FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Want die gaan er allebei uit vannacht, dus het is nu de laatste kans!
Als ze er beide vannacht uit gaan, is er toch geen laatste kans.. :wink:
Ferrer gaat van Ancic winnenSmile
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Zou me nix verbazen en zou ook niet gek zijn :razz:
Ancic, Blake, Ljubicic en Roddick gaan vanacht winnen.
Santoro, Nieminen, Simon, Benneteau en Baghdatis gaan eruit.. :8:

Moet kunnen :wink:
Waar kan ik tekenen??
......................................................

Op de stippellijn :Big Grin
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Laten we het hopen! :lol:
Haggie Wrote:Ancic, Blake, Ljubicic en Roddick gaan vanacht winnen.
Santoro, Nieminen, Simon, Benneteau en Baghdatis gaan eruit.. :8:

Moet kunnen :wink:
Helemaal mee eens behalve Santoro. Maar ik accepteer zijn verliest als het zo gaat als jij hierboven beschrijft.
Haggie Wrote:Op de stippellijn :Big Grin

[Image: handtekening.jpg]
.................................................................
Blake en Roddick eruit. Ancic, Santoro, Simon, Baghdatis, Ljubo en Nieminen door.

Dan wordt ik gek.
-t
+ Nalbandian door :wink:
Dat kan dus niet als Nieminen doorgaat! Is meteen mijn sleutelpartij! Come on Jarkko!
'Nieminen upsets Nalbandian' :razz: :8:
Ik heb er wel vertrouwen in.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2006-01-19/200601191137631052195.html">http://www.australianopen.com/en_AU/new ... 52195.html</a><!-- m -->
Je avatar zegt van niet Wink
:lol:
Het liefst heb ik dat Nalbi wint, omdat veel mensen Nieminen hebben. Aan de andere kant wordt Nalbi met elke wedstrijd gevaarlijker en dan kan hij ook zomaar Blake en Ancic uitschakelen en dat zou kut zijn.
Hij gaat zelfs Federer uitschakelen.
Update, nu ook met Tampie:

Vos - 195 pnt
In 10: Haas (15) - Blake (15) - Ljubicic (15) - Roddick (15) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Nieminen (15) - Simon (18) - Vliegen (15) - Baghdatis (15)
Uit 6: Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Marach (4) - Monfils (1) - Sluiter (7) - Tipsarevic (10)

Buurs - 187 pnt
In 10: Benneteau (18) - Roddick (15) - Nalbandian (15) - Simon (18) - Ljubicic (15) - Blake (15) - Ancic (15) - Santoro (15) - Haas (15) - Vliegen (15)
Uit 4: Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Sluiter (7)

Tafeltennis - 183 pnt
In 9: Ljubicic (15) - Ancic (15) - Blake (15) - Santoro (15) - Andreev (15) - Vliegen (15) - Nieminen (15) - Benneteau (18) - Simon (18)
Uit 9: Moodie (7) - Burgsmuller (10) - Seppi (1) - Volandri (1) - Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Murray (1) - Monfils (1) - Ginepri (7)

Tampie - 174 pnt
In 9: Nalbandian (15) - Ljubicic (15) - Hrbaty (15) - Ancic (15) - Blake (15) - Baghdatis (15) - Santoro (15) - Simon (18) - Benneteau (18)
Uit 6: Ginepri (7) - Monfils (1) - Murray (1) - Burgsmuller (10) - Tursunov (7) - Berdych (7)

Genomico - 173 pnt
In 9: Haas (15) - Blake (15) - Benneteau (18) - Santoro (15) - Ancic (15) - Andreev (15) - Ljubicic (15) - Roddick (15) - Simon (18)
Uit 5: Monfils (1) - Malisse (7) - Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Burgsmuller (10)

Kuiper - 161 pnt
In 9: Ljubicic (15) - Roddick (15) - Haas (15) - Baghdatis (15) - Vliegen (15) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Blake (15) - Nieminen (15)
Uit 5: Monfils (1) - Berdych (7) - Tursunov (7) - Seppi (1) - Sluiter (7)

Mailman - 143 pnt
In 7: Blake (15) - Nieminen (15) - Lopez (15) - Ljubicic (15) - Hrbaty (15) - Simon (18) - Benneteau (18)
Uit 8: Volandri (1) - Monfils (1) - Ginepri (7) - Seppi (1) - Tursunov (7) - Marin (1) - Rochus (7) - Verdasco (7)

