FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
centre court Wrote:hehe ja iedereen begint telkens over zijn team t.o.v. die van adje. apart. :8:
maar maak jij even een overzichtje dan van de forumprestaties deze week Ad. jij als student met veel vrije tijd kan dat wel even doen. :wink:
Het is dat ik deze week tentamens heb, anders had ik het zeker gedaan.
Nu moet ik die eer aan iemand anders over laten.
centre court Wrote:hehe ja iedereen begint telkens over zijn team t.o.v. die van adje. apart. :8:
maar maak jij even een overzichtje dan van de forumprestaties deze week Ad. jij als student met veel vrije tijd kan dat wel even doen. :wink:

Nou CC, aangezien jij het hoogst staat, kun jij dat ook wel even :wink:
Heb de ''actieve'' forummers proberen te filteren + instituten als Arco. :8:
Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders hoor ik 't graag en voeg ik diegene toe.

CC 104 pnt.
5: Tursunov (7), Chela (7), Rochus (15), Vliegen (7), Calleri (15)

Mr. T 104 pnt
7: Ljubicic (15), Calleri (15), Blake (7), Vliegen (7), Tursunov (7), Grosjean (7) en Rochus (7).

Haggie 87 pnt.
6: Ancic (15), Rochus (7), Grosjean(7), Ljubicic(15), Blake(7), Calleri (15)

The Mailman 83 pnt.
6: Vliegen (7), Calleri(15), Ancic(15), Ljubicic(15), Blake (7), Roddick (7)

Arco 80 pnt.
5: Rochus (7), Vliegen (7), Grosjean (7), Ljubicic (15), Ancic (15)

Juan Zueco 80 pnt.
6: Vliegen(7),Tursunov(7),Rochus(7),Grosjean(7),Ljubicic(15), Nalbandian(15)

Genomico 77 pnt.
5: Grosjean (7), Nalbandian (15), Rochus (7), Ancic (15), Ljubicic (15)

Buurs 77 pnt.
5: Calleri (15), Blake (7), Rochus (7), Grosjean (7), Ljubicic (15)

Tafeltennis 76 pnt.
6: Nalbandian(15),Rochus(7),Grosjean(7),Vliegen(7),Nieminen(7), Ljubicic (15

Kuiper 74 pnt.
6: Vliegen(7), Davydenko(15), Ljubicic(15), Rochus(7), Grosjean(7), Blake(7)

Tampie 71 pnt.
5: Grosjean (7), Nalbandian (15), Ljubicic (15), Haas (7), Blake (7)

Ad Wim 65 pnt.
5: Grosjean (7), Ljubicic (15), Nalbandian (15), Tursunov (7), Vliegen (7)

Scholten! 46 pnt.
3: Grosjean (7), Nalbandian (15), Tursunov (7)
wanneer iemand op- of aanmerken en evt. suggesties heeft dan hoor ik dat graag. is wel een beetje veel zo en daardoor mss niet zo overzichtelijk. mss moet ik nog duidelijker schrappen, net als ijzeren rita. Icon_twisted
Uiteraard zien we de naam, evt. forumnaam, punten op dit moment en spelers over staan, in die volgorde.
Als je de namen even vetgedrukt maakt, lijkt het me denk ik al een stuk overzichtelijker. En bij de naam misschien alleen de forumnaam gebruiken? Voor de rest is het een prima lijst hoor!!
Prima lijst. Prima tussenstand voor mij zie ik zo..

Mijn grootste bedreiging komt van Nalbandian. Na een gelukswedstrijd tegen Goldstein, een makkelijke winst tegen Berdych, moet hij er maar uit tegen Stepanek en anders tegen Ancic.

Tot zover ben ik tevreden :Big Grin ..

(Sowieso deze week al van Buurs gewonnen :wink: ..)
Haggie Wrote:Prima lijst. Prima tussenstand voor mij zie ik zo..

Mijn grootste bedreiging komt van Nalbandian. Na een gelukswedstrijd tegen Goldstein, een makkelijke winst tegen Berdych, moet hij er maar uit tegen Stepanek en anders tegen Ancic.

