FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb de sheet klaar. Ik zal hem zo even versturen.
Zou mooi zijn Kuiper! =D>
Gaat steeds sneller :8:
Bedankt Kuiper =D>
Is verstuurd!!
Sjonge, dat was een chaos zeg vlak voordat ik weg moest. Uiteindelijk toch niet voor Davy gegaan, maar voor een aantal kleintjes. Geen geld meer voor Becker, omdat Korolev verloor van Hernych, dus maar Lopez genomen. Over hem ben ik eigenlijk helemaal niet tevreden. Maar we zullen het zien.
Buurs is voor Murray gegaan ipv voor Nieminen die Tampie wel heeft. Riskant hoor!
Beiden hebben trouwens ToJo, heel gewaagd.
Ad Wim Wrote:Buurs is voor Murray gegaan ipv voor Nieminen die Tampie wel heeft. Riskant hoor!
Beiden hebben trouwens ToJo, heel gewaagd.

Als Murray zijn 1e ronde wint, dan wordt hij gevaarlijk en Nieminen heeft een lastige loting en ik moet toch enige verschillen criëeren..
Nieminen een lastige loting? Ik zie hem eigenlijk wel in de halve finale staan. Haas is nou ook niet geweldig de laatste weken.
In die halve finale wordt het lastig, maar die moet Murray eerst maar eens zien te halen. Nogmaals, ik zie in Del Potro een lastige eerste ronde.
[quote="Ad Wim"]Nieminen een lastige loting? Ik zie hem eigenlijk wel in de halve finale staan. Haas is nou ook niet geweldig de laatste weken.
In die halve finale wordt het lastig, maar die moet Murray eerst maar eens zien te halen. Nogmaals, ik zie in Del Potro een lastige eerste ronde.[/quote]

Dat is de reden dat ik allebei heb gekozen. Ik weet dat je dan voor een zekere 1-punter gaat, maar ik zie de winnaar gewoon heel ver komen.
Hetzelfde heb ik gedaan met Gasquet en Safin.
Ik weet niet hoe dit uitpakt, maar na vorige week wil ik nog wel graag op donderdag of vrijdag wat spelers overhouden. :wink:
Ik zie trouwens dat ik een redelijk standaardteam heb. De eerste 11 in de top 25 heb ik ook. De nummer 12, 17 en 19, resp. Murray, Starace en Moodie moeten er dan ook zsm uit.
Mijn troeven zijn Lopez (niet heel erg blij mee), Kohlschreiber (van wie ik veel verwacht), Fish (opvallend weinig gekozen) en Benneteau (het moet er toch een keer uitkomen).

Met Davy had ik dus veel meer het verschil kunnen maken, maar of die keuze goed was wordt pas over een paar dagen duidelijk.
Verder ben ik eigenlijk alleen ontevreden over Lopez, maar ik had na Hernych ipv Korolev geen geld meer voor Becker.
Is Nieminen sterk dan??
Hij stond twee weken geleden nog in de finale van Stockholm! Het verlies vorige week tegen Gasquet was geen schande, gezien die finaleplaats en de kwaliteit van Gasquet.
Bovendien verslaat hij lastige klant Tipsarevic en moet Murray nog door.
Nieminen had het gister lastig tegen Tipsarevic, terwijl Starace overtuigend won van Bracciali.

Het zal dus niet makkelijk worden tegen de Italiaan.

En Murray heeft na de 1e ronde geen echte tegenstanders meer tot aan de halve finale. Ervan uitgaande dat Gonzalez niet speelt of in ieder geval niet in optimale conditie is.

En nogmaals, ik moet iets proberen.

Voor Nieminen heb ik bijvoorbeeld Malisse.
Als ik nog 1e had gestaan, was ik ook voor Nieminen gegaan.
Maar daar ga je volgens mij wel de fout in. Ook al had je Nieminen genomen, dan hadden jullie heus nog wel verschillen gehad. Ik denk dat je een speler die goed in vorm is en al door is tegen een lastige speler met een niet al te lastige tweede ronde (kom op Starace, waar praten we over?!) gewoon moet hebben.
We zullen zien.

Denk je dat Tampie vorige week, als hij geen 90 punten achterstond, Federer had genomen.
En geen Ljubicic en Roddick
buurs Wrote:bijna hetzelfde team als Tampie :roll:

Shitttttttttttt :letitallout:

Ik weet niet of je daar nou rouwig om moet zijn.
Wat is Srichaphan weinig gekozen?!?! Ok, dat iemand dan Becker kiest kan ik begrijpen, maar om geen van beiden te kiezen? Het lijkt me toch dat de winnaar van Srichaphan-Becker de halve finale gaat halen.

Ook Mirnyi kan het voor mij doen deze week.
Ik snap gewoon niet dat je Thai neemt, behalve als je echt wilt gokken. Hij is niet echt in vorm en ik vind Becker de lichte favoriet tegen hem. Bovendien is hij vrij duur. ga dan voor iets meer geld voor Chela. Dan heb je iig een vrij zekere 5 punten.
Of neem Kohlschreiber!
Inderdaad!

Maar Thai wint hem wel, dus ik heb niks gezegd.
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:2 Falla,Alejandro €383 4
7 Nieminen,Jarkko €1365 1
13 Safin,Marat €610 25
14 Kohlschreiber,Philipp €608 0

Van mij tegen

2 Fish,Mardy €681 10
5 Murray,Andy €1301 15
15 Malisse,Xavier €908 1

van Buurs

snap van jou niet dat je Fish en Murray niet hebt en van Buurs niet dat ie Safin en Nieminen niet heeft.

Hier had ik overigens nog niet op gereageerd. Ik las een gerucht maandag dat Murray zijn seizoen zou beeindigen. Ik vond er ook een nieuwsbericht bij, en gezien het feit dat ook Gonzalez er nog in zat, werd het teveel.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.inboxrobot.com/newsletter.php?brief_name=Andy+Murray&brief_id=35905&offset=50">http://www.inboxrobot.com/newsletter.ph ... &offset=50</a><!-- m -->
Saturday, 21 October 2006, 13:01 GMT 14:01 UK Andy Murray has had a rethink over bringing his season to a premature end and has decided

Ik had geen zin om een account aan te maken alleen voor dit nieuwsbericht. Maar blijkbaar heeft Andy zich bedacht.
Daarnaast heeft hij sinds de US Open maar 1 goede wedstrijd neergezet, die tegen Ljubicic.
En toen was Ivan ook nog eens doodmoe.
Maar dit is naar mijn mening de beste ondergrond voor Murray
We zullen zien of hij zich nog een keer kan opladen :roll:
buurs Wrote:Maar dit is naar mijn mening de beste ondergrond voor Murray
Volgens mij niet. Hardcourt of gras lijkt me zijn beste ondergrond en dan het liefst buiten.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Maar dit is naar mijn mening de beste ondergrond voor Murray
Volgens mij niet. Hardcourt of gras lijkt me zijn beste ondergrond en dan het liefst buiten.

De baan moet misschien nog iets sneller zijn
Murray is gewoon een kanjer en gaat hier heel ver komen. :8:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Maar dit is naar mijn mening de beste ondergrond voor Murray
Volgens mij niet. Hardcourt of gras lijkt me zijn beste ondergrond en dan het liefst buiten.

De baan moet misschien nog iets sneller zijn
Ik kan me herinneren dat Basel eigenlijk best een langzame indoorbaan is.