FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Klopt, maar hij heeft een zeer lastige loting en hij kan natuurlijk niet
iedere week op zijn top zijn.
Maar is natuurlijk wel de topfavoriet.
Het was wel een beetje een gok met zijn vermoeidheid en net van gravel af.
Maar hij heeft een betere loting dan Coria en het was Ivan of Guillermo voor mij.
Ad Wim Wrote:Ik ben blij dat ik niet voor monfils gegaan ben, hij stond heel lang in mijn team, net als Gasquet. Maar ja, Nieminen en blake zijn ook niet best.

Ik zei nog: "Neem Santoro". Maar goed, misschien wint Rusedski wel van 'm joh, alleen voorspellen de statistieken anders :wink:
Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.
Ad Wim Wrote:Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.

Wie is die kennis...ene Richard K
Ad Wim Wrote:Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.

Dan is het zeker dat Greg gaat winnen....
Ik zet vast geld op Santoro :8:
Ad Wim Wrote:Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.

2-2 en dan zijn dat statistieken van 4 tot 8 jaar terug :roll: Als je daar naar gaat kijken... Rusedski heeft inmiddels een wandelstok nodig en Santoro heeft al lekker gepresteerd dit jaar, dus een abc-tje lijkt me.
Klopt, maar ik vond zijn eerste optreden van dit jaar erg overtuigend. Maar liefst 15 aces in 11 servicebeurten onder andere.
Ligt er maar net aan, hoe snel de service games verliepen, of 15 uit 11 goed is..
Als je ook nog eens geen enkel breakpunt tegen krijgt, lijkt me het wel duidelijk.
Dan zal hij wel een respectabel niveau hebben gehaald inderdaad.
Tampie - 71
In 12: Soderling (3), Pashanski (8), Gimelstob (4), Ramirez Hidalgo (8), Spadea (8), Vliegen (3), Calleri (3), Tursunov (3), Acasuso (3), Volandri (8), Hewitt (3), Phau (3)
Out 8: Blake (1), Mello,Ricardo (1), Johansson,Joachim (1), Portas,Albert (2), Karlovic (1), Haehnel,Jerome (2), Behrend,Tomas (3), Massu (3)
Ad - 45 punten

IN 9: Saretta (3), Volandri (8), Ljubicic (3), Hewitt (3), Gimelstob (4), Spadea (8), Chela (3), Acasuso (3), Marin (3)
OUT 5: Dlouhy (1), Karlovic (1), Nieminen (1), Blake (1), Massu (3)
_Tampie Wrote:Tampie - 71
In 12: Soderling (3), Pashanski (8), Gimelstob (4), Ramirez Hidalgo (8), Spadea (8), Vliegen (3), Calleri (3), Tursunov (3), Acasuso (3), Volandri (8), Hewitt (3), Phau (3)
Out 8: Blake (1), Mello,Ricardo (1), Johansson,Joachim (1), Portas,Albert (2), Karlovic (1), Haehnel,Jerome (2), Behrend,Tomas (3), Massu (3)
Lekker bezig, Tamp! De enige die je eigenlijk niet hebt, zijn Stepanek, Ljubicic en Ferrero / Chela.
Buurs - 45
In 10: Stepanek (3), Pashanski (8), Gimelstob (4), Roddick (3), Spadea (8), Vliegen (3), Calleri (3), Tursunov (3), Acasuso (3), Hewitt (3),

Out 2: Coria (3), Johansson,Joachim (1)
THE MAILMAN (55 punten):

IN (9): Pahanski (8 ), Moya (8 ), Spadea (8 ), Acasuso (3), Chela (3), Ferrero (3), Murray (3), Tursonov (3), Grosjean (3)

OUT (7): Massu (3), Karlovic (1), Schüttler (1), J. Johansson (1), Saulnier (1), Verdasco (3), Stepanek (3),
Haggie - 30pnt
In 6 : Stepanek(3),Davydenko(3),Pashanski(8 ),Acasuso(3),Ferrero(3), Hewitt(3)
Out 4 : Karlovic(1),Blake(1),Massu(3), Gasquet(1)

Nou..Davydenko, je weet wat je te doen staat!
Ik weet vanaf nu dat ik geen "grote en dure" spelers meer bij TM ga aanschaffen, dodelijke tactiek is dat. #-o
Om punten op Ad wim en Tampie in te lopen moet jij ff winnen stepanek!
4*-5 achter, 1e set.. kom op!!!
Haggie Wrote:Om punten op Ad wim en Tampie in te lopen moet jij ff winnen stepanek!
4*-5 achter, 1e set.. kom op!!!
Big Grin
TM is waardeloos deze week.. Sad
MV moet het worden voor mij..
Voor mij is TM ook niet best, maar gelukkig gaat het bij veel mensen niet echt goed.
MV is drama voor mij met het verlies van Coria. Alleen Rusedski en Hewitt kunnen me daar nog redden. En wellicht een stuntje van Arthurs en/of Simon.
Marseille is ook voor mij een drama (alleen nog Grosjean),
in Buenos Aires nog 5 man en in San Jose nog 3 man in de strijd.
Dan moeten ze het daar maar doen.
Elk team is al wel een belangrijke troef kwijt, davydenko, gasguet, blake, coria en ga maar door: eigenlijk is het één groot drama!!!! Net betaald voor TM, maar heb ik nu beetje spijt van: bijna iedereen ligt eruit! Icon_question
10 van de 16 nog over, dus dat valt nog wel mee volgens mij.

Totaal: 66 pnt

Marseille: Santoro (10) en Ljubicic (10)
San Jose: Tursunov (3), Gimelstob (3) en Vliegen (3)
Buenos Aires: Pashanski (8), Acasuso (3), Marin (3), Chela (3) en Ramirez Hidalgo (9)

Out: Stepanek (3), Massu (3), Portas (2), Karlovic (1), Blake (1) en J. Johansson (1)
Scholten! Wrote:Elk team is al wel een belangrijke troef kwijt, davydenko, gasguet, blake, coria en ga maar door: eigenlijk is het één groot drama!!!! Net betaald voor TM, maar heb ik nu beetje spijt van: bijna iedereen ligt eruit! Icon_question

We zijn pas net begonnen...
Scholten! Wrote:Elk team is al wel een belangrijke troef kwijt, davydenko, gasguet, blake, coria en ga maar door: eigenlijk is het één groot drama!!!! Net betaald voor TM, maar heb ik nu beetje spijt van: bijna iedereen ligt eruit! Icon_question
Ik ben gelukkig alleen maar Blake als grote man kwijt, maar er zijn vast mensen die Blake, Coria en Gasquet kwijt zijn. Dat is pas zuur, want dat waren op voorhand drie halve finalisten.
Ik ben Coria en Stepanek kwijt :cry:
Ik ben er al 10 kwijt.
ik had er maar 10 :wink:
THE MAILMAN ( 77 punten):

IN (7): Pahanski (8 ), Moya (8 ), Spadea (8 ), Acasuso (8 ), Ferrero (8 ), Murray (8 ), Grosjean (10)

OUT (9): Massu (3), Karlovic (1), Schüttler (1), J. Johansson (1), Saulnier (1), Verdasco (3), Stepanek (3), Tursonov (3), Chela (3)