FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tom Groot Kormelink (Tom):

Soderling (4), Nadal (7), Safin (7), Nieminen (7), Haas (7), Baghdatis (7), Blake (7)

Goed gezien, Ad :wink:
O, ik wist niet dat hij dat was.

Dat is dus Nadal, Nieminen, Baghdatis en Blake voor Geno tegenover Youzhny (1), Ancic, Nalbandian, Spadea (3), Roddick, Hewitt en Vliegen voor mij.
Ik ben eigenlijk alleen bang voor Nadal. De rest haalt niet eens de kwart, muv misschien Baghdatis. Terwijl ik Nalbi en Roddick wel in de halve zie staan.
Interessant.
Ad Wim Wrote:O, ik wist niet dat hij dat was.

Dat is dus Nadal, Nieminen, Baghdatis en Blake voor Geno tegenover Youzhny (1), Ancic, Nalbandian, Spadea (3), Roddick, Hewitt en Vliegen voor mij.
Ik ben eigenlijk alleen bang voor Nadal. De rest haalt niet eens de kwart, muv misschien Baghdatis. Terwijl ik Nalbi en Roddick wel in de halve zie staan.
Interessant.

De kans dat Nadal het toernooi wint, is groter dan de kans dat Roddick EN Nalbandian de halve finale halen.
Die mening deel ik niet.
Eens met Ad in deze.
Roddick en Nalbandian zie ik zeker in staat om de halve finale te halen.
Nadal zal langs Roddick moeten om de finale te halen. Dit lukt hem niet.
Ik ga mee met Ad en CC.
En als Nadal dan de finale haalt, verliest hij van Federer (of Nalbandian, als die van Roger wint).
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Seppi??
Ja, waarom niet?

Daarom dus, goed dat je het toch nog veranderd hebt.
Niet als Ancic vandaag of morgen verliest... [-o<
Ancic gaat denk ik niet voorbij Mathieu komen :wink:
Het is niet zo'n best weer daar en in winderige condities ging hij er ook op zo'n rare manier af tegen Ferrer op de AO. Hopen dat de weergoden mij en Mario goed gestemd zijn.
Roddick?

Die gast is hopeloos uit vorm en wint NO WAY van Verdasco...

Nadal zie ik wel ver komen, helaas!
Voordat Verdasco toch van Roddick wint :roll: ..
Als Karlovic een paar aces meer had geslagen, had Verdasco gister al verloren!

Roddick komt er wel!
Karlovic heeft ook een iets sterkere service dan Roddick...

Spreek jou morgen of overmorgen nog wel =D>
Roddick gaat echt geen 3x op rij van fucking verdasco verliezen hoor.
Hewiit breakt de duitser: 3-2
En nou doordrukken.... :razz:
THE MAILMAN Wrote:Hewiit breakt de duitser: 3-2
En nou doordrukken.... :razz:

... en dan zal het puistje vanzelf knappen.

Hup Duitser!! :Big Grin Zou wel super gunstig zijn voor TM. En anders is Baghdatis de volgende ronde het eindstation.
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Hewiit breakt de duitser: 3-2
En nou doordrukken.... :razz:

... en dan zal het puistje vanzelf knappen.

Hup Duitser!! :Big Grin Zou wel super gunstig zijn voor TM. En anders is Baghdatis de volgende ronde het eindstation.
Eerst nog Henman, dat zal al moeilijk genoeg worden.
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Hewiit breakt de duitser: 3-2
En nou doordrukken.... :razz:

... en dan zal het puistje vanzelf knappen.

Hup Duitser!! :Big Grin Zou wel super gunstig zijn voor TM. En anders is Baghdatis de volgende ronde het eindstation.

Volgende ronde Baghdatis?
Eerst wacht de winnaar van Berdych - Henman.
Baghdatis speelt tegen Gaudio.....
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Hewiit breakt de duitser: 3-2
En nou doordrukken.... :razz:

... en dan zal het puistje vanzelf knappen.

Hup Duitser!! :Big Grin Zou wel super gunstig zijn voor TM. En anders is Baghdatis de volgende ronde het eindstation.

Volgende ronde Baghdatis?
Eerst wacht de winnaar van Berdych - Henman.
Baghdatis speelt tegen Gaudio.....

O ja, het is Hewitt's eerste ronde pas :Big Grin O, dan... Geen nood dus. En deze partij is ook nog niet afgelopen, alhoewel Hewitt die toch wel zal pakken lijkt me.
Hewitt wint en Henman of Berdych moet zeker ook te doen zijn.
Het wordt maar weer eens tijd voor een tussenstandje:

Ad Wim - 90 punten
In: 6: Haas (15), Safin (15), Nalbandian (15), Roddick (15), Ancic (7), Hewitt (7)
Out: 4: Youzhny (1), Vliegen (4), Soderling (7), Spadea (4)
Genomico - 87 pnt

In 6: Haas (15), Blake (15), Baghdatis (7), Nadal (7), Nieminen (15) en Safin (15)
Out 4: Soderling (7), Youzhny (1), Djokovic (1) en Spadea (4)
Haggie - 85 pnt

In 7: Haas (15), Safin (15), Nalbandian (15), Roddick (15), Ljubicic (7), Malisse (7), Hewitt (7).
Out 1: Vliegen (4)

Ben zeer tevreden tot nu toe =D> ..
Ad Wim: Ancic
Haggie: Ljubicic,Malisse

Ljubicic hoeft alleen maar even van Ancic te winnen en ik loop weer uit op Adje :Big Grin .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Genomico: Blake, Baghdatis,Nadal,Nieminen
Haggie: Nalbandian, Roddick,Ljubicic,Malisse,Hewitt

Tsja.. wat kunnen we daar over zeggen... NOG niets :wink:
Jij hebt inderdaad en erg goed team en zal wel meer punten halen dan ik. Maar als Ancic van Ljubicic wint, dan zit ik weer heel goed, maar die kans is helaas klein. Er bestaat natuurlijk ook een kans dat Monfils een goede dag heeft en Ivan een slechte vanavond, en dat hij er zomaar af gaat.

Mijn prestatie deze week valt of staat met Roddick en Nalbi. Als deze beiden de halve halen, heb ik een topweek. Als ze er deze ronde uitliggen, heb ik een kutweek. En anders een middelmatige week.
Veel mensen hebben toch Safin, Hewitt en Haas.
En Ljubicic en/of Blake moeten niet de halve finale halen of verder, maar dat zal niet snel gebeuren, denk ik.
Ljubicic overtuigt tegen Monfils in 2 gemakkelijke setjes. Federer daarentegen had het moeilijk, maar toch wint hij weer. Hewitt is gewoon een akelige faler. Verliezen van Berdych..pfff..

Zojuist verliest Malisse ook van Grosjean. Hier had ik meer van gehoopt. Dit had me wat extra punten moeten opleveren. Dat Nadal nu 4-0 voorstaat was te verwachten.. :roll:
Genomico - 103 pnt

In 6: Haas (15), Blake (15), Baghdatis (15), Nadal (15), Nieminen (15) en Safin (15)
Out 4: Soderling (7), Youzhny (1), Djokovic (1) en Spadea (4)

Ljubicic en Nalbandian mogen nog 1 rondje meedoen, maar de kwart finale moet dan toch echt het eindstation zijn.
Ik gok deze week op Ralf G (nu nog 37e van de top 100)
Ancic-Ljubicic wordt cruciaal vanavond. Als Mario dat wint, haal ik punten in op velen van jullie.