FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mazzelaar..
Ik kan er nog steeds niet bij dat Ancic in straight sets verliest van Ferrer op hardcourt. Hij won echt dik van een lastige Hernych. Ancic zou makkelijk de kwartfinale halen, maar zo kom je wel bedrogen uit. Op WImbledon vorig jaar ging het ook al zo, en toen verloor ie ook al van Lopez. Dat was nog minder raar dan dit. Ik denk nog steeds dat ze een fout hebben gemaakt op de site of zo.
tsss

Er is maar een zekerheid, en dat is Federer.
En ik had niet voor niks geld ingezet op Ferrer.

Niet alleen Ancic, maar Ferrer stond vorige week ook lekker te ballen. En vergeet niet dat Hewitt gisteren ook zei dat de banen extreen traag zijn.

Bovendien blijft Ancic een enorme choker die het op GS structureel laat afweten.
Behalve een keer, en daar denk ik blijkbaar nog te vaak aan.

En waarom die tsss?
Omdat ik vind dat je een beetje begint te drammen dat het toch echt niet kan.

Ik vind deze uitslag echt niet zo gek. Het is misschien dikker dan ik had gedacht, maar ik ging er wel vanuit dat Ferrer dit ging winnen ja.
Ik vind dat je nu toch wel begint te drammen dat je het echt had verwacht.

(ik gebruik geen tsss omdat ik dat toch wel wat paternaliserend vind)
Ik zie trouwens in de stats dat ik nu gedeeld 11e sta! Is natuurlijk wel vertekenend, omdat ik veel kleintjes niet heb en die worden niet meegerekend, en omdat ik Federer niet heb, maar toch. Ik ben wel een van de weinigen met nog 7 spelers.
Elikian Wrote:Want die gaan er allebei uit vannacht, dus het is nu de laatste kans!
En de break voor Robredo meteen. Vamos!
Blake komt er altijd pas in de 2e, 3e en 4e set in :8:
als blake ook nog verliest is het drama helemaal compleet! degene die dit heeft voorspeld mag zich een rijk man noemen.
brake is alweer terug
In het geval van Carlita een rijke vrouw? Wink
Buurs - 262 pnt
In 5: Roddick (30) - Nalbandian (30) - Ljubicic (30) - Santoro (30) - Haas (30)
Uit 9: Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Sluiter (7) - Benneteau (18) - Simon (18) - Ancic (15) - Blake (15) - Vliegen (15)

Vos - 255 pnt
In 4: Haas (30) - Ljubicic (30) - Roddick (30) - Baghdatis (30)
Uit 12: Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Marach (4) - Monfils (1) - Sluiter (7) - Tipsarevic (10) - Ancic (15) - Simon (18) - Benneteau (18) - Nieminen (15) - Blake (15) - Vliegen (15)

Tampie - 234 pnt
In 4: Nalbandian (30) - Ljubicic (30) - Hrbaty (30) - Baghdatis (30)
Uit 11: Ginepri (7) - Monfils (1) - Murray (1) - Burgsmuller (10) - Tursunov (7) - Berdych (7) - Ancic (15) - Santoro (15) - Simon (18) - Benneteau (18) - Blake (15)

Genomico - 233 pnt
In 5: Haas (30) - Santoro (30) - Ljubicic (30) - Roddick (30)
Uit 9: Monfils (1) - Malisse (7) - Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Simon (18) - Blake (15) - Andreev (15)

Tafeltennis - 213 pnt
In 2: Ljubicic (30) - Santoro (30)
Uit 16: Moodie (7) - Burgsmuller (10) - Seppi (1) - Volandri (1) - Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Murray (1) - Monfils (1) - Ginepri (7) - Ancic (15)- Nieminen (15) - Benneteau (18) - Simon (18) - Blake (15) - Andreev (15) - Vliegen (15)

Ad Wim - 212 pnt
In 5: Santoro (30) - Roddick (30) - Hrbaty (30) - Haas (30) - Ljubicic (30)
Uit 8: Seppi (1) - Monfils (1) - Starace (1) - Tursunov (7) - Berdych (7) - Ancic (15) - Blake (15) - Vliegen (15)

Kuiper - 206 pnt
In 4: Ljubicic (30) - Roddick (30) - Haas (30) - Baghdatis (30)
Uit 10: Monfils (1) - Berdych (7) - Tursunov (7) - Seppi (1) - Sluiter (7) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Nieminen (15) - Blake (15) - Vliegen (15)

Kooltje - 204 pnt
In 5: Davydenko (30) - Haas (30) - Roddick (30) - Santoro (30) - Ljubicic (30)
Uit 6: Nieminen (15) - Ancic (15) - Tursunov (7) - Monfils (1) - Srichaphan (1) - Vliegen (15)

Mailman - 173 pnt
In 2: Ljubicic (30) - Hrbaty (30)
Uit 13: Volandri (1) - Monfils (1) - Ginepri (7) - Seppi (1) - Tursunov (7) - Marin (1) - Rochus (7) - Verdasco (7) - Nieminen (15) - Simon (18) - Benneteau (18) - Blake (15)- Lopez (15)

Centre court - 146 pnt
In 3: Federer (30) - Ljubicic (30) - Santoro (30)
Uit 5: Tursunov (7) - Monfils (1) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Nieminen (15)

Scholten - 117 pnt
In 2: Federer (30) - Ljubicic (30)
Uit 6: Monfils (1) - Tursunov (7) - Seppi (1) - Ancic (15) - Benneteau (18) - Andreev (15)

Haggie - 114 pnt
In 4: Ljubicic (30) - Federer (30) - Santoro (30)
Uit 3: Monfils (1) - Ginepri (7) - Murray (1) - Blake (15)

Juan Zueco - 105 pnt
In 3: Ljubicic (30) - Roddick (30) - Federer (30)
Uit 1: - Blake (15)
buurs wordt denk ik nooit meer ingehaald, puik team hoor
gunstig dat blake twee sets achter staat...want iedereen heeft hem zie ik. :Big Grin
Scholten! Wrote:buurs wordt denk ik nooit meer ingehaald, puik team hoor

Ik mag niet klagen :8:

Ik heb trouwens gister voorspeld tijdens de tennistraining,
dat Blake er vandaag af zou gaan tegen Robredo :wink:
Banen zijn langszaam zoals ik gister quote van hewitt, daarom kunnen ferrer en robredo hier winnen van ancic en blake.
En daarom gaat Coria ver komen... :8:
En Ferrero.
Wel knap dat Roddick dan zo goed speelt. Oke hij heeft tot op heden een eitje van een loting gehad. Maar toch. En toch is die Baghdatis niet kansloos!
En aanvullend had Gaudio op een trage baan ook wel van Santoro mogen en moeten winnen.
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:buurs wordt denk ik nooit meer ingehaald, puik team hoor

Ik mag niet klagen :8:

Ik heb trouwens gister voorspeld tijdens de tennistraining,
dat Blake er vandaag af zou gaan tegen Robredo :wink:

Ik vind zijn team eigenlijk wel meevallen, weinig spelers uit de bovenste helft.
Daar heb je ook alleen Federer nodig Smile
En Haas voor 50 puntjes. :wink:
merijn s aalbers Wrote:En Haas voor 50 puntjes. :wink:

En Kiefer, Grosjean, Davydenko en Andreev zijn op zich ook geen verkeerde keuzes :8:
Hoe ziet jouw team eruit dan?
buurs Wrote:Hoe ziet jouw team eruit dan?

Niet al te best...ik had ook Monfils, Berdych en Blake( de sletten van de week).
En de rest..
buurs Wrote:En de rest..

Icon_question
Ook niet slecht, ik had alleen meer spelers uit de onderste helft genomen :wink: