FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, heeft Gonzo nu je vertrouwen weer terug gewonnen??

Mijn vertrouwen heeft ie nu absoluut voor de rest van het seizoen :Big Grin

Jazeker Smile .. Ik vind hem een fantastische speler. Hij is alleen erg wisselvallig. Volgende week ga ik hem toch nemen. Let nog maar op deze week.. Sowieso halve finale tegen JCF Notworthy

Tjonge, nu Ferrero heeft verloren, ligt de weg naar de finale open!! :Big Grin
centre court Wrote:dan ga je er vanuit dat ferrero niet ver komt en nadal wel.

ferrero blijft RG winnaar, dus waarom zou ie niet van Fedex kunnen winnen?

Hij blijft RG winnaar, maar zal dit toernooi niet van Fedex winnen. :wink:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie en Mailman kunnen wel een beetje gaan inpakken voor deze week. Haggie heeft dan nog Nadal, maar dat is wel de enige.

Haggie tegenover mij:

Haggie: Ferrero
Ik: Acasuso, Hernych, Simon en een boel punten

Ad Wim: 87 pnt
Acasuso: Verliest van Gaudio
Hernych: Moet eerst nog maar winnen..
Simon: Moet eerst nog maar winnen..

Haggie: 71 ptn
Ferrero: In bloedvorm..

Zeg jij het maar Ad.. die 16pnt die je maar voor staat!!

Begin van een nieuwe dag:

Ad Wim: 103pnt
Simon: Goed bezig, maar nu tegen Ljubicic

Haggie: 79pnt
JCF: Bloedvorm, nu tegen "altijd lastige" Ferrer

Ik geef Ferrero meer kans om door te komen. Helaas is jou voorsprong naar 24 punten opgelopen, waardoor Ferrero nu al Fedex moet verslaan, wil ik je nog bijhalen. Die kans schat ik op 20%, veel meer zal het niet zijn.. maarja...Nothing is impossible... Hakkuh
Simon op verliezen en Ferrero eruit. 24 puntjes ingelopen op je, teken ik voor.
CC vs Arco is gespeeld.

Ik pak 'm met 11 punten. Niet verkeerd. Alles hang na 't verlies van JCF en Simon af van Nadal. Heb op de meeste maar een klein buffertje, dus hij mag eigenlijk niet eens in de finale komen. Ik moet 't van gaudio en nalbi hebben deze week. en nalbi hang aan een zijden draad. hij moet gewoon winnen, dan heb ik daar tenminste zeker de halve finalist. anders gaat robredo ook tegen gaudio nog gekke dingen doen. eruit met tommy dus.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie en Mailman kunnen wel een beetje gaan inpakken voor deze week. Haggie heeft dan nog Nadal, maar dat is wel de enige.

Haggie tegenover mij:

Haggie: Ferrero
Ik: Acasuso, Hernych, Simon en een boel punten

Ad Wim: 87 pnt
Acasuso: Verliest van Gaudio
Hernych: Moet eerst nog maar winnen..
Simon: Moet eerst nog maar winnen..

Haggie: 71 ptn
Ferrero: In bloedvorm..

Zeg jij het maar Ad.. die 16pnt die je maar voor staat!!

Begin van een nieuwe dag:

Ad Wim: 103pnt
Simon: Goed bezig, maar nu tegen Ljubicic

Haggie: 79pnt
JCF: Bloedvorm, nu tegen "altijd lastige" Ferrer

Ik geef Ferrero meer kans om door te komen. Helaas is jou voorsprong naar 24 punten opgelopen, waardoor Ferrero nu al Fedex moet verslaan, wil ik je nog bijhalen. Die kans schat ik op 20%, veel meer zal het niet zijn.. maarja...Nothing is impossible... Hakkuh
Simon op verliezen en Ferrero eruit. 24 puntjes ingelopen op je, teken ik voor.

Goed gedaan! :cheers:
ferrero, simon en nalbi op de baan gehad. fucking 0 uit 3. Ik zal m'n gezicht deze week hier niet meer zoveel laten zien... :letitallout: :letitallout:
centre court Wrote:ferrero, simon en nalbi op de baan gehad. fucking 0 uit 3. Ik zal m'n gezicht deze week hier niet meer zoveel laten zien... :letitallout: :letitallout:

Het is niet te geloven deze week. Dan moet Nadal het toernooi maar winnen, dat ik ongeveer gelijk eindig met iedereen. :|
Ik heb alleen nog maar Nadal en di Mauro over en die laatste zal er straks wel uit gaan. Ik ben blij dat het met iedereen zo slecht gaat. En als Nadal het toernooi wint, wat ik nog steeds wel zie gebeuren pak ik veel punten op een aantal mensen.
Ad Wim Wrote:Ik heb alleen nog maar Nadal en di Mauro over en die laatste zal er straks wel uit gaan. Ik ben blij dat het met iedereen zo slecht gaat. En als Nadal het toernooi wint, wat ik nog steeds wel zie gebeuren pak ik veel punten op een aantal mensen.

