FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dat kan idd zowaar nog weleens gaan lukken.
Als de kleine kraai vandaag maar wint, vind ik het prima!
de kraai gaat vandaag wel winnen, 2e ronde eruit tegen mauresmo.
Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
centre court Wrote:de kraai gaat vandaag wel winnen, 2e ronde eruit tegen mauresmo.

Tegen Amelie heeft ze nog iets goed te maken. Ze is in vorm. You never know!
Mauresmo is wel minder op gras, dat wel. Maar de Kleine Kraai gaat er doorgaans hard af tegen top 10 spelers.
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
Zoals ik al zei, is het mijn grootste gok.
Mijn idee was dat hij zich via Pashanski en Seppi weer een beetje in vorm zou spelen en dan in de derde ronde zijn spel weer een beetje teruggevonden heeft. Hij speelde tegen Pashanski bij vlagen weer als vanouds. En hij serveerde erg sterk; 17 aces. En Nadal op gras is natuurlijk ook niet veel.
Bovendien is het zijn laatste Wimbledon en hoorde je dat publiek gisteren? Dat moet hem toch wel wat doen en als hij ergens voor gaat...
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
ad is een man van gevoelens...hij wil hiermee zijn respect voor agassi tonen.
centre court Wrote:Mauresmo is wel minder op gras, dat wel. Maar de Kleine Kraai gaat er doorgaans hard af tegen top 10 spelers.
Voor vorige week wel, ja. Maar ik neem aan dat vorige week een behoorlijk boost is geweest voor haar zelfvertrouwen. Mauresmo knalde er vorige week nog heel vroeg uit, dus wie weet...
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
ad is een man van gevoelens...hij wil hiermee zijn respect voor agassi tonen.

hoor ik hier scholten! praten? :Big Grin
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
ad is een man van gevoelens...hij wil hiermee zijn respect voor agassi tonen.

hoor ik hier scholten! praten? :Big Grin

Lijkt er wel op. Kan bijna niet anders :roll:
Agassi gaat er gewoon af tegen nadal denk ik. Seppi zal ie nog pakken en dan neemt ie afscheid van Wimbledon met een eervolle nederlaag op CC tegen Nadal.
Nadal wint maar nipt van een geblesseerde Verdasco. Waarom zou hij dan wel winnen van Agassi, die beter op gras kan spelen omdat hij de ballen veel sneller neemt?
Yeahhh afgestudeerd!!! :-({|=
Eindelijk het VMBO afgerond? :wink:
Jeetje, wat een verrassende mededeling opeens. Gefeliciteerd!
Matador! Wrote:Eindelijk het VMBO afgerond? :wink:

Ja net iets hoger, het HBO Smile
klasse man
cruijff Wrote:
Matador! Wrote:Eindelijk het VMBO afgerond? :wink:

Ja net iets hoger, het HBO Smile


feli cruijffke.

Je geeft 't goede voorbeeld. :8: :roll:
Haha thx @ll !!! =D>
HBO blijft natuurlijk voor mietjes.
Feestje!!
Die opmerking wordt hier niet gewaardeerd. Maar dat snap je natuurlijk wel :wink:
Haggie Wrote:Die opmerking wordt hier niet gewaardeerd. Maar dat snap je natuurlijk wel :wink:

Wij doen tenminste maar 4 jaar over onze Bachelor :razz: :razz: :razz: :razz: (Of desnoods 5, maar dat is nog minder dan de 6 van Ad)
Idd. Ik 5 jaar. Maar speciaal onderwijs :wink: :8:
Maar ik ga meer verdienen :razz:
Dat hoop je dan maar..
Ad Wim Wrote:Maar ik ga meer verdienen :razz:

Dat denk jij... Maar ik doe overigens ook een Master opleiding nu. Even in 4 jaartjes promoveren en dan kassa!!
Ben bang voor Buurs dat ie geen goede week gaat krijgen. Ik heb al 15 punten meer en hij heeft alleen Roddick tegenover mijn Ancic en Blake.
Blake wordt misschien geen voltreffer, maar Roddick ook zeker niet. Snap ook niet dat Buurs en Tamp Roddick hebben genomen. Het hele seizoen is hij al matig en zijn optreden op Queen's getuigde ook niet van heel veel vertrouwen. Eraf gemept worden voor het eerst ooit door Blake op je favoriete ondergrond :roll:
En het was meer dan terecht.
Genomico Wrote:Ben bang voor Buurs dat ie geen goede week gaat krijgen. Ik heb al 15 punten meer en hij heeft alleen Roddick tegenover mijn Ancic en Blake.

Dat krijg je als je maar 20 minuten hebt om een team te maken voor zo'n groot deelnemersveld.
Er waren immers nog geen partijen gespeeld :roll: