FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nu doe ik niet mee aan TM, maar Nalbandian is wel bar weinig gekozen. Is Gasquet in de volgende ronde te onvoorspelbaar? Of gaat hij eraf tegen Davydenko, die hij in Estoril nog vrij makkelijk opzij zette? Wat zou de verklaring zijn?
Ik vind dat een veel te lastig stukje om te voorspellen, dus heb ik geen risico genomen en ben voor niemand gegaan daar.
merijn s aalbers Wrote:Nu doe ik niet mee aan TM, maar Nalbandian is wel bar weinig gekozen. Is Gasquet in de volgende ronde te onvoorspelbaar? Of gaat hij eraf tegen Davydenko, die hij in Estoril nog vrij makkelijk opzij zette? Wat zou de verklaring zijn?
Ik denk dat hij eraf gaat tegen Gasquet.
Bovendien is RG, op 1 jaar na, niet echt zijn toernooi. Vorig jaar had ik hem en verloor hij van fucking Hanescu.
Ik heb trouwens ook erg lang getwijfeld aan mijn persoonlijke favoriet. Je kan het verschil met hem maken, maar dan moet hij wel van Gonzalez winnen. Bovendien haalt hij max 45 punten en daar is het een te groot risico voor. Ik ben toch voor iets meer zekerheid gegaan met Robredo.
Ik keek trouwens gisteravond wie Robredo dit seizoen al verslagen heeft op gravel en dat is een imposant rijtje: Horna, Rochus, Nalbandian, Starace, Verdasco, Stepanek, Wawrinka, Novak, Mathieu, Ferrer en Ancic. En daarvan was alleen Nalbandian een drie-setter, de rest was vrij eenvoudig in straight. Waarom Federer dan niet?
Ad Wim Wrote:Ik keek trouwens gisteravond wie Robredo dit seizoen al verslagen heeft op gravel en dat is een imposant rijtje: Horna, Rochus, Nalbandian, Starace, Verdasco, Stepanek, Wawrinka, Novak, Mathieu, Ferrer en Ancic. En daarvan was alleen Nalbandian een drie-setter, de rest was vrij eenvoudig in straight. Waarom Federer dan niet?
Ik ben met je eens dat hij inderdaad al veel goede spelers opzij heeft gezet...maar hij heeft ook weleens zo een wedstrijd dat ie heel simpel of van een zwakker iemand verliest. vanuit jou opzicht niet stom om davy niet te nemen, maar ik denk toch dat hij net zover komt als verleden jaar.
sluiter op tv voor gene niet gezien hebben!
Haggie Wrote:Simon is maar 3x gekozen door de forummers Ad.

Excell-Sheet is verstuurd :Big Grin ..
stuur mij hem nog even svp!
Heb ik net al gedaan.
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Simon is maar 3x gekozen door de forummers Ad.

Excell-Sheet is verstuurd :Big Grin ..
stuur mij hem nog even svp!

Stuur mij je e-mail ff via een pb'tje, dan stuur ik hem
heb hem...top! bedankt
ondanks dat er toch veel verschillende teams zijn, denk ik niet dat er heel veel verschil in punten (100 of meer) zal zijn tussen iedereen.
Adje, ik zei het gisteren al: Simon, Ferrer en Martin zijn geen zekerheidjes.
Simon is er al uit en die andere 2? Ik denk dat Martin ook zijn Waterloo zal vinden tegen Andy Roddick.

S6 met je team Adje.... :lol:
Wat zijn dan wel zekerheidjes?
Volandri van jou, die morgen tegen een Berdych in vorm moet?

Er is maar een zekerheid en dat is Rafa, de rest kun je alleen maar op hopen.
Als iedere speler in je team een zekerheid was, had iedereen alleen die spelers die minimaal de 1/2 finales halen.
Dan is er toch geen lol meer aan? Nu zitten we lekker met de billen samengeknepen de standen te volgen of evt de beelden op TV.
Het is een beetje als de toto invullen: 13 wedstrijden - na 12 nog alles goed en de 13e partij nog 2 minuten te spelen, stand gunstig -- en dan geeft zo'n flut-scheids ergens in ZUid-Europa een penalty, stand gelijk en weg jackpot in de toto....
That's all in the game (maar wel stevig balen).

Als ik wist dat ik viel, ging ik alvast liggen. :razz: :razz:
THE MAILMAN Wrote:Adje, ik zei het gisteren al: Simon, Ferrer en Martin zijn geen zekerheidjes.
Simon is er al uit en die andere 2? Ik denk dat Martin ook zijn Waterloo zal vinden tegen Andy Roddick.

S6 met je team Adje.... :lol:

het blijft bij Simon.
wat een dag voor tampie, als henman ook nog verliest van tursunov heeft hij een hele zwarte dag. heel veel kwijt en heel weinig over. :cry:
centre court Wrote:wat een dag voor tampie, als henman ook nog verliest van tursunov heeft hij een hele zwarte dag. heel veel kwijt en heel weinig over. :cry:

Zure tijden!
centre court Wrote:wat een dag voor tampie, als henman ook nog verliest van tursunov heeft hij een hele zwarte dag. heel veel kwijt en heel weinig over. :cry:
Logisch dat hij zich wat weinig laat zien. Al heeft de nummer 1 wel net Grosjean verloren.
Voor mij is het eigenlijk letten op 1 iemand: Ferrer. Als Ferrer namelijk niet meer dan 30 punten haalt, dan heb ik een gewone week. Verdasco en Davydenko kunnen dan nog voor mij het verschil maken om er een goede week van te maken.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:wat een dag voor tampie, als henman ook nog verliest van tursunov heeft hij een hele zwarte dag. heel veel kwijt en heel weinig over. :cry:
Logisch dat hij zich wat weinig laat zien. Al heeft de nummer 1 wel net Grosjean verloren.

De EB-van-het-tannisfeurem-award gaat dus naar tampie! :8:
buurs gaat tampie deklasseren deze week. 4 man van buurs tegen niks meer van tampie. :eeeek:
centre court Wrote:buurs gaat tampie deklasseren deze week. 4 man van buurs tegen niks meer van tampie. :eeeek:

4 man: Kim :roll: , Montanes, Robredo en Stepanek

Die laatste 2 moeten het voor mij gaan doen.

En ik loop sowieso in op Woerdie.
Moya moet voor een groter verschil gaan zorgen Icon_twisted
Ik ga een paar dagen naar een gala-weekendje met m'n dispuut. Jullie zullen dus niet van me kunnen genieten als ik weer eens aan het schelden ben :razz:
Ik zal het natuurlijk wel volgen, hopelijk hebben ze daar TV.

Dinsdag ben ik er weer. Succes allemaal.
Geweldig!! Ferrer eruit :Big Grin Kan ik vanavond weer een paar biertjes op drinken!! Van alle spelers die er nog inzitten, is alleen Nalbandian vaker dan 2x in de top 25 gekozen. Maar jah, die heeft Davy als eindstation...
Davydenko en Berdych om het verschil te maken. Verder moet ik flink gaan hopen dat Ancic Robredo eruit knikkert.
na de nederlaag van robredo, heeft federer 't in de hand hoe de verhoudingen gaan liggen met dit RG. met een finaleplek troef ik de meeste andere managers af. vandaag een moeilijke pot tegen berdych on fire.
centre court Wrote:na de nederlaag van robredo, heeft federer 't in de hand hoe de verhoudingen gaan liggen met dit RG. met een finaleplek troef ik de meeste andere managers af. vandaag een moeilijke pot tegen berdych on fire.

CC, jij was zo blij dat Monaco uit mijn team eraf ging tegen Ljubicic, dat ik nou hoop dat Berdych die Fedex lekker terug naar de zwitserse alpen mept.

Come on Berdych..... :razz: :razz:
Als Davydenko van Nalbandian wint, heb ik de van de top 15 de hoogste score :Big Grin (en Nadal moet dan nog even van Hewitt winnen). Als David wint, zal ik ondanks een redelijk goede week toch nog door 3 mensen worden gepasseerd en zakken naar positie 9.
1 ding is zeker, dat haggie meer punten haalt dan jou geno. Icon_twisted

nalbi-davy is ook 't duel tussen bea en haggie/geno. de winnaar gaat een goeie score neerzetten. verder worden de verschillen gemaakt door de prestaties van federer.