FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik ben ook gezien voor deze week, alleen Gonzo nog. :oops:

Die fucking Almagro had gewoon ferrer al lang moeten pakken, had ik daar tenminste al een halve finalist gehad met gonzo-almagro/baghdatis. :letitallout:

braccie had roddick al moeten pakken in de 3e set TB, dan had ie jongen 1 punt gehad ipv weet ik hoeveel ie er nu wel niet gaat pakken. :letitallout:

serra neem ik niet veel kwalijk, die kan niet beter.
Ik maar schelden elke dag nadat ik de smsjes van Woerdie had ontvangen, maar gelukkig gaat vrijwel iedereen slecht. 1 kwartfinalist is wel bijzonder matig natuurlijk, maar het is wel een gek toernooi. Gonzalez is mijn grootste misser. Vorige week had ik hem wel, maar deze week zag ik Nalbi knallen op maandag en ging er vanuit dat hij weer helemaal beter was. Maar niet dus. En Gonzalez wint nou ook niet echt bepaald makkelijk zijn partijtjes. Maar ja, Ferrer is ook niet echt een moeilijke tegenstander. Baghdatis is ook een wisselvallige drol de laatste tijd. Ik dacht wel dat hij door iedereen gekozen zou worden, maar helaas Sad

Roddick moet het voor mij doen deze week! Hij kan er nog een redelijke week van maken.
centre court Wrote:Ik ben ook gezien voor deze week, alleen Gonzo nog. :oops:

Die fucking Almagro had gewoon ferrer al lang moeten pakken, had ik daar tenminste al een halve finalist gehad met gonzo-almagro/baghdatis. :letitallout:

braccie had roddick al moeten pakken in de 3e set TB, dan had ie jongen 1 punt gehad ipv weet ik hoeveel ie er nu wel niet gaat pakken. :letitallout:

serra neem ik niet veel kwalijk, die kan niet beter.

Correctie: jij hebt in ieder geval Gonzo nog ](*,)
EN ik ben blij dat Woerdie mijn team niet heeft gemaakt...
:lol:

De top gaat dus ook niet echt goed. alleen tampie gaat nog redelijk.

heel raar toernooi, met waarschijnlijk ook een rare winnaar... robredo? :oops:
Tampie kan een dikke 100 punten inlopen :letitallout:
Niet te geloven.... :roll:
buurs Wrote:Tampie kan een dikke 100 punten inlopen :letitallout:
Niet te geloven.... :roll:

dat ga ik doen bij ad met de US Open en dan lig ik weer op 'm voor. Icon_twisted

maar je moet niet nu al verzaken buurs, normaal doe je dat pas net voor 't eind van 't seizoen. :wink:
centre court Wrote:
buurs Wrote:Tampie kan een dikke 100 punten inlopen :letitallout:
Niet te geloven.... :roll:

dat ga ik doen bij ad met de US Open en dan lig ik weer op 'm voor. Icon_twisted

maar je moet niet nu al verzaken buurs, normaal doe je dat pas net voor 't eind van 't seizoen. :wink:

Ach, heb een paar supergoede weken gehad, dan moet ik nu maar genoegen nemen met een zeeer matig weekje.
Over 2 weken moet ik er weer staan :wink:
Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

Mijn schuld :oops:
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

klopt, 't is erg spannend rondom plek 20. eigenlijk zelfs tussen plek 10 en 30 wel. 't is gewoon zaak om in de top 20 te komen aan 't eind van het jaar, dan kan je ff shoppen.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

Mijn schuld :oops:

had ook niet verwacht dat Kuiper in de vorm waarin ie verkeerd zo'n team zou neerzetten. :razz:
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

Mijn schuld :oops:

had ook niet verwacht dat Kuiper in de vorm waarin ie verkeerd zo'n team zou neerzetten. :razz:

:roll:
Zie net trouwens da Gimelstob en Almagro beiden mp hadden in hun tweede ronde Sad
Ze waren vrij veel gekozen, maar ik kon de puntjes toch wel goed gebruiken. En de volgende ronde was ook wel te doen...
Grote kans dat ze nu dan beide in de kwartfinale hadden gestaan.
Lekkere dag gisteren. Kon niet beter. Had er eergisteren nog maar 2 over, maar nu ook nog steeds :Big Grin Gonzo - Rafa in de finale met een mooie halve finale plaats voor Ljubicic!!
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

klopt, 't is erg spannend rondom plek 20. eigenlijk zelfs tussen plek 10 en 30 wel. 't is gewoon zaak om in de top 20 te komen aan 't eind van het jaar, dan kan je ff shoppen.

Ik kijk ook altijd naar het verschil met de nr. 21. Gelukkig heb ik nog een marge van > 100 pnt.
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

Mijn schuld :oops:

had ook niet verwacht dat Kuiper in de vorm waarin ie verkeerd zo'n team zou neerzetten. :razz:

:roll:

En daar komt bij dat ik per sms buurs nog wel even Ljubicic in mijn team heb laten zetten. Anders was de catastrofe niet te overzien geweest. :wink:

Nee, zonder gekheid, dit neem ik buurs uiteraard niet kwalijk. We hebben ondanks het afstandsverschil nog veel kunnen overleggen. Ik had notabene Sport1 in mijn huisje. Dus ik heb tussendoor best veel kunnen zien. Zelfs´s nachts na het pissen even een half uurtje tennis kijken.
centre court Wrote::lol:

De top gaat dus ook niet echt goed. alleen tampie gaat nog redelijk.

heel raar toernooi, met waarschijnlijk ook een rare winnaar... robredo? :oops:

Hij gaat 'm winnen hoor. :oops:
Gunstige ontwikkeling dat Ivan eruit is. Nu Roddick nog door en Gonzo eruit en ik maak een goede klapper deze week.
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.

Mijn schuld :oops:

had ook niet verwacht dat Kuiper in de vorm waarin ie verkeerd zo'n team zou neerzetten. :razz:

:roll:

En daar komt bij dat ik per sms buurs nog wel even Ljubicic in mijn team heb laten zetten. Anders was de catastrofe niet te overzien geweest. :wink:

Nee, zonder gekheid, dit neem ik buurs uiteraard niet kwalijk. We hebben ondanks het afstandsverschil nog veel kunnen overleggen. Ik had notabene Sport1 in mijn huisje. Dus ik heb tussendoor best veel kunnen zien. Zelfs´s nachts na het pissen even een half uurtje tennis kijken.

Ik pak deze week meer punten dan jij, Kuiper :wink:
Toch uiteindelijk een goede week. Iedereen met Rodick had uiteraard een goede week en maakt een flinke slag op de rest. Helaas had ik naast Roddick niet veel, dus ik word wel 4e op de sheet. Bij deze mijn felicitaties aan Scholten =D>

Volgens mij stij ik wel een plaatsje op de ranglijst. En ik ben Geno nu heel dicht genaderd =P~
Ad Wim Wrote:Toch uiteindelijk een goede week. Iedereen met Rodick had uiteraard een goede week en maakt een flinke slag op de rest. Helaas had ik naast Roddick niet veel, dus ik word wel 4e op de sheet. Bij deze mijn felicitaties aan Scholten =D>

Volgens mij stij ik wel een plaatsje op de ranglijst. En ik ben Geno nu heel dicht genaderd =P~

Fjew, was al bang dat je me had ingehaald :Big Grin
Een plekje gestegen van 16 naar 15 en dichterbij de mensen boven me gekomen. De nummer 10 staat maar 75 punten boven me.
En voor het eerst alle puntentoekenningen van de spelers goed (althans bij mij wel) =D>
knappe prestatie van scholten afgelopen week. nu weer een saaie week waarbij je het halve speelveld kan kopen.
De spelers tussen haakjes mogen er z.s.m. uit:

Blake
Malisse
Chela
Acasuso
Nieminen

(Massu)
Mirnyi
Fish

Verdasco
Lopez
Soderling
Berrer
(Baghdatis)
(Rochus)
Monfils
Wawrinka

(Clement/Davydenko)

Edit: Op het laatste moment Berrer i.p.v. Gimelstob gekozen.
Blake
Vik
Seppi
Mahut
Rusedski
Pashanski
Mirnyi
Fish

Verdasco
Lopez
---
Berrer / Baghdatis
Gimelstob
Gicquel
Wawrinka
Clement

Om 2155 uur zag ik bij een vriend dat Muller verloren had. Dus maar Pashanski erin geknikkerd, maar ben er niet echt tevreden mee.
Een snelle blik leert mij dat Baghdatis, Clement en Rusedski mijn troeven zijn en dat Monfils, Soderlin, Chela, Calleri, Massu, Nieminen, Acasuso en Malisse er zsm uit moeten.
Waar is die Haggeman trouwens? Al een tijdje niet gezien op het forum.
Ad Wim Wrote:Waar is die Haggeman trouwens? Al een tijdje niet gezien op het forum.

gebroken pols. niet zo heel makkelijk typen he. Icon_twisted