Hier soderling, gaudio, di mauro nog en robredo.... Maar ik ga ervanuit na vandaag nog Gaudio en Robredo over te hebben...
ook niet echt geweldig dus Sad
Jippie, als Nadal het beter doet dan Gaudio (dus als Gaudio bijv. dadelijk al verliest en Nadal in de kwart wordt uitgeschakeld of als Nadal de halve finale van Gaudio wint of zo) win ik het weekklassement van de forummers :Big Grin
Van de 27 mensen die we in het lijstje van Haggie gekozen hebben, zitten er nog maar 3 in de kwartfinales: Nadal, Gaudio en Gonzalez. We hebben dus maximaal 3 kwartfinalisten en de meesten hebben er maar 1.
We moeten ons schamen...
Ad Wim Wrote:Van de 27 mensen die we in het lijstje van Haggie gekozen hebben, zitten er nog maar 3 in de kwartfinales: Nadal, Gaudio en Gonzalez. We hebben dus maximaal 3 kwartfinalisten en de meesten hebben er maar 1.
We moeten ons schamen...

Niemand heeft er 3...
Dat vind ik ook ja. Drama!

Federer: Heeft niemand en terecht..
Ferrer: Iedereen ging voor Massu of Ferrero
Ljubicic: Tsja.. Andreev, Simon en Gabashvili waren hier de mensen
Soderling: Niet echt logisch
Robredo: Onverwacht ver gekomen tot nu toe..
Coria,Kiefer: Iedereen zat hier met Safin, uitgezonderd Haggie en Ad
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Van de 27 mensen die we in het lijstje van Haggie gekozen hebben, zitten er nog maar 3 in de kwartfinales: Nadal, Gaudio en Gonzalez. We hebben dus maximaal 3 kwartfinalisten en de meesten hebben er maar 1.
We moeten ons schamen...

Niemand heeft er 3...

Genomico: Nadal, Gonzo
Kuiper: Gaudio, Gonzo

De rest: 1 speler..
Haggie Wrote:Dat vind ik ook ja. Drama!

Federer: Heeft niemand en terecht..
Ferrer: Iedereen ging voor Massu of Ferrero
Ljubicic: Tsja.. Andreev, Simon en Gabashvili waren hier de mensen
Soderling: Niet echt logisch
Robredo: Onverwacht ver gekomen tot nu toe..
Coria,Kiefer: Iedereen zat hier met Safin, uitgezonderd Haggie en Ad

Echt te slecht!! Haggie lijstje geven de omstandigheden perfect weer..
En toch zijn er met:
Federer-Ferrer
Ljubicic-Gonzalez
Gaudio-Robredo
Coria-Nadal
eindelijk eens logische namen in de kwartfinale en geen hopeloze outsiders.
Echter, die hopeloze outsiders (Simon, Vliegen, di Mauro) halen een hoger rendement dan een aantal kwartfinalisten. En dan ook nog risicoloos.
6 vd 8 zijn graveltoppers, en daar mag je de andere 2(federer/Ljubicic) door hun goede spel ook wel toe rekenen. zij zijn immers overal goed op.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Van de 27 mensen die we in het lijstje van Haggie gekozen hebben, zitten er nog maar 3 in de kwartfinales: Nadal, Gaudio en Gonzalez. We hebben dus maximaal 3 kwartfinalisten en de meesten hebben er maar 1.
We moeten ons schamen...

Niemand heeft er 3...

Genomico: Nadal, Gonzo
Kuiper: Gaudio, Gonzo

De rest: 1 speler..

Mooie finale dacht ik zo!! :lol:

Bij MV ook nog Nadal en Coria.
Gaat lekker deze week. =D> =D>
je finalewens zou zomaar kunnen uitkomen :wink:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Van de 27 mensen die we in het lijstje van Haggie gekozen hebben, zitten er nog maar 3 in de kwartfinales: Nadal, Gaudio en Gonzalez. We hebben dus maximaal 3 kwartfinalisten en de meesten hebben er maar 1.
We moeten ons schamen...

Niemand heeft er 3...

Genomico: Nadal, Gonzo
Kuiper: Gaudio, Gonzo

De rest: 1 speler..

Mooie finale dacht ik zo!! :lol:

Bij MV ook nog Nadal en Coria.

Nu maar even de goden verzoeken voor mijn droomfinale [-o<

Ik heb al een topweek, maar wat zou het leuk zijn. Heb überhaupt een aantal topweken achter elkaar waarin ik mijn achterstand van zo'n 250 punten tot de top gehalveerd heb. Ik hoop dat ze daar bovenin al een beetje zenuwachtig gaan worden :wink:
gok om nadal niet te nemen, helaas verkeerd uitgepakt.
Een gok om Nadal te nemen en het heeft goed uitgepakt.
Geno, gefeliciteerd met je (dikke) weekprijs.
Ikzelf toch een nette 4e plaats en CC en Mailman voorbij op de ranglijst.
Ik ben weer op de goede weg.
Ik kom de top 8 binnen :Big Grin
Je staat 8e, bedoel je :lol:
Ze zijn wel traag met updaten deze week.
Gestegen van 41 naar 32. En in onze subleague van 10 naar 7. Prima.
Gestegen van 20 naar 18. Ben niet tevreden. Achtergrond tot Genomico is nu alweer 100 punten. (over de top3 praat ik nog maar niet). Dit moet maar een keer een topweek voor mij worden.
ondanks rotweek nog net binnen top 20. Wel net Haggie voor moeten laten gaan #-o