FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:Door allen gekozen:
Massu,Moya,GGL,Safin,Melzer,Monaco,Vliegen,Hernych..

Verder opvallend:
- Tampie enige met Nalbi..
- Arco en Scholten! nemen als enige "Ad's favoriet" niet..
- Mailman heeft Almagro wel en als enige Haas niet.
- Adje met Wang zijn slag wil slaan..

Tja, ik zat ff niet achter de PC en heb dus niet gezien dat Almagro niet komt opdagen.
Haas heb ik niet omdat ik niet veel van hem verwacht in München.
Maar wie weet hoe een koe (Phau / Berend) een Haas vangt... :razz:

Haas heeft ook al eens van Karlovic op gravel verloren. Als ie dan in de kwartfinale komt, komt ie wellicht tegen Melzer waartegen hij ook al eens heeft verloren op gravel. Een lastige loting dus voor Haas.

De Haas van 2006 is anders en hij is een titelfavoriet.
Helemaal in Duitsland.
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:Door allen gekozen:
Massu,Moya,GGL,Safin,Melzer,Monaco,Vliegen,Hernych..

Verder opvallend:
- Tampie enige met Nalbi..
- Arco en Scholten! nemen als enige "Ad's favoriet" niet..
- Mailman heeft Almagro wel en als enige Haas niet.
- Adje met Wang zijn slag wil slaan..

Tja, ik zat ff niet achter de PC en heb dus niet gezien dat Almagro niet komt opdagen.
Haas heb ik niet omdat ik niet veel van hem verwacht in München.
Maar wie weet hoe een koe (Phau / Berend) een Haas vangt... :razz:

Haas heeft ook al eens van Karlovic op gravel verloren. Als ie dan in de kwartfinale komt, komt ie wellicht tegen Melzer waartegen hij ook al eens heeft verloren op gravel. Een lastige loting dus voor Haas.

De Haas van 2006 is anders en hij is een titelfavoriet.
Helemaal in Duitsland.

Daarom heb ik hem toch maar genomen :Big Grin
Klaar! Zal hem nu op de mail zetten Smile ..
Haggie Wrote:Klaar! Zal hem nu op de mail zetten Smile ..

=P~
Bij mij is hij net zo min favoriet als de "Mannschaft" op het WK Voetbal.
Maar helaas moeten we wel toegevn, duitsers zijn (en blijven) duitsers: vechten tot de laatste snik.
En hopelijk moet Tommie na de partij tegen "Tiebreak Ivo" snikken.
Maar ik ben dan degene die hard lacht..... :razz: :razz: :razz:

Toch jammer dat er bij het tennis zo weinig Oranje-gevoel te beleven is.
Maar in de lijst van Rome staat wel ene Martin Verkerk.... Icon_question Icon_question
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.wtatour.com/players/playerprofiles/PlayerBio.asp?PlayerID=30458">http://www.wtatour.com/players/playerpr ... erID=30458</a><!-- m -->

Is dit Kim Clijsters???????? :o :o :o
Tering :lol:
Haggie Wrote:Klaar! Zal hem nu op de mail zetten Smile ..

Ik ben benieuwd....... :razz:
Haggie Wrote:Klaar! Zal hem nu op de mail zetten Smile ..

Heel mooi =D>
THE MAILMAN Wrote:http://www.wtatour.com/players/playerpro...erID=30458

Is dit Kim Clijsters???????? :o :o :o

Nee, die make-up helpt niet bij haar om er lekker uitgezien te worden.
Haggie Wrote:Door allen gekozen:
Massu,Moya,GGL,Safin,Melzer,Monaco,Vliegen,Hernych..

Verder opvallend:
- Tampie enige met Nalbi..
- Arco en Scholten! nemen als enige "Ad's favoriet" niet..
- Mailman heeft Almagro wel en als enige Haas niet.
- Adje met Wang zijn slag wil slaan..
Ik heb Wang niet. Mahut moet het doen deze week!
En Haggie, op de Excel-form staat dat jij Behrend niet hebt, maar die heb je wel hoor!
En er staat dat je Vik wel hebt, maar die heb je niet.
Ik was gister ook erg moe :wink: . Ik zie de fout al. Heb Vik bij mezelf staan ipv Behrend.
Dus bij deze..