Ad Wim - 137 pnt
In 8: Ancic (15) - Santoro (15) - Roddick (15) - Hrbaty (15) - Haas (15) - Blake (15) - Vliegen (15) - Ljubicic (15)
Uit 5: Seppi (1) - Monfils (1) - Starace (1) - Tursunov (7) - Berdych (7)

Centre court - 101 pnt
In 6: Federer (15) - Ljubicic (15) - Benneteau (18) - Santoro (15) - Ancic (15) - Nieminen (15)
Uit 2: Tursunov (7) - Monfils (1)

Scholten - 87 pnt
In 5: Federer (15) - Ljubicic (15) - Ancic (15) - Andreev (15) - Benneteau (18)
Uit 3: Monfils (1) - Tursunov (7) - Seppi (1)

Haggie - 69 pnt
In 4: Ljubicic (15) - Blake (15) - Federer (15) - Santoro (15)
Uit 3: Monfils (1) - Ginepri (7) - Murray (1)

Juan Zueco - 60 pnt
In 4: Ljubicic (15) - Blake (15) - Roddick (15) - Federer (15)
Uit 0:
die stand ziet er niet al te fraai uit :wink:
Scholten! Wrote:die stand ziet er niet al te fraai uit :wink:

Wat mij betreft ziet die stand er heel goed uit !!!!! :Big Grin
Hier even een overzichtje van hoevaak welke speler (nog in de strijd in de 3e ronde AO) is gekozen door de 12 deelnemers in onze TM-subleague:

Ljubicic 12x
Blake 10x
Ancic 9x
Benneteau 9x
Santoro 7x
Simon 6x
Roddick 6x
Haas 5x
Vliegen 5x
Nieminen 5x
Federer 4x
Baghdatis 3x
Hrbaty 3x
Andreev 3x
Nalbandian 2x
Lopez 1x
De overige spelers staan niet in de TM-teams van bedoelde spelers.

Opvallend is dat er dus best veel vertrouwen is (volgens de berichten in dit forum), maar dat dat niet tot uitdrukking komt in de teams.
Andere spelers die opvallen doordat ze helemaal niet gekozen zijn:
Davydenko, Grosjean, Coria, Kiefer, Ferrero.

Hieruit blijkt dat het gros van de deelnemers naar mijn (bescheiden) mening gekozen hebben voor de onderste helft van de sheet.

Ik denk dat we na de 3e ronde meer zullen weten welke toppers er nog in zitten en welke tobbers naar huis moeten.

Your Mailman.

:razz: :razz: :razz:
Opvallend is dat er dus best veel vertrouwen is (volgens de berichten in dit forum), maar dat dat niet tot uitdrukking komt in de teams.


--> Haas vergeten? Of bedoelde je iets anders?
Ik vraag het me ook af wat mailman daarmee bedoeld. Gelukkig heb ik nog gewoon de 9 meest gekozen spelers van ons, dus het vertrouwen is er zeker...
Elikian Wrote:Opvallend is dat er dus best veel vertrouwen is (volgens de berichten in dit forum), maar dat dat niet tot uitdrukking komt in de teams.


--> Haas vergeten? Of bedoelde je iets anders?

Ik bedoel dat er veel geschreven wordt over vertrouwen in spelers, maar dat deze weinig of niet in de teams staan.
En dan met name spelers in de bovenste helft van het speelschema (maar dat zal wel te maken hebben met de aanwezigheid van een zwitser die onoverwinnelijk wordt geacht).
En daar kan (volgens mij) ook meneer Haas geen verandering in teweeg brengen. Duidelijk?

Maar wat mij betreft mogen Hrbaty, Simon en F. Lopez gerust nog een rondje (of 2) verder komen.
Hrbaty in de kwart tegen Federer, Lopez (of Simon) tegen Benneteau, Nieminen-Ferrer en Ferrero-Grosjean.
Dat zijn toch mooie affiches voor de kwartfinales op deze AO 2006?



:razz: :razz: :razz:
Haas - Andreev
Kiefer - Horna
Ancic - Blake
Ljubicic - Roddick

Lijkt me een beter plan voor de kwartfinales :8:
Ancic wordt et niet meer. Echt onbegrijpelijk hoe hij zodik heeft kunnen verliezen van nota bene Ferrer. Ongelofelijk.
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Zoals voorspeld :Big Grin :Big Grin :Big Grin