FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar is die Haggeman trouwens? Ik verwacht zsm een Excell-sheet, anders trek ik mijn stem voor Nuttigste Forummer terug.

Nachtdienst gehad. zal tegen 3 uur wel een keer wakker worden. verwacht de sheet pas vanavond. Sad
haggie ligt lekker te slapen hoor...

haggie liet vanmiddag voorzichtig doorschemeren dat er deze week geen sheet meer komt. Sad hij had er morgenmiddag pas tijd voor zei hij en 't was deze week wel heel veel werk met al die kleine spelers. Had 'm hier al wel een keer verwacht.
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar is die Haggeman trouwens? Ik verwacht zsm een Excell-sheet, anders trek ik mijn stem voor Nuttigste Forummer terug.

Nachtdienst gehad. zal tegen 3 uur wel een keer wakker worden. verwacht de sheet pas vanavond. Sad
haggie ligt lekker te slapen hoor...

haggie liet vanmiddag voorzichtig doorschemeren dat er deze week geen sheet meer komt. Sad hij had er morgenmiddag pas tijd voor zei hij en 't was deze week wel heel veel werk met al die kleine spelers. Had 'm hier al wel een keer verwacht.
ohh das zonde...moet ik zelf extra op gaan letten..of vast om wimbledon focussen
Ik heb mijn eigen overzichtje van mijn belangrijkste concurrenten altijd wel. In deze week niet heel belangrijk die sheet. Als ie op Wimbledon maar wel gewoon komt!
Is dat nou wel zo verstandig voor jou ad. dan moet je je 2 weken irriteren aan die sheet.
Undecided

Stoutmoedige uitspraak. Voorlopig loop ik flink op je uit de laatste weken.
Ad Wim Wrote:Undecided

Stoutmoedige uitspraak. Voorlopig loop ik flink op je uit de laatste weken.

de laatste week ad.

en dat is deze week alweer anders. of mentale mario moet jou redden deze week. maar als ik zo naar buiten kijk denk ik dat mario helemaal geen zin in heeft om zoveel potjes in de kou te spelen. die gaat lekker vanaf morgen in een hal een balletje slaan. vrijdag gaat ie naar wimbledon en daar lekker 't gras opvreten.
De laatste week, toen haalde jij maar liefst 12 punten in op RG, en de weer ervoor had ik ook 30 punten meer.
centre court Wrote:en dat is deze week alweer anders. of mentale mario moet jou redden deze week. maar als ik zo naar buiten kijk denk ik dat mario helemaal geen zin in heeft om zoveel potjes in de kou te spelen. die gaat lekker vanaf morgen in een hal een balletje slaan. vrijdag gaat ie naar wimbledon en daar lekker 't gras opvreten.
Dat je daaraan vast blijft houden...
Anders zou Ancic toch helemaal niet komen, als hij zo zou denken.
Hij wil gewoon wat graspartijtjes in de benen hebben.
Ad Wim Wrote:Traditioneel even de verschillen met CC:

CC: Mahut, Murray, Bracciali, Hernych en Tipsarevic
Ad: Seppi, Ancic en Phau

Aan 't begin van de woensdag:
CC: IN 5: Mahut(3), Murray(3), Braccie(3), Hernych(3), Tipsarevic(3).
Ad: IN 2: Seppi (3), Ancic(3). OUT: Phau(1)

Elke speler die vandaag wint stijgt 5 punten. Seppi zie ik niet winnen van Hrbaty. Alles wat mijn 5 spelers dus winnen moet Ancic zien te achterhalen. Aan 't eind van de rit zal toernooiwinst weleens 't enige middel kunnen zijn om dit te realiseren.
Ik gok 't erop dat 2 of 3 vd 5 vandaag gaan winnen. daar zou ik voor tekenen. sluitertje winnen van ancic zou geweldig zijn natuurlijk.
Waarom zouden Mahut, Bracciali, Hernych en Tipsarevic wel winnen en Seppi niet?

Mijn voorspelling is dat jij iedereen kwijt bent en ik alleen Ancic overhoud.
Mahut is on fire.
Bracciali is goed op gras, zijn er niet zoveel.
Hernych idem. Denk dat gras niet de beste ondergrond van Djoko is.
Tipsa deed 't vorige week leuk en heeft alweer een potje gewonnen. Wel de lastigste loting.
Murray is mits in vorm gewoon een topper op gras, Mirnyi was gister niet overtuigend.

Ik zeg dus 2 of 3 door, jij zegt 0. Zal er dan wel eentje worden he. :wink:
centre court Wrote:Mahut is on fire.
Bracciali is goed op gras, zijn er niet zoveel.
Hernych idem. Denk dat gras niet de beste ondergrond van Djoko is.
Tipsa deed 't vorige week leuk en heeft alweer een potje gewonnen. Wel de lastigste loting.
Murray is mits in vorm gewoon een topper op gras, Mirnyi was gister niet overtuigend.

Ik zeg dus 2 of 3 door, jij zegt 0. Zal er dan wel eentje worden he. :wink:
Mahut is goed bezig, maar Soderling is gewon beter: betere service, beter in de rally.
Bracciali is goed op gras, maar niet zo goed als Gasquet.
Hernych is ook goed, maar Djoko is een groot talent die op elke ondergrond goed is.
Srichaphan is ook een goede grasspeler en Tipsa won vorige week alleen tegen een slechte Murray.
Murray raakte geblesseerd in zijn partij tegen Tursunov en is gewoon een mindere grasspeler dan Mirnyi.
Wanneer lijkt murray nou niet geblesseerd dan? :wink:

Ps. waarom wint seppi van hrbaty? :8:
Waarom niet? Hrbaty is alles behalve een grasspeler. Seppi ook niet echt, maar ik zie het wel als een 55-45 match in het voordeel van Hrbaty.
Bovendien, in de top 100 hebben meer mensen Hrbaty dan Seppi, dus juich maar met me mee!

En ik had anders Schuettler genomen...
centre court Wrote:Mahut is on fire.
Bracciali is goed op gras, zijn er niet zoveel.
Hernych idem. Denk dat gras niet de beste ondergrond van Djoko is.
Tipsa deed 't vorige week leuk en heeft alweer een potje gewonnen. Wel de lastigste loting.
Murray is mits in vorm gewoon een topper op gras, Mirnyi was gister niet overtuigend.

Ik zeg dus 2 of 3 door, jij zegt 0. Zal er dan wel eentje worden he. :wink:

die ene heb ik al binnen ad. :8:
Ik die andere :razz:
Haggeman is weinig op het forum maar hij gaat wel erg goed tot nu toe deze week. Hij heeft alleen Gasquet niet, dat kan hem nog op gaan breken.
Ad Wim Wrote:Haggeman is weinig op het forum maar hij gaat wel erg goed tot nu toe deze week. Hij heeft alleen Gasquet niet, dat kan hem nog op gaan breken.

Haggeman heeft het nu even druk. Ik volg het tennis deze week een beetje op de achtergrond.

Simon - Gasquet
Soderling - Tipsa/Thai
Bjorkman - Lopez
Murray - Seppi

Zul je zien dat Lopez-Gasquet de finale wordt.

Kohl-Benn - Spadea-Bagh
Ancic-Sluiter - Santoro
Hernych - Lee
Ferrero - Serra

Belangrijk hier dat Benneteau Kohlschreiber nog even verslaat en dat Baghdatis de finale maar mag halen.

Hup Sluit!
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Traditioneel even de verschillen met CC:

CC: Mahut, Murray, Bracciali, Hernych en Tipsarevic
Ad: Seppi, Ancic en Phau

Aan 't begin van de woensdag:
CC: IN 5: Mahut(3 ), Murray(3 ), Braccie(3 ), Hernych(3 ), Tipsarevic(3).
Ad: IN 2: Seppi (3), Ancic(3). OUT: Phau(1)

Elke speler die vandaag wint stijgt 5 punten. Seppi zie ik niet winnen van Hrbaty. Alles wat mijn 5 spelers dus winnen moet Ancic zien te achterhalen. Aan 't eind van de rit zal toernooiwinst weleens 't enige middel kunnen zijn om dit te realiseren.

Eind van de woensdag:
CC: IN 3: Murray(8 ), Hernych(8 ), Tipsarevic(8 ). OUT 2: Mahut(3), Braccie(3).
Ad: IN 2: Seppi(8 ), Ancic(8 ). OUT 1: Phau(1)

Heb nu met mij spelers 30 punten, jij 17. Morgen weer belangrijke potten. Hoef jou niet te zeggen dat de onderlinge clash Murray-Seppi de belangrijkste is. Misschien wel beslissend in onze onderlinge strijd deze week. Wint Seppi dan maakt Ancic de opgelopen achterstand voor jou nog goed. Wint Murray dan pak ik jou vrijwel zeker deze week.
Die Woerdie heeft het weer voor elkaar deze week.
Hij heeft nog Baghdatis, Kohlschreiber, Tipsarevic en Hernych tegenover alleen mijn Soderling :eeeek:
DIe gast heeft nog geen dip gehad dit jaar.
Ik heb Simon, Gasquet, Soderling, Tipsarevic, Bjorkman, Seppi, Ancic, Hernych en Lee nog
Woerdie: Kohlschreiber, Baghdatis

Buurs: Soderling
Dan heb jij dus Soderling tegenover zijn Kohlschreiber en Baghdatis. Dat gaat nog redelijk gelijk op.
Ad Wim Wrote:Die Woerdie heeft het weer voor elkaar deze week.
Hij heeft nog Baghdatis, Kohlschreiber, Tipsarevic en Hernych tegenover alleen mijn Soderling :eeeek:
DIe gast heeft nog geen dip gehad dit jaar.

Volgende week zal de eerste zijn :Big Grin
Ik hoop het voor je, bij RG had hij ook al geen topteam.
Ad Wim Wrote:Ik hoop het voor je, bij RG had hij ook al geen topteam.

Ik ook niet
Nee, en daarom sta je nog steeds redelijk ver achter hem.

Ik baal eigenlijk wel dat ik dezelfde teams moet maken, want ik was de laatste weken eindelijk een beetje aan het inlopen.
Het zit in de middenmoot wel echt dicht op elkaar. Tussen de nummer 43 en 23 zit maar 100 punten. En Haggie, Mailman, Juan en ik zitten op negen punten van elkaar.
De vakantie komt eraan dus we zullen sowieso wel een aantal plaatsen stijgen. Ik ga voor de top 10!