FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb het vernieuwde Excell-bestand naar jullie allen toegestuurd via de email Smile :cheers:

Ziet er weer mooi uit Haggie!! Bijna net zo mooi als L...... :wink:

Hmm leuk, Galgje.. :8: :

Mag ik de letter "o" ?

Als je het woord raadt voordat je hangt, mag je het hebben :wink:

Lo.....
Wat een vertrouwen in Moya, etc...
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb het vernieuwde Excell-bestand naar jullie allen toegestuurd via de email Smile :cheers:

Ziet er weer mooi uit Haggie!! Bijna net zo mooi als L...... :wink:

Hmm leuk, Galgje.. :8: :

Mag ik de letter "o" ?

Als je het woord raadt voordat je hangt, mag je het hebben :wink:

Lo.....

Nu wordt het lastig, eens denken....Wat heb ik nog over?(a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,m,n,p,q,r,s,t,u,v,w,x,y,z)
Ik gok de "n" [-o<
Je blijft nog steeds in leven. Je weet als je het niet raadt dan zal je het nooit meer zien. De 'e' krijg je ook alvast cadeau:

Lonne.e

Wat ik aan het exceloverzicht ga toevoegen is het aantal keren dat een speler in (bijv.) de top 100 is gekozen. Dan heb je wel meteen alles wat ik graag zou willen weten in jouw overzicht. Mischien een idee om standaard te doen? Al is dat natuurlijk wel weer meer werk...
En de qualifiërs die in de 1e ronde verliezen hebben 4 pnt toch?
Genomico Wrote:Je blijft nog steeds in leven. Je weet als je het niet raadt dan zal je het nooit meer zien. De 'e' krijg je ook alvast cadeau:

Lonne.e

Wat ik aan het exceloverzicht ga toevoegen is het aantal keren dat een speler in (bijv.) de top 100 is gekozen. Dan heb je wel meteen alles wat ik graag zou willen weten in jouw overzicht. Mischien een idee om standaard te doen? Al is dat natuurlijk wel weer meer werk...

Je maakt het me wel erg makkelijk, Geno :wink: .. Maar oke, de "k" misschien? Hakkuh
In principe kan ik de top100 stats gewoon van de site van Elikian halen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/stats-top100.html">http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ... op100.html</a><!-- m -->
Dat is het probleem niet Smile ..

Genomico Wrote:En de qualifiërs die in de 1e ronde verliezen hebben 4 pnt toch?

Als je op tennismanager.nl kijkt staat er: 1(3) bij de Quali's.
Volgens mij betekent dit, dat de Quali's 3 pnt krijgen ipv 1pnt voor de reguliere tennisser.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Je blijft nog steeds in leven. Je weet als je het niet raadt dan zal je het nooit meer zien. De 'e' krijg je ook alvast cadeau:

Lonne.e

Wat ik aan het exceloverzicht ga toevoegen is het aantal keren dat een speler in (bijv.) de top 100 is gekozen. Dan heb je wel meteen alles wat ik graag zou willen weten in jouw overzicht. Mischien een idee om standaard te doen? Al is dat natuurlijk wel weer meer werk...

Je maakt het me wel erg makkelijk, Geno :wink: .. Maar oke, de "k" misschien? Hakkuh
In principe kan ik de top100 stats gewoon van de site van Elikian halen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/stats-top100.html">http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ... op100.html</a><!-- m -->
Dat is het probleem niet Smile ..

Genomico Wrote:En de qualifiërs die in de 1e ronde verliezen hebben 4 pnt toch?

Als je op tennismanager.nl kijkt staat er: 1(3) bij de Quali's.
Volgens mij betekent dit, dat de Quali's 3 pnt krijgen ipv 1pnt voor de reguliere tennisser.

3 punten voor kwalificatie en 1 voor de 1e ronde is 4.
1 potje winnen is dus al 10 punten :wink:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Je blijft nog steeds in leven. Je weet als je het niet raadt dan zal je het nooit meer zien. De 'e' krijg je ook alvast cadeau:

Lonne.e

Wat ik aan het exceloverzicht ga toevoegen is het aantal keren dat een speler in (bijv.) de top 100 is gekozen. Dan heb je wel meteen alles wat ik graag zou willen weten in jouw overzicht. Mischien een idee om standaard te doen? Al is dat natuurlijk wel weer meer werk...

Je maakt het me wel erg makkelijk, Geno :wink: .. Maar oke, de "k" misschien? Hakkuh
In principe kan ik de top100 stats gewoon van de site van Elikian halen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/stats-top100.html">http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ... op100.html</a><!-- m -->
Dat is het probleem niet Smile ..

Genomico Wrote:En de qualifiërs die in de 1e ronde verliezen hebben 4 pnt toch?

Als je op tennismanager.nl kijkt staat er: 1(3) bij de Quali's.
Volgens mij betekent dit, dat de Quali's 3 pnt krijgen ipv 1pnt voor de reguliere tennisser.

Ze krijgen er ook 10 i.p.v. 7 toch? Dus dat zijn 3 extra punten, dus neem ik aan dat ze er sowieso al 4 krijgen.
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Je blijft nog steeds in leven. Je weet als je het niet raadt dan zal je het nooit meer zien. De 'e' krijg je ook alvast cadeau:

Lonne.e

Wat ik aan het exceloverzicht ga toevoegen is het aantal keren dat een speler in (bijv.) de top 100 is gekozen. Dan heb je wel meteen alles wat ik graag zou willen weten in jouw overzicht. Mischien een idee om standaard te doen? Al is dat natuurlijk wel weer meer werk...

Je maakt het me wel erg makkelijk, Geno :wink: .. Maar oke, de "k" misschien? Hakkuh
In principe kan ik de top100 stats gewoon van de site van Elikian halen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/stats-top100.html">http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ... op100.html</a><!-- m -->
Dat is het probleem niet Smile ..

Genomico Wrote:En de qualifiërs die in de 1e ronde verliezen hebben 4 pnt toch?

Als je op tennismanager.nl kijkt staat er: 1(3) bij de Quali's.
Volgens mij betekent dit, dat de Quali's 3 pnt krijgen ipv 1pnt voor de reguliere tennisser.

Ze krijgen er ook 10 i.p.v. 7 toch? Dus dat zijn 3 extra punten, dus neem ik aan dat ze er sowieso al 4 krijgen.

Ik twijfel er nu aan of ze er 10 of 9 krijgen. Hoe jij het nu zegt, klopt het dat het 4 moet zijn. Tsja.. (maarja, zo aan te passen in het schema) Smile
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Je blijft nog steeds in leven. Je weet als je het niet raadt dan zal je het nooit meer zien. De 'e' krijg je ook alvast cadeau:

Lonne.e

Wat ik aan het exceloverzicht ga toevoegen is het aantal keren dat een speler in (bijv.) de top 100 is gekozen. Dan heb je wel meteen alles wat ik graag zou willen weten in jouw overzicht. Mischien een idee om standaard te doen? Al is dat natuurlijk wel weer meer werk...

Je maakt het me wel erg makkelijk, Geno :wink: .. Maar oke, de "k" misschien? Hakkuh
In principe kan ik de top100 stats gewoon van de site van Elikian halen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/stats-top100.html">http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ... op100.html</a><!-- m -->
Dat is het probleem niet Smile ..

Genomico Wrote:En de qualifiërs die in de 1e ronde verliezen hebben 4 pnt toch?

Als je op tennismanager.nl kijkt staat er: 1(3) bij de Quali's.
Volgens mij betekent dit, dat de Quali's 3 pnt krijgen ipv 1pnt voor de reguliere tennisser.

Ze krijgen er ook 10 i.p.v. 7 toch? Dus dat zijn 3 extra punten, dus neem ik aan dat ze er sowieso al 4 krijgen.

Het zijn er volgens mij ook 4. 1 voor de moeite de baan op te komen, 3 voor de quali.
Kijk maar in het schema van vorige week ronde 1:
Almagro bijvoorbeeld 1+1 =2. Dus hier 1+3=4 punten.
Prima :!:
Haggie Wrote:Als je op tennismanager.nl kijkt staat er: 1(3) bij de Quali's.
Volgens mij betekent dit, dat de Quali's 3 pnt krijgen ipv 1pnt voor de reguliere tennisser.

Deze verwarring is omdat er ook TMS (2) toernooien zijn met 128 draws (96 deelnemers), hierbij krijgen spelers die bij de laatste 64 stranden, maar wel een potje hebben gewonnen die 3 punten.

Q en 1e ronde exit is dus 4, Q en 2e ronde exit 10 punten.
Haggie Wrote:Ongelooflijk wat een vertrouwen in Safin. Valt vorige week geblesseerd uit en treft: PHM, Coria,(Kiefer) en Nadal. Hopelijk struikelt hij bij de eerste hindernis al.

Het is toch een beetje de lagere prijs van Safin waardoor hij zo goedkoop is. Als hij er in 3R uitgaat is hij al rendabel. Mathieu moet kunnen en Coria wordt wel erg lastig. QF is zijn maximum.
Tja, maar hij is toch niet geheel fit en heeft best een moeilijke loting. Bovendien had hij nog neit de eerste ronde gespeeld. Ga ik liever voor Acasuso oid.

Ik snap het vertrouwen in Moya wel. Wint al een graveltoernooi dit jaar en doet het hier vaak heel goed. Ik snap het vertrouwen in Ferrero ook wel maar die kan er inderdaad zomaar uitliggen in een van de volgende twee rondes en dan is hij niet rendabel.
Morgen wordt het een zeer interessante dag voor TM, met alle 16 de tweede ronde partijen op het programma. Erg veel punten en veel perspectief op nog meer punten te verdienen.
Als eerste eruit mogen van mij: Safin, Ferrero en Serra.
Mijn troeven daarentegen zijn: Nalbandian en Massu.

Ik verwacht vooral erg veel van Massu. Misschien is hij wel degene die Federer eraf slaat in de kwart.
Ad Wim Wrote:Als eerste eruit mogen van mij: Safin, Ferrero en Serra.
Mijn troeven daarentegen zijn: Nalbandian en Massu.