Haggie S22 veranderen in S14 Smile ..
Snooker was nog mooi he, Buurs? Heb de 1e frame-winst van de nieuwe wereldkampioen gezien door een pechbal ( witte erin van Ebdon ) .. toen maar gaan slapen. Neem aan dat jij hem niet helemaal hebt afgekeken? :roll: :wink:
Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Hoelaat was het af Smile ..??
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Wat heb ik een medelijden met je dat je de wedstrijd hebt gezien. Dit was met uitstek de slechtste, saaiste finale ooit met de 2 grootste droogkloten die er maar zijn. De langste finale ooit, maar dat is niet zo vreemd met van die trage spelers die beide geen risico durven te nemen. Ik ben ingeschakeld bij 16-13 voor Dott, dus heb gelukkig maar 3 frames hoeven zien en ik heb dus het hoogte punt (de clearance) van de wedstrijd gezien. Maar tering wat een saaie pot. Echt jammer dat mijn idool, Ronnie O'Sullivan, niet in de finale stond...
Haggie Wrote:Snooker was nog mooi he, Buurs? Heb de 1e frame-winst van de nieuwe wereldkampioen gezien door een pechbal ( witte erin van Ebdon ) .. toen maar gaan slapen. Neem aan dat jij hem niet helemaal hebt afgekeken? :roll: :wink:

Natuurlijk heb ik hem afgekeken :Big Grin

Ik dacht bij 16-14 dat Ebdon het nog ging winnen, maar die clearance
waar Ad het over heeft was echt geweldig.

Tijdens zijn speech zei Dott, dat het zijn beste ooit was.
Hij stond onder zo'n grote druk. Echt geweldig was dat.
En dan vooral die emoties die bij hem loskwamen.
1 AM lokale tijd, een record. Dus 2 uur hier :wink:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Hoelaat was het af Smile ..??

Half 2 Nederlandse tijd of zo? Toen ben ik maar gaan World of Warcraften ter ontspanning van mijn tentamen vannochtend :Big Grin
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Snooker was nog mooi he, Buurs? Heb de 1e frame-winst van de nieuwe wereldkampioen gezien door een pechbal ( witte erin van Ebdon ) .. toen maar gaan slapen. Neem aan dat jij hem niet helemaal hebt afgekeken? :roll: :wink:

Natuurlijk heb ik hem afgekeken :Big Grin

Ik dacht bij 16-14 dat Ebdon het nog ging winnen, maar die clearance
waar Ad het over heeft was echt geweldig.

Tijdens zijn speech zei Dott, dat het zijn beste ooit was.
Hij stond onder zo'n grote druk. Echt geweldig was dat.
En dan vooral die emoties die bij hem loskwamen.

Ik vond het maar een schreeuwlelijkerd, maar Ebdon is nog velen malen erger, dus gelukkig dat Dott heeft gewonnen.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Wat heb ik een medelijden met je dat je de wedstrijd hebt gezien. Dit was met uitstek de slechtste, saaiste finale ooit met de 2 grootste droogkloten die er maar zijn. De langste finale ooit, maar dat is niet zo vreemd met van die trage spelers die beide geen risico durven te nemen. Ik ben ingeschakeld bij 16-13 voor Dott, dus heb gelukkig maar 3 frames hoeven zien en ik heb dus het hoogte punt (de clearance) van de wedstrijd gezien. Maar tering wat een saaie pot. Echt jammer dat mijn idool, Ronnie O'Sullivan, niet in de finale stond...

Ik heb ook lang niet alle frames gezien, maar toen ze om 20 uur begonnen, was de stand nog 15-7 ofzo.
Qua niveau was het finale onwaardig, maar door die enorme inzinking van Dott was het wel interessant om te zien.
De frame van 73 minuten was echt een dieptepunt :roll:
Dott is voor een snookerspeler wel opvallend emotioneel, daar houd ik wel van. Weg met die emotieloze Britten.
Maar ik was eigenlijk voor Ebdon. Hoewel Dott fantastische long pots had en elke keer goede safeties, was Ebdon de man van de grote breaks en dat vind ik mooi.
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Wat heb ik een medelijden met je dat je de wedstrijd hebt gezien. Dit was met uitstek de slechtste, saaiste finale ooit met de 2 grootste droogkloten die er maar zijn. De langste finale ooit, maar dat is niet zo vreemd met van die trage spelers die beide geen risico durven te nemen. Ik ben ingeschakeld bij 16-13 voor Dott, dus heb gelukkig maar 3 frames hoeven zien en ik heb dus het hoogte punt (de clearance) van de wedstrijd gezien. Maar tering wat een saaie pot. Echt jammer dat mijn idool, Ronnie O'Sullivan, niet in de finale stond...

Ik heb ook lang niet alle frames gezien, maar toen ze om 20 uur begonnen, was de stand nog 15-7 ofzo.
Qua niveau was het finale onwaardig, maar door die enorme inzinking van Dott was het wel interessant om te zien.
De frame van 73 minuten was echt een dieptepunt :roll:

Dat zou met Rocket Ronnie niet gebeurd zijn. Eerder 5 minuten of zo :Big Grin Alhoewel hij een stuk rustiger is geworden. Hij speelde in de kwart (?) de langste frame die ik ooit van hem heb gezien (en dat zijn er heel wat) en die duurde zo'n 40 minuten of zo...
Ad Wim Wrote:Dott is voor een snookerspeler wel opvallend emotioneel, daar houd ik wel van. Weg met die emotieloze Britten.
Maar ik was eigenlijk voor Ebdon. Hoewel Dott fantastische long pots had en elke keer goede safeties, was Ebdon de man van de grote breaks en dat vind ik mooi.

1 of 2 centuries in de finale voor Ebdon is heel weinig.

De hoogste break van Dott was 66 :eeeek:
Ook een record denk ik :roll:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Wat heb ik een medelijden met je dat je de wedstrijd hebt gezien. Dit was met uitstek de slechtste, saaiste finale ooit met de 2 grootste droogkloten die er maar zijn. De langste finale ooit, maar dat is niet zo vreemd met van die trage spelers die beide geen risico durven te nemen. Ik ben ingeschakeld bij 16-13 voor Dott, dus heb gelukkig maar 3 frames hoeven zien en ik heb dus het hoogte punt (de clearance) van de wedstrijd gezien. Maar tering wat een saaie pot. Echt jammer dat mijn idool, Ronnie O'Sullivan, niet in de finale stond...
Dit is dus echt onzin!
Het was tactisch een van de mooiste finales ooit. Het was niet alleen maar century na century, maar heel veel tactisch spel en allemaal spannende frames.
Steve Davis voorspelde al dat veel onwetende kranten vandaag zouden koppen dat het een saaie finale was, en die hadden er absoluut geen verstand van volgens hem. Hij vond het zelf een van de mooiste en spannendste ooit.
Genomico Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb hem natuurlijk wel helemaal afgekeken! Jammer voor Ebdon, het zat hem de laatste twee frames niet mee. Maar Dott maakte een fantastische clearance om naar 17-14 te gaan. Dat gaf de doorslag.

Wat heb ik een medelijden met je dat je de wedstrijd hebt gezien. Dit was met uitstek de slechtste, saaiste finale ooit met de 2 grootste droogkloten die er maar zijn. De langste finale ooit, maar dat is niet zo vreemd met van die trage spelers die beide geen risico durven te nemen. Ik ben ingeschakeld bij 16-13 voor Dott, dus heb gelukkig maar 3 frames hoeven zien en ik heb dus het hoogte punt (de clearance) van de wedstrijd gezien. Maar tering wat een saaie pot. Echt jammer dat mijn idool, Ronnie O'Sullivan, niet in de finale stond...


Ik heb ook lang niet alle frames gezien, maar toen ze om 20 uur begonnen, was de stand nog 15-7 ofzo.
Qua niveau was het finale onwaardig, maar door die enorme inzinking van Dott was het wel interessant om te zien.
De frame van 73 minuten was echt een dieptepunt :roll:

Dat zou met Rocket Ronnie niet gebeurd zijn. Eerder 5 minuten of zo :Big Grin Alhoewel hij een stuk rustiger is geworden. Hij speelde in de kwart (?) de langste frame die ik ooit van hem heb gezien (en dat zijn er heel wat) en die duurde zo'n 40 minuten of zo...


Tegen Day was Ronnie niet best.
Toen stond hij er niet echt gemotiveerd bij.
Tegen Williams was het weer het tegenovergestelde.
buurs Wrote:Ik heb ook lang niet alle frames gezien, maar toen ze om 20 uur begonnen, was de stand nog 15-7 ofzo.
Qua niveau was het finale onwaardig, maar door die enorme inzinking van Dott was het wel interessant om te zien.
De frame van 73 minuten was echt een dieptepunt :roll:
Het was misschien niet het hoogste niveau ooit, maar de spanning en de graad van tactiek waren meesterlijk.
Juist die frame was fantastisch! Hoe Ebdon ervoor bleef vechten en hoe spannend het was tot de laatste minuut. En het was zo'n belangrijke frame.
tijdnes die frame ben ik ergens in slaap gevallen