FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dat blijkt maar weer eens. Ook echt stom van me, het enige GS dat hij vrijwel zeker wint en waarbij hij geen titelverdediger is en ik neem hem niet... #-o
Waarom krijgt iedereen in godsnaam dubbele punten bij TM?
Dat is natuurlijk zwaar nadelig voor mij..

Foutje van SD :| Icon_question
Ik denk dat het reeds is gecorrigeerd, want ik zie niet waar je het over hebt.

Ik begin op plaats 6! :8:

Er zijn dit jaar overigens geen rondeprijzen zie ik :eeeek: :cry: .
Naam Prijs
1 Nalbandian,David €1915
2 Roddick,Andy €3115
3 Haas,Tommy €880
4 Monfils,Gael €814
5 Berdych,Tomas €736
6 Baghdatis,Marcos €480
7 Tursunov,Dmitry €332
8 Vliegen,Kristof €318
9 Sluiter,Raemon €305
10 Benneteau,Julien €303
11 Ancic,Mario €1205
12 Blake,James €980
13 Nieminen,Jarkko €912
€12295


Dit was mijn eerste team, waarbij ik jullie om commentaar vroeg. Jammergenoeg heb ik dit niet laten staan, dit bracht 390 punten op en had ik 44e gestaan i.p.v. 100e. Zo zie je maar weer de eerste ingeving is meestal de beste.
Jullie hadden Federer moeten opstellen, die wint nog wel eens wat, naar het schijnt.
Ad Wim Wrote:Dat blijkt maar weer eens. Ook echt stom van me, het enige GS dat hij vrijwel zeker wint en waarbij hij geen titelverdediger is en ik neem hem niet... #-o
Hmmm, beetje raar. Je was zelfs nog mensen die hem wel namen aan het uitmaken voor amateur.

OK, ik snap je gedachtengang die je later uitlegde dat veel mensen die het spel niet serieus nemen standaard Federer opstellen, maar ik wil je toch nog even met die opmerking om je oren meppen haha.
En wat dan als hij van Haas had verloren, of van Davydenko. Was beide niet onmogelijk. Ik blijf het terecht vinden dat je Federer passeert ook al is hij by far titelfavoriet (ik had hem vorig jaar op de AO, heeft me maanden gekost om weer aansluiting te vinden :letitallout: ).
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat blijkt maar weer eens. Ook echt stom van me, het enige GS dat hij vrijwel zeker wint en waarbij hij geen titelverdediger is en ik neem hem niet... #-o
Hmmm, beetje raar. Je was zelfs nog mensen die hem wel namen aan het uitmaken voor amateur.

OK, ik snap je gedachtengang die je later uitlegde dat veel mensen die het spel niet serieus nemen standaard Federer opstellen, maar ik wil je toch nog even met die opmerking om je oren meppen haha.

En terecht!
Ondanks zijn toernooiwinst behoort hij niet tot het optimale team.
Dus het is maar hoe je het bekijkt :wink:
Elikian Wrote:Hmmm, beetje raar. Je was zelfs nog mensen die hem wel namen aan het uitmaken voor amateur.

OK, ik snap je gedachtengang die je later uitlegde dat veel mensen die het spel niet serieus nemen standaard Federer opstellen, maar ik wil je toch nog even met die opmerking om je oren meppen haha.
Die opmerking was eigenlijk meer gericht op MV, omdat dit een van de weinige toernooien was waar je nog echt budgetwinst met Roger kon halen.
buurs Wrote:Ondanks zijn toernooiwinst behoort hij niet tot het optimale team.
Dus het is maar hoe je het bekijkt :wink:
Het optimale team .. ja, da's makkelijk lullen achteraf.

Oh, ging over MV ... aha, ok, dat was me even ontschoten. Ook daar heeft hij natuurlijk de meetste budgetwinst van iedereen, maar er zijn zeker anderen die samen veel meer verdienden, das waar.
Maar toch, de nummer 2 van de week had toch ook ook Federer Smile
Elikian Wrote:
buurs Wrote:Ondanks zijn toernooiwinst behoort hij niet tot het optimale team.
Dus het is maar hoe je het bekijkt :wink:
Het optimale team .. ja, da's makkelijk lullen achteraf.

Oh, ging over MV ... aha, ok, dat was me even ontschoten. Ook daar heeft hij natuurlijk de meetste budgetwinst van iedereen, maar er zijn zeker anderen die samen veel meer verdienden, das waar.
Maar toch, de nummer 2 van de week had toch ook ook Federer Smile

Klopt, maar niemand zal ook ooit het optimale team hebben :wink:
Ik wil hier alleen mee aangeven, dat ondanks de winst van Federer,
hem in het team te hebben geen must was.
Enneh...het optimale team kun je pas achteraf bepalen natuurlijk.
Maar van te voren stond wel al vast dat Roger daar niet in thuis zou horen :wink:
Dat is waar. Maar het was wel een heel solide optie in vergelijk met het nemen van veel van die halve losse flodders Wink
Elikian Wrote:Dat is waar. Maar het was wel een heel solide optie in vergelijk met het nemen van veel van die halve losse flodders Wink

Daar heb jij zeker een punt.
Daarom ben je ook zeker geen amateur als je voor Federer bent gegaan. :wink:
Deze jongens moeten het deze week voor mij doen:

Vina del Mar:
Gaudio / Montanes
Acasuso / Berlocq
Massu
Gonzalez

Zagreb:
Ljubicic
Soderling
Seppi
Tursunov / Karlovic

Delray Beach:
Moodie
Malisse / Udomchoke / Mayer
Muller / Haas
---
Vina del Mar:

Gaudio
Acasuso
Massu
Gonzalez

Zagreb:

Ljubicic
Djokovic
Seppi/Henman
Ancic

Delray Beach:

Malisse/Mayer
Haas
Kim/Lee

Acasuso = 678
Navarro P + Horna = 276+580 = 856

856-678 = 178.. precies het team van 12500 Sad
In de forum-subleague toch nog 2x Vicente en 1x Calleri
Niemand brandt zijn vingers aan Nieminen of Starace....en terecht.
1 Muller,Gilles €558 7
2 Gaudio,Gaston €1725 15
3 Ljubicic,Ivan €1430 50
4 Gonzalez,Fernando €1325 1
5 Haas,Tommy €880 30
6 Malisse,Xavier €846 7
7 Karlovic,Ivo €470 1
8 Djokovic,Novak €467 1
9 Massu,Nicolas €780 1
10 Acasuso,Jose €678 1
11 Moodie,Wesley €419 7
12 Berlocq,Carlos €377 1
13 Montanes,Albert €523 1
14 Seppi,Andreas €520 1
15 Mayer,Florian €484 7
16 Pashanski,Boris €370 7
17 Tursunov,Dmitry €332 7
18 Capdeville,Paul €315 0
€12499

Mijn team lijkt heel erg op die van Genomico:

Capdeville en Pashanski erbij in Vina
Djokovic ipv Soderling in Zagreb
geen Udomchoke in Delray

Dus Capdeville, Pashanski en Djokovic vs. Soderling en Udomchoke.
Damn, dan loop ik dus nog niets in :wink:
Voor Soderling is de 1e ronde cruciaal, hij is weer terug in vorm, won een challenger maar speelt tegen Lopez, ook een goede indoorspeler. Ik heb 'm wel genomen. Snap niet dat niemand Ancic neemt in zijn thuistoernooi.... Die komt tot aan de finale toch geen normale (sub)topspeler Indoor tegen?
Ik zie Ancic eigenlijk niet langs Tursunov en Karlovic komen. Ook gezien de head-to-head tegen Tursunov (en daar zit ook een indoor wedstrijd tussen) en met Karlovic weet je het nooit. Een te groot risico dus. Je kan i.i.g. zeker niet zeggen dat ie zomaar in de finale komt...
Ljubicic-Ancic lijkt mij gewoon de finale. Maar dat weten we zondag pas.
Kijk ook hoeveel managers uit de top 100 na de AO nu al geen team meer invullen, dat word elke week stijgen. :lol:
Mooi, ik moest om 2045 uur weg en zag dat Portas een set achter stond. Ik in paniek hem, Montanes, Spadea en Capdeville eruit gegooid voor Gonzalez en Kim. Kim is een beetje een paniekaankoop en ben ik net heel tevreden mee, maar wel mooi dat Portas nu verliest. Spadea had nog geen wedstrijd gewonnen en Capdeville-Ventura moeilijk te voorspellen. Maar dat waren wel mensen die het verschil konden maken. Hopen dat het goed uitpakt.

Guest

1 Spadea,Vincent €515 1
2 Ancic,Mario €1390 15
3 Bracciali,Daniele €516 7
4 Djokovic,Novak €487 1
5 Montanes,Albert €536 1
6 Malisse,Xavier €866 7
7 Gaudio,Gaston €2050 15
8 Saulnier,Cyril €460 1
9 Calleri,Agustin €662 1
10 Acasuso,Jose €768 1
11 Berlocq,Carlos €503 1
12 Henman,Tim €800 1
13 Ljubicic,Ivan €2395 50
