlijk niet rendabel, maar ik hoop een beetje op een stunt tegen Federer.

zeiden ze vanmiddag niet dat robredo nooit verder was gekomen dan de kwartfinale op RG? Icon_question
Kwartfinale teken ik dus voor. Dat vind ik gewoon goed.
Ik heb wel spijt van mijn wissel, ik raakte een beetje in paniek. Ik had 1900 euro over en ik wist niet goed wat ik ermee moest doen: Rochus en Acasuso, Acasuso en Moya, een aantal kleintjes of dus Robredo en Sluiter/Lapentti. Ik heb Sluiter genomen uit Oranje-oogpunt.

oranje-oogpunt en manager-oogpunt gaan niet samen adje. dat heb ik al heel vaak meegemaakt. maar als hij van lapentti wint is ie gewoon rendabel, dus een goede keuze.
Dit was mijn team om 21:55 uur:

Ferrer
Acasuso
Simon
Stepanek
Nadal
Almagro
Montanes
Gicquel
Rochus
Martin

Rochus had ik het laatste uur standaard in mijn team maar opeens kreeg ik een gevoel dat ik hem eigenlijk helemaal niet wilde. Rochus op RG :roll:
Hopelijk komt hij niet verder dan de 4e ronde.
Ad Wim Wrote:Moya had ik ook een tijd maar ik geef hem weinig kans tegen Davy en er eigenlijk al uitgaan tegen Youzhny.

Moya staat onderling met Davy 5-1 voor dacht ik.
De laatste keer was close voor Davy.

Davydenko heeft in Rome moeten opgeven en is afgelopen week opnieuw behandeld.
Daarentegen heeft hij qua uitslag niet overtuigd tegen Spadea en in de 2e ronde ontmoet hij een taaie tegenstander.

Enne.....RG is voor Moya natuurlijk het belangrijkste toernooi en wordt door het publiek op handen gedragen :8:
Ik zie vrijwel niemand met Simon. Voor eigen publiek en voor maar 500 euro was hij voor mij een van de eerste die ik nam.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Moya had ik ook een tijd maar ik geef hem weinig kans tegen Davy en er eigenlijk al uitgaan tegen Youzhny.

Moya staat onderling met Davy 5-1 voor dacht ik.
De laatste keer was close voor Davy.

Davydenko heeft in Rome moeten opgeven en is afgelopen week opnieuw behandeld.
Daarentegen heeft hij qua uitslag niet overtuigd tegen Spadea en in de 2e ronde ontmoet hij een taaie tegenstander.

Enne.....RG is voor Moya natuurlijk het belangrijkste toernooi en wordt door het publiek op handen gedragen :8:
Is allemaal waar en daarom had ik hem ook heel lang, maar Moya is wel heel wisselvallig dit seizoen. Dan had ik liever Rochus, maar uiteindelijk dus ook niet.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Moya had ik ook een tijd maar ik geef hem weinig kans tegen Davy en er eigenlijk al uitgaan tegen Youzhny.

Moya staat onderling met Davy 5-1 voor dacht ik.
De laatste keer was close voor Davy.

Davydenko heeft in Rome moeten opgeven en is afgelopen week opnieuw behandeld.
Daarentegen heeft hij qua uitslag niet overtuigd tegen Spadea en in de 2e ronde ontmoet hij een taaie tegenstander.

Enne.....RG is voor Moya natuurlijk het belangrijkste toernooi en wordt door het publiek op handen gedragen :8:
Is allemaal waar en daarom had ik hem ook heel lang, maar Moya is wel heel wisselvallig dit seizoen. Dan had ik liever Rochus, maar uiteindelijk dus ook niet.

Hij is idd wisselvallig en heeft een lastige loting, maar
voor 900 euro durf ik het met Moya nog wel een keer aan op RG.
Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|
Waar is Haggie??? :8:
Tripplexxx Wrote:Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|

Is misschien ook wel de beste optie.

Ik ben maar voor Moya gegaan, omdat hij de goedkoopste van de favorieten in dat deel is en een goede kans op in ieder geval 15 punten heeft.
Tripplexxx Wrote:Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|
Zo heb ik uiteindelijk ook gedacht.
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|

Is misschien ook wel de beste optie.

Ik ben maar voor Moya gegaan, omdat hij de goedkoopste van de favorieten in dat deel is en een goede kans op in ieder geval 15 punten heeft.

Van de vier grote jongens in dat blokje, zie ik alleen Gaudio op zeker winnen. Maar die was me veel te duur en is ook niet in vorm.
Ik ben benieuwd of mijn lastminute-wissel Acasuso en Rochus eruit, Sluiter en Robredo erin, goed uitpakt. Als Robredo van Acasuso wint, heb ik waarsch goed gekozen tenzij Rochus heel ver komt.

God, wat een spanning zeg. Morgen wordt al meteen belangrijk.
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|

Is misschien ook wel de beste optie.

Ik ben maar voor Moya gegaan, omdat hij de goedkoopste van de favorieten in dat deel is en een goede kans op in ieder geval 15 punten heeft.

Van de vier grote jongens in dat blokje, zie ik alleen Gaudio op zeker winnen. Maar die was me veel te duur en is ook niet in vorm.

Korolev schakelde een tijdje geleden Moya nog uit en nu Seppi, dus
onderschat hem niet :wink: