FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb voor een andere optie gekozen, namelijk Radek Stepanek.
Bracciali of Sanguinetti zijn goed te doen in ronde 2, kan dan doorstomen tot ronde 4 tegen bijv. Roddick en ook dat lijkt voor Radek een tegenstander die te pakken is. Ik heb vertrouwen in hem.

GO RADEK GO

Mijn complete team:

Stepanek - Almagro - Ramirez-Hidalgo - Nadal - Monaco - Volandri - Capdeville - Montanes - Acasuso - Robredo - Sluiter.
Ik heb natuurlijk ook Stepanek, leek me een zekerheidje.
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|

Is misschien ook wel de beste optie.

Ik ben maar voor Moya gegaan, omdat hij de goedkoopste van de favorieten in dat deel is en een goede kans op in ieder geval 15 punten heeft.

Van de vier grote jongens in dat blokje, zie ik alleen Gaudio op zeker winnen. Maar die was me veel te duur en is ook niet in vorm.

Korolev schakelde een tijdje geleden Moya nog uit en nu Seppi, dus
onderschat hem niet :wink:

Alsof Moya uitschakelen zo'n prestatie is dit seizoen :wink:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik vond het blokje van 16 met Gaudio en Davydenko te risicovol om er een speler uit te nemen. Maar niet gedaan dus uiteindelijk :|

Is misschien ook wel de beste optie.

Ik ben maar voor Moya gegaan, omdat hij de goedkoopste van de favorieten in dat deel is en een goede kans op in ieder geval 15 punten heeft.

Van de vier grote jongens in dat blokje, zie ik alleen Gaudio op zeker winnen. Maar die was me veel te duur en is ook niet in vorm.

Korolev schakelde een tijdje geleden Moya nog uit en nu Seppi, dus
onderschat hem niet :wink:

Alsof Moya uitschakelen zo'n prestatie is dit seizoen :wink:

We zullen zien :wink:
Precies 0 Euro over:

Sluiter,Raemon €423
Montanes,Albert €451
Almagro,Nicolas €506
Henman,Tim €710
Robredo,Tommy €1430
Stepanek,Radek €1530
Nalbandian,David €2560
Nadal,Rafael €4890
€12500

Hopelijk bijt me dat niet in de kont. [-o<
buurs Wrote:Waar is Haggie??? :8:

die zit hier bij mij jong oranje te kijken, de darts-finale te kijken en een normaal tennisteam te maken. :8:

ziet er voorlopig allemaal nog goed uit.
Ik zie ook heel weinig Ferrer, terwijl ik toch denk dat hij en Stepanek gaan uitmaken wie daar de halve finale haalt.
Ad Wim Wrote:Ik heb natuurlijk ook Stepanek, leek me een zekerheidje.

Maar dat zijn Simon, Ferrer en Martin toch niet, lijkt me... Icon_question Icon_question Icon_question
haggie knalt alsnog zo even de excell-sheet in elkaar zegt ie. hij is nu naar huis. over een uurtje klaar. de sheet zou er eerst morgenavond pas zijn wegens drukke werkzaamheden, maar heb 'm even overtuigd namens alle thuisblijvers. :8:
Simon heb ik ook aan gedacht.
Ferrer is favoriet om in ieder geval de kwartfinale te halen, al weet je het nooit met hem :wink:
centre court Wrote:haggie knalt alsnog zo even de excell-sheet in elkaar zegt ie. hij is nu naar huis. over een uurtje klaar. de sheet zou er eerst morgenavond pas zijn wegens drukke werkzaamheden, maar heb 'm even overtuigd namens alle thuisblijvers. :8:

Keurig Haggeman =D>
Ik heb maar gewoon de 8 kwart finalisten gekozen. Dat leek mij toch het meest rendabel:

Gicquel (geen Federer)
Robredo
Lapentti (geen Nalbandian)
Davydenko
Stepanek
Verdasco
Almagro
Nadal
THE MAILMAN Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb natuurlijk ook Stepanek, leek me een zekerheidje.

Maar dat zijn Simon, Ferrer en Martin toch niet, lijkt me... Icon_question Icon_question Icon_question
Ferrer zeker wel. Simon voor eigen publiek en in zijn vorm moet je mijns inziens nemen. Roddick is geblesseerd dus die kan Martin wel hebben en Sabau of Kindlmann moet ook lukken. 15 punten is rendabel.
Ben nog even bezig met de finishing touch.
=D>
Stepanek en Ferrer moeten het doen voor mij deze RG. Andere troefjes zijn Martin, Simon, Sluiter en Montanes.
Simon is maar 3x gekozen door de forummers Ad.

Excell-Sheet is verstuurd :Big Grin ..
heb 'm binnen =D>
Haggie Wrote:Simon is maar 3x gekozen door de forummers Ad.

Excell-Sheet is verstuurd :Big Grin ..

Ontvangen!!!

