FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Me too.
Mijn team staat, alleen nog even de huidige partijen in Newport afwachten. Ik moet om 2045 uur weg dus ik zal Muller en Melzer niet af kunnen zien maar daar vertrouw ik wel op.
Zit alleen nog een beetje met Almagro. Berdych is een lastige loting, maar hij kan ook de finale halen en zelfs het toernooi winnen. Maar ik heb Soderling ook al in dat kwart.
Berdych - Almagro wordt de sleutelpartij deze week denk ik. Ik denk dat Berdych de vorm te pakken heeft, weer snel kan omschakelen naar gravel en dus wel van Almagro wint. Maar jah, dan nog is het vrij prijzig en moet ie wellicht toch de finale halen om echt rendabel te zijn. Maar om dan geen van beide te nemen...? Even kijken hoe ik met het geld uitkom.

Edit: Ik weet in ieder geval zeker dat ik in die bovenste helft niet teveel ga uitgeven.
Ik heb in Bastad alleen Robredo. Maar toen ik zag dat ik nog 304 euro had (en Pless heb ik al) heb ik ook maar meteen de andere finalist in Bastad erbij genomen: Luczak!!
Genomico Wrote:Ik heb in Bastad alleen Robredo. Maar toen ik zag dat ik nog 304 euro had (en Pless heb ik al) heb ik ook maar meteen de andere finalist in Bastad erbij genomen: Luczak!!

Toch maar Behrend i.p.v. Luczak. Die heeft zeker 50% om de 2e ronde te halen en met Fish's blessure weet je het maar nooit.
Muller verliest de eerste set. Wat nu?
En een break tegen, dus Capdeville erin, Muller eruit.

Even rekenen,

Seppi
Muller
Bogdano
Udomchoke

eruit

Dancevic
Capdeville
Mathieu
erin
Muller en Kim eruit. Capdeville, Luczak en Saulnier erin!!
Seppi eruit Tampie? Heb ik ook lang over getwijfeld. Ik verwacht ook wel dat ie van Mathieu verliest, maar het is wel een gevaarlijke klant, dus ik heb hem toch maar.
Vicente, Novak of Minar. Ik neig nu naar Vicente.
Cilic is best een gevaarlijke klant, dus ik verwacht van Mathieu iets meer rendement. Dit zijn ze voor deze week:

(Davydenko)
Almagro
Ferrero
(Robredo)

Ramirez/Lopez
Mathieu/Wawrinka
Moya/Verdasco
Gasquet

Murray/Kunitsyn
Capdeville/Pless/Carlsen/Gimelstob (hier zal Arthurs wel doorkomen)
Fish
Melzer/Dancevic/Karlovic
Bastad:

Luczak
Robredo

Gstaad:

Ramirez Hidalgo
Mathieu & Seppi & Wawrinka
Moya
Gasquet

Newport:

Murray
Kunitsyn
Capdeville & Pless
Carlsen & Gimelstob
Fish & Saulnier & Behrend
de Voest
Melzer
Bogdanovic & Karlovic
Newport is echt zo'n kuttoernooi waar de halve finales Kendrick-Arthurs en Philippoussis-Karlovic worden. Maar je moet al die goedkope homo's wel nemen.
muller zal precies om 10 uur wel even terugbreaken. nu maar hopen dat capdeville dit wint.
Haggie, als je het te druk hebt, dan wil ik de excelsheet wel eventueel doen vanavond. Moet ik wel de email-adressen en teamnamen weten. Maar als jij hem wilt maken dan sta ik je niet in de weg hoor :wink:
Ad Wim Wrote:Vicente, Novak of Minar. Ik neig nu naar Vicente.

Allemaal vroege exits Ad.
Een snelle blik op de teams leert dat de nrs 5 en 8 in de ranglijst van TM deze week geen team hebben gemaakt.
Hoezo vakantietijd? Of gewoon teleurgesteld in SD?

:o :o :o
pff kon 't trouwens maar net op tijd redden vandaag. was met haggie naar de graafschap toe en die waren half 10 klaar met spelen, moest 15 min. fietsen en had dus nog maar 15 min om 5!!! teams te controleren. :roll:
Uiteraard m'n eigen team, team van bea moest gemaakt worden, scholtens team want die werkt tot 23 uur, 't team van buurs want hij moest tennissen(wedstrijdverslag volgt zometeen) en ook nog haggies team. Die jongen vond 't belangrijker om nog even met wat spelers te babbelen dan z'n TM team aan te passen. :eeeek: :wink: Moest bij de meeste teams spadea, muller en reynolds vervangen. Lukte allemaal net op tijd! :8:
THE MAILMAN Wrote:Een snelle blik op de teams leert dat de nrs 5 en 8 in de ranglijst van TM deze week geen team hebben gemaakt.
Hoezo vakantietijd? Of gewoon teleurgesteld in SD?

:o :o :o

dat is lekker.... die zakken deze week al een eindje, als ze er helemaal mee gestopt zijn dan zijn dat er al weer 2 minder voor een plek in de top 20..

Of TM is nu gewoon alle hun 2 teams kwijt. Icon_evil
ben muller al kwijt..stom...melzer ook op achterstand
muller was nog vrij duur ook nog voor zijn kwaliteiten...
ach murray gaat het daar toch simpel winnen
iedereen meer spelers als mij. ik deze week voor kwaliteit ipvv kwantiteit. hoop dus op de mensen davydenko, gaudio, ferrero.
centre court Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Een snelle blik op de teams leert dat de nrs 5 en 8 in de ranglijst van TM deze week geen team hebben gemaakt.
Hoezo vakantietijd? Of gewoon teleurgesteld in SD?

:o :o :o

dat is lekker.... die zakken deze week al een eindje, als ze er helemaal mee gestopt zijn dan zijn dat er al weer 2 minder voor een plek in de top 20..

Of TM is nu gewoon alle hun 2 teams kwijt. Icon_evil

Dat zijn wellicht weer 2 plaatsjes die ik deze week ga stijgen. Voor de nr. 5 heb ik nog wel 128 punten nodig.
Doet Novak het niet altijd goed in Gstaad.....ik verwacht dat hij van Moya gaat winnen... :|
THE MAILMAN Wrote:Een snelle blik op de teams leert dat de nrs 5 en 8 in de ranglijst van TM deze week geen team hebben gemaakt.
Hoezo vakantietijd? Of gewoon teleurgesteld in SD?

:o :o :o
Dat had ik al voorspeld. Geloof je me nu Trip?
Tripplexxx Wrote:Doet Novak het niet altijd goed in Gstaad.....ik verwacht dat hij van Moya gaat winnen... :|
Die kans is vrij groot al is hij wel echt minder dan de jaren waarin hij het zo goed deed. Bovendien denk ik dat Verdasco gewoon te goed is. Ik heb daarom maar voor Vicenten gekozen, die best van een wisselvallige Gaudio kan winnen.
Ik dacht wel dat Muller een lastige wedstrijd zou krijgen, maar ik had Pless daar. Toen ik zag dat Capdeville een set en een break voorstond, heb ik hem erin gegooid voor Pless, maar daar had ik te weinig geld voor. Toen een radicale wissel gemaakt: Almagro, Horna, Novak, Minar en Pless eruit, Robredo, Vicente en Capdeville erin. Hopen dat dat goed uitpakt.
Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.
Ad Wim Wrote:Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.

Aj, de Voest eruit en Goldstein erin? Daar zal Woerdie niet blij mee zijn!!