Ik verwacht vooral erg veel van Massu. Misschien is hij wel degene die Federer eraf slaat in de kwart.

Hopelijk wordt Massu dé man idd
Massu wilde ik ook wel graag opstellen, maar ik heb besloten om in het kwart van Federer alleen Martin te nemen. 7 punten voor 687 en een (heeeeeeele kleine) kans op meer. Massu kan er voor 1 afgaan tegen Ferrer, maar kan zomaar de man zijn die in de QF tegen Federer staat en dan is hij idd niet kansloos.
Ik had me voor het gravelseizoen nog voorgenomen om Massu iedere week te kiezen, no matter what. Het eerste grote toernooi laat ik hem al links liggen. #-o :^o
_Tampie Wrote:Morgen wordt het een zeer interessante dag voor TM, met alle 16 de tweede ronde partijen op het programma. Erg veel punten en veel perspectief op nog meer punten te verdienen.
Maar dit geldt voor iedereen, Tamp. De woensdag is altijd de belangrijkste dag.
_Tampie Wrote:Massu wilde ik ook wel graag opstellen, maar ik heb besloten om in het kwart van Federer alleen Martin te nemen. 7 punten voor 687 en een (heeeeeeele kleine) kans op meer. Massu kan er voor 1 afgaan tegen Ferrer, maar kan zomaar de man zijn die in de QF tegen Federer staat en dan is hij idd niet kansloos.

Dat is inderdaad het risico met Massu, want hij heeft een erg lastige loting. Wel risicovol dus..

De keuze van sommige mensen voor Andreev kan ik ook wel waarderen. is ook een groot risico (Ljubicic 1e ronde), maar als Ljubicic geklopt wordt bereikt Andreev waarschijnlijk zo de QF
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:Ongelooflijk wat een vertrouwen in Safin. Valt vorige week geblesseerd uit en treft: PHM, Coria,(Kiefer) en Nadal. Hopelijk struikelt hij bij de eerste hindernis al.

Het is toch een beetje de lagere prijs van Safin waardoor hij zo goedkoop is. Als hij er in 3R uitgaat is hij al rendabel. Mathieu moet kunnen en Coria wordt wel erg lastig. QF is zijn maximum.

Mooie logica in je eerste zin :wink:
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:Ongelooflijk wat een vertrouwen in Safin. Valt vorige week geblesseerd uit en treft: PHM, Coria,(Kiefer) en Nadal. Hopelijk struikelt hij bij de eerste hindernis al.

Het is toch een beetje de lagere prijs van Safin waardoor hij zo goedkoop is. Als hij er in 3R uitgaat is hij al rendabel. Mathieu moet kunnen en Coria wordt wel erg lastig. QF is zijn maximum.

Mathieu kan dus al niet.. :wink:
Begrijp nu wel waarom Safin door Mathieu eruit is geknikkerd. Coria wordt alleen toch wel zijn eindstation Icon_twisted
Haggie en Mailman kunnen wel een beetje gaan inpakken voor deze week. Haggie heeft dan nog Nadal, maar dat is wel de enige.

Haggie tegenover mij:

Haggie: Ferrero
Ik: Acasuso, Hernych, Simon en een boel punten
Ad Wim Wrote:Haggie en Mailman kunnen wel een beetje gaan inpakken voor deze week. Haggie heeft dan nog Nadal, maar dat is wel de enige.

Haggie tegenover mij:

Haggie: Ferrero
Ik: Acasuso, Hernych, Simon en een boel punten

Gloryhunter :razz:

Zonder Gonzalez kunnen jullie allemaal inpakken!!
Mag ik een keer?

Gonzalez is inderdaad een goede zet van je.

Jij: Serra, Ferrero, Gonzalez
Ik: Acasuso, Nalbandian

Dat gaat goed met jou! Over gloryhunter gesproken Big Grin
Maar als Serra eraf gaat en Acasuso wint van Gaudio...
Ad Wim Wrote:Haggie en Mailman kunnen wel een beetje gaan inpakken voor deze week. Haggie heeft dan nog Nadal, maar dat is wel de enige.

Haggie tegenover mij:

Haggie: Ferrero
Ik: Acasuso, Hernych, Simon en een boel punten

Ad Wim: 87 pnt
Acasuso: Verliest van Gaudio
Hernych: Moet eerst nog maar winnen..
Simon: Moet eerst nog maar winnen..

Haggie: 71 ptn
Ferrero: In bloedvorm..

Zeg jij het maar Ad.. die 16pnt die je maar voor staat!!
Laten we inderdaad eerst even deze dag afwachten, dan weten we meer.

Ferrero is inderdaad erg in vorm, maar dat is Ferrer ook. En Federer ook.
Dan moet jij ook niet te snel zeggen, dat ik al kan inpakken :roll: ..
Want dat wil ik nog weleens zien. Winnen zal ik niet, maar terugkomen nog zeker weten, want met Ferrero,Nalbandian en Nadal heb ik nog wat ijzers in het vuur!