FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik neem terug wat ik gezegd heb, Buurs, na zo'n nacht in LA. Misschien ga je hem zelfs wel voorbij!

En Geno heeft wel precies de goede week uitgekozen om de topseeds te nemen vorige week. Als je dat deze week had gedaan: Roddick, Hewitt, Davydenko, Ferrero, Robredo, Ferrer allemaal niet eens een halve finaleplaats!

Voorbij zal niet worden.
Ik heb Chela en Haas

Hij heeft Moya en Djokovic.

Alleen als Chela en Haas het toernooi winnen kom ik wel heeeeeel dicht bij.
Maar Chela kan er vandaag zomaar uitgaan tegen een Youzhny on fire en met Haas weet je het ook nooit.
Oooooo. Moya wint het toernooi en anders doet Djokovic dat wel. Haas wint waarsch ook wel het toernooi. Chela kan alle kanten op. Je komt dan heel goed weg met deze nacht. Als Roddick en Ginepri beiden gewonnen hadden, zag het er een stuk slechter voor je uit, zoals ik dus ook al dacht gisteren.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik neem terug wat ik gezegd heb, Buurs, na zo'n nacht in LA. Misschien ga je hem zelfs wel voorbij!

En Geno heeft wel precies de goede week uitgekozen om de topseeds te nemen vorige week. Als je dat deze week had gedaan: Roddick, Hewitt, Davydenko, Ferrero, Robredo, Ferrer allemaal niet eens een halve finaleplaats!

Voorbij zal niet worden.
Ik heb Chela en Haas

Hij heeft Moya en Djokovic.

Alleen als Chela en Haas het toernooi winnen kom ik wel heeeeeel dicht bij.
Maar Chela kan er vandaag zomaar uitgaan tegen een Youzhny on fire en met Haas weet je het ook nooit.
Oooooo. Moya wint het toernooi en anders doet Djokovic dat wel. Haas wint waarsch ook wel het toernooi. Chela kan alle kanten op. Je komt dan heel goed weg met deze nacht. Als Roddick en Ginepri beiden gewonnen hadden, zag het er een stuk slechter voor je uit, zoals ik dus ook al dacht gisteren.

Ginepri heeft in 2 verloren, dus dat heeft niks met geluk te maken.
Roddick wel.

Del Potro heeft het gister weggegeven en als Lapentti iets koelbloediger was geweest was ik deze week Woerdie wel al voorbij gegaan.

En als we het dan toch over geluk hebben. Het is een groot wonder dat Moya nog in het toernooi zit, na die partij tegen Novak :wink:
Misschien is het geluk van Woerdie een keer op :wink: :8:
buurs gaat deze week gewoon de sheet winnen hoor. volgens mij kan alleen bea hem daarvan afhouden als tursunov heel onverwacht van gonzo en haas/hrbaty wint en calleri kitzbuhl wint.

zo zie je maar dat de echte punten in 't weekend vergeven worden.
Buurs stond de hele week al goed. En als ik even jouw redenering overneem, het is heel knap van hem want hij was meteen al Ferrero kwijt.
als je calleri EN chela maar hebt dan heb je automatisch een redelijk goede week. =D>
centre court Wrote:buurs gaat deze week gewoon de sheet winnen hoor. volgens mij kan alleen bea hem daarvan afhouden als tursunov heel onverwacht van gonzo en haas/hrbaty wint en calleri kitzbuhl wint.

zo zie je maar dat de echte punten in 't weekend vergeven worden.

Ik mag niet klagen idd.

Dan te bedenken dat ik op het laatst Moya en Kohlschreiber in heb geruild voor Ferrero :oops:
centre court Wrote:als je calleri EN chela maar hebt dan heb je automatisch een redelijk goede week. =D>

Op maandag begreep niemand dat ik Haas en Chela had (en Ferrero en Safin)...
Zo zie je maar weer, dat de ene week niet de andere is :wink:
Als Chela of Haas het toernooi wint zal ik de koppositie weer overnemen :razz:
Ik heb er nooit kritiek op gehad, dan moet je bij Trip zijn.
Het is gewoon kut en vreemd dat hij vorige week niet presteerde op zijn zo geliefde Amerikaanse HC.
Ad Wim Wrote:Ik heb er nooit kritiek op gehad, dan moet je bij Trip zijn.
Het is gewoon kut en vreemd dat hij vorige week niet presteerde op zijn zo geliefde Amerikaanse HC.

Dat vond ik ook vreemd, maar het was pas het 1e toernooi natuurlijk.
En met het spel van Mahut kom je weinig in je ritme :wink:
Tripplexxx had idd veel kritiek.
Waarschijnlijk heeft hij nu 70 pnt. minder ofzo :Big Grin
vage shit komende week.... 2x een 7-toernooi. op HC in de USA en op gravel in Sopot(Polen). Maar in de USA is een 48 draw. Hoe dan ze dat met de puntentelling dan?

Normaal is 7: 35, 24, 15, 8, 3, 1.
centre court Wrote:vage shit komende week.... 2x een 7-toernooi. op HC in de USA en op gravel in Sopot(Polen). Maar in de USA is een 48 draw. Hoe dan ze dat met de puntentelling dan?

Normaal is 7: 35, 24, 15, 8, 3, 1.

usa is een 6-toernooi :wink:
Volgens mij hebben ze de categorie 6 uitgevonden voor die toernooien.
buurs Wrote:
centre court Wrote:vage shit komende week.... 2x een 7-toernooi. op HC in de USA en op gravel in Sopot(Polen). Maar in de USA is een 48 draw. Hoe dan ze dat met de puntentelling dan?

Normaal is 7: 35, 24, 15, 8, 3, 1.

usa is een 6-toernooi :wink:

had wel zo iets verwacht. puntentelling op tm.nl klopt dus weer niet.
de draw voor Washington is al gemaakt. o.a. blake, roddick, hewitt, murray, agassi doen mee. verder de kleine spelers die we elke keer tegen komen in deze toernooien.
Roddick zal wel niet meedoen en zich sparen voor Toronto. Snap uberhaupt niet dat zoveel toppers niet gewoon rust nemen. Zo zie je maar weer dat veel toppers met hun vorm worstelen en wedstrijdritme nodig hebben. Behalve de constante top 4.
voor volgende week maar weer niet al te veel toppers denk ik, al moet de 12500 wel op en kom je er met 25 kleintjes ook niet is al vaak bewezen.
Als Haas wint ben ik weer nummer 1 met TM!!!

Come on Tommy!!!!!!!!!!!!!!!
Ondanks een dramatisch einde van de week toch 23e gebleven.
buurs Wrote:Als Haas wint ben ik weer nummer 1 met TM!!!

Come on Tommy!!!!!!!!!!!!!!!

tursunov gaf toch 6-4 5-6 helemaal niks weg op z'n service. alleen toen werd ie 2x gebroken, voor de set en de 1e game van de 3e set.
En die puntentelling klopt weer niet Icon_evil
Maar het is weer niet nadelig voor mij, al krijgt Cipolla 0 punten Icon_evil
diegene die in de top 20 komen mogen prijzen uitzoeken ter waarde van je punten met als vermeningvuldigsgetal 0.015. Dat is nu al ong. 60 euro.
6667 punten is 100 euro. zou toch een mooie prijs zijn voor een jaar lang plezier. =D>

maar dus wel eerst bij de 1e 20 komen. :roll: Hopelijk zijn er vanavond weer wat op vakantie. :wink:
centre court Wrote:
buurs Wrote:Als Haas wint ben ik weer nummer 1 met TM!!!

Come on Tommy!!!!!!!!!!!!!!!

tursunov gaf toch 6-4 5-6 helemaal niks weg op z'n service. alleen toen werd ie 2x gebroken, voor de set en de 1e game van de 3e set.

Tursunov is op dit moment op zijn best.
Haas zei na afloop ook, dat als hij zo door blijft spelen Tursunov snel in de top 10 zal staan.

Zal hij zijn niveau deze week nog een keer omhoog kunnen krikken of zal hij in vorm willen zijn voor volgende week Icon_question :roll:
Naast de fout in punten voor geplaatste spelers, die er in de eerste ronde uitvliegen, heb ik de volgende gevonden:

Goldstein : 3 i.p.v. 8
Vassallo Arguello : 0 i.p.v. 3
Cipolla 0 ipv 2.
cipolla krijgt nooit punten. :lol:

vassalo kost me wel punten, maar die had iedereen.
we hebben vanavond maar 4 uitslagen om onze teams te maken, wel 3 toppers in sopot daarbij. in washington beginnen ze pas om 10 uur met spelen. spannend..
Ik heb deze week echt het beroerste team ooit gemaakt. Ik heb er nu al totaal geen vertrouwen in Sad Ik ben wel voor Gaudio, Hewitt en Agassi gegaan en niet voor Davydenko, Robredo, Blake en Roddick. Ik had tot 1 voor 10 Minar in mijn team, maar die kon de 1e set niet uitserveren, dus heb ik toch maar weer Safin genomen. Hij moet Blake maar gaan stoppen.

Sopot:

---
Kohlschreiber & Dlouhy
Gaudio
Volandri
Calleri (nog 1 gravel toernooi waar hij zich op kan richten) & Sluiter
Vanek
Vassallo
---

Washingtion:

Safin
Carlsen
Hewitt
Gimelstob
Lopez & Faurel
Fish & Agassi
Tursunov
Henman