Tot zover ben ik tevreden :Big Grin ..

(Sowieso deze week al van Buurs gewonnen :wink: ..)

Mag ook wel een keer :8:
Juan gaat het winnen deze week, denk ik. Hij heeft dezelfde spelers als ik plus Olivier en ook nog eens 15 punten meer.
Al maakt The Mailman ook nog kans met Roddick en Blake.
Ad Wim Wrote:Juan gaat het winnen deze week, denk ik. Hij heeft dezelfde spelers als ik plus Olivier en ook nog eens 15 punten meer.
Al maakt The Mailman ook nog kans met Roddick en Blake.

Don't jinx it :8:
Ad Wim Wrote:Juan gaat het winnen deze week, denk ik. Hij heeft dezelfde spelers als ik plus Olivier en ook nog eens 15 punten meer.
Al maakt The Mailman ook nog kans met Roddick en Blake.

Niet als Ancic nog even overleeft...
Dan moet Ancic ook van Nalbandian winnen. Dan zie ik sowieso al niet gebeuren en dan nog heeft Juan ook nog Vliegen en Tursunov.
er kan nog van alles gebeuren hoor. teams die er nu goed uitzien kunnen er vannacht zo 3 weg moeten strepen. iedereen heeft veel spelers spelen vannacht. Morgen weten we al weer meer.
Dat is zeker waar. Maar ik snap niet dat veel mensen nu positief over Ancic praten. Vorige week won hij de eerste rondes een stuk overtuigender en toen was iedereen negatief over hem.
Ad Wim Wrote:Dat is zeker waar. Maar ik snap niet dat veel mensen nu positief over Ancic praten. Vorige week won hij de eerste rondes een stuk overtuigender en toen was iedereen negatief over hem.

Je mag iemand toch steunen?!?! Daarbij komt ook nog eens dat Davydenko en Nalbandian zomaar te kloppen zijn. Ik geef Ancic niet veel minder kans dan Davy en Nalbi om de halve finale te halen.

Dus vandaar...
En ik heb aan het begin van het toernooi aangegeven dat Malisse en Ancic de verrassingen van het toernooi gaan worden. Nou Malisse verloor verrassend van Stepanek, dus nu is het nog zaak dat Ancic gaat verrassen :Big Grin
Natuurlijk mag je een speler steunen, maar er is een verschil in een speler tijdens een wedstrijd aanmoedigen en tussen de wedstrijden door denken dat hij ver gaat komen, dan komt realisme om de hoek kijken.

Vorige week dachten mensen al dat hij van Mathieu zou verliezen in de derde ronde en nu is hij opeens een reeële kanshebber tegen zowel Davydenko als Nalbandian?!
Wel, Mario is onberekenbaar. Maar op een voor hem goede dag kan hij Nalbi & Davydenko verslaan.
Ad Wim Wrote:Natuurlijk mag je een speler steunen, maar er is een verschil in een speler tijdens een wedstrijd aanmoedigen en tussen de wedstrijden door denken dat hij ver gaat komen, dan komt realisme om de hoek kijken.

Vorige week dachten mensen al dat hij van Mathieu zou verliezen in de derde ronde en nu is hij opeens een reeële kanshebber tegen zowel Davydenko als Nalbandian?!

Ja, ik geef hem zeker een kans tegen Davy en Nalbi, dus is ie een reeële kanshebber...
centre court Wrote:Heb de ''actieve'' forummers proberen te filteren + instituten als Arco. :8:
Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders hoor ik 't graag en voeg ik diegene toe.