Thxs
Ook Kuiper en Cruijff gaan voor Federer, Nadal en Almagro.
Kooltje gaat voor Federer, Nadal, Roitman en Norman.
centre court Wrote:Ook Kuiper en Cruijff gaan voor Federer, Nadal en Almagro.
Kooltje gaat voor Federer, Nadal, Roitman en Norman.

:8:
Het verbaast me dat Robredo, Stepanek en Ferrer zo weinig zijn gekozen :roll:
centre court Wrote:Ook Kuiper en Cruijff gaan voor Federer, Nadal en Almagro.
Kooltje gaat voor Federer, Nadal, Roitman en Norman.

Tsja.. toch maar ene keer proberen :roll:
Zoals voor elk GS even de verschillen tussen CC en Ad wim. :razz:

CC: Federer
Ad: Gicquel, Simon, Ferrer, Montanes, Stepanek, Robredo, Sluiter en Martin.

Afhankelijk van wat Federer haalt zullen Ad's spelers dit moeten overtreffen.
Ferrer, Stepanek en Robredo moeten de punten binnenhalen. De andere hebben er 7 en zullen er misschien 15 halen. Ik gok uiteraard op de 200 voor Federer. Wanneer hij er maar er 50 of minder haalt kan ik inpakken dit seizoen.
Beste Forummers,

Er zat een fout in de excell-sheet. Buurs vond het al vreemd dat Stepanek zo weinig gekozen was.

buurs Wrote:Het verbaast me dat Robredo, Stepanek en Ferrer zo weinig zijn gekozen :roll:

Nu zag CC stepje 2x in de stats staan. Ik heb dit even aangepast en de vernieuwde versie naar jullie emailadressen gestuurd.
cruijff Wrote:
centre court Wrote:Ook Kuiper en Cruijff gaan voor Federer, Nadal en Almagro.
Kooltje gaat voor Federer, Nadal, Roitman en Norman.

Tsja.. toch maar ene keer proberen :roll:
is toch niet zo gek? die lange belg wint de eerste ronde tegen andree gauli en daarna monfils kan ook. Roitman heeft wel meteen lastige loting met hbaty, maar ik was oonder de indruk van ze kwalificatie. en Almagro haalt maximaal de laatste acht en was vorige week al niet in vorm.
Haggie Wrote:Beste Forummers,

Er zat een fout in de excell-sheet. Buurs vond het al vreemd dat Stepanek zo weinig gekozen was.

buurs Wrote:Het verbaast me dat Robredo, Stepanek en Ferrer zo weinig zijn gekozen :roll:

Nu zag CC stepje 2x in de stats staan. Ik heb dit even aangepast en de vernieuwde versie naar jullie emailadressen gestuurd.
kan je hem ook nog even aan mij sturen..thnx alvast!
Gezien de statistieken moet Ferrer er heel snel uit en moeten Verdasco en Davydenko het verschil voor mij gaan maken.
centre court Wrote:Zoals voor elk GS even de verschillen tussen CC en Ad wim. :razz:

CC: Federer
Ad: Gicquel, Simon, Ferrer, Montanes, Stepanek, Robredo, Sluiter en Martin.

Afhankelijk van wat Federer haalt zullen Ad's spelers dit moeten overtreffen.
Ferrer, Stepanek en Robredo moeten de punten binnenhalen. De andere hebben er 7 en zullen er misschien 15 halen. Ik gok uiteraard op de 200 voor Federer. Wanneer hij er maar er 50 of minder haalt kan ik inpakken dit seizoen.
Ik vind het moedig van je, maar of het slim is...
Als Ferrer en Stepanek de kwart halen, heb ik al 140 punten voor die twee. Het wordt lastig natuurlijk, maar het zit erin.
Dan heb ik ook Robredo nog, die een goede kans heeft op 45 punten.
De rest is opvulling inderdaad.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Zoals voor elk GS even de verschillen tussen CC en Ad wim. :razz:

CC: Federer
Ad: Gicquel, Simon, Ferrer, Montanes, Stepanek, Robredo, Sluiter en Martin.

Afhankelijk van wat Federer haalt zullen Ad's spelers dit moeten overtreffen.
Ferrer, Stepanek en Robredo moeten de punten binnenhalen. De andere hebben er 7 en zullen er misschien 15 halen. Ik gok uiteraard op de 200 voor Federer. Wanneer hij er maar er 50 of minder haalt kan ik inpakken dit seizoen.
Ik vind het moedig van je, maar of het slim is...
Als Ferrer en Stepanek de kwart halen, heb ik al 140 punten voor die twee. Het wordt lastig natuurlijk, maar het zit erin.
Dan heb ik ook Robredo nog, die een goede kans heeft op 45 punten.
De rest is opvulling inderdaad.
vanwaar geen davydenko ?? als ik niet voor rog/nad zou gaan was hij een zekerheid!