Aangezien ik er pas net bij ben nodig ik me graag uit (en zeker ook omdat 't wel lekker gaat deze week :wink: )

Mr. T (Tom van Dijk) 104 pnt
7: Ljubicic (15), Calleri (15), Blake (7), Vliegen (7), Tursunov (7), Grosjean (7) en Rochus (7).
Je staat er bij Mr.T! Maar wat heb jij voor team joh. dat wordt een hele beste, al mis je wel bijv. ancic en nalbi die jou pijn kunnen doen. verder toppie lijkt me. we zullen zien.

p.s. wij staan nu gelijk, maar omdat je mij toch nog inhaalt zet ik je nu ff 2e. :8:
haha! Dat lijkt me toch wel het minste voor de moeite die je erin hebt gestopt!
Davydenko moet het bij mij doen. Die heeft niemand van ons. Zou lekker zijn een halve finale ofzo. :lol:
Ik zeg het vast voordat Roddick Verdasco wegblaast (het staat nu 1-1): ik baal dat ik Andy niet heb. Lang stond ie in mijn team, maar ik heb hem er uiteindelijk uitgehaald omdat ik dacht dat ik voor dat geld wel meer dan zijn 45 punten kon halen. Maar Gasquet, Safin en Spadea hebben dat niet echt bepaald opgebracht.

Maar ja, achteraf... Het is wel kut dat ik dat heel vaak zeg dit seizoen. dat is wel tekenend voor hoe matig het gaat tot nu toe.
Nu Roddick tegen Greul moet in de volgende ronde is 't wel jammer ja, maar hij is gewoon een middelmatige speler op dit moment, net als hewitt.
Alleen Federer en Nadal zijn nog top, roddick/ljubo/nalbi kunnen daar sporadisch bij komen.
Ljubicic en Nalbi lijken me ook top, zeker dit seizoen. Daar kun je gewoon vanuit gaan, die verliezen niet van een of andere drol.
Ad Wim Wrote:Ljubicic en Nalbi lijken me ook top, zeker dit seizoen. Daar kun je gewoon vanuit gaan, die verliezen niet van een of andere drol.

Ljubicic heeft echter al wel van Ancic verloren dit jaar :wink:
De nieuwe tussenstand. Mr T loopt snel uit. aantal mensen gaat weer een slechte week hebben. Vanavond alle 4e rondes! Dan zal 't meeste wel beslist worden, aangezien ik de 100 punten toch weer naar Federer zie gaan.

Mr. T 128 pnt
5: Ljubicic (15), Calleri (15), Blake (15), Tursunov (15), Rochus (15).

CC 120 pnt.
4: Tursunov (15), Chela (15), Rochus (15), Calleri (15)

Haggie 103 pnt.
5: Ancic (15), Rochus (15), Ljubicic(15), Blake(15), Calleri (15)

The Mailman 99 pnt.
5: Calleri(15), Ancic(15), Ljubicic(15), Blake (15), Roddick (15)

Juan Zueco 96 pnt.
4: Tursunov(15), Rochus(15), Ljubicic(15), Nalbandian(15)

Buurs 93 pnt.
4: Calleri (15), Blake (15), Rochus (15), Ljubicic (15)

Kuiper 90 pnt.
4: Davydenko(15), Ljubicic(15), Rochus(15), Blake(15)

Arco 88 pnt.
5: Rochus (15), Ljubicic (15), Ancic (15)

Genomico 85 pnt.
4: Nalbandian (15), Rochus (15), Ancic (15), Ljubicic (15)

Tafeltennis 84 pnt.
3: Nalbandian(15), Rochus(15), Ljubicic (15)

Tampie 79 pnt.
3: Nalbandian (15), Ljubicic (15), Blake (15)

Ad Wim 73 pnt.
3: Ljubicic (15), Nalbandian (15), Tursunov (15)

Scholten! 54 pnt.
2: Nalbandian (15), Tursunov (15)
25 punten achter op Mr. T deze week.

Ervan uitgaande dat Tursunov nu gaat verliezen van Federer, moet Ancic de achterstand maar gaan verkleinen. Winnen van Davy moet kunnen, omdat hij heel veel UE's sloeg tegen Baghdatis (die er nog meer sloeg).

25 punten inlopen zal moelijk worden, maar je weet het nooit met Mario Icon_twisted
Nou jongens, ik haak af. Wat een kutnacht! Grosjean verliest alsnog, VLiegen verliest en Rochus wint. Enige gunstige is dat Federer wint. Nalbandian moet het toernooi winnen om de schade beperkt te houden, maar dat zxit er niet in als Roger zo blijft spelen.
Haggie Wrote:25 punten achter op Mr. T deze week.

:8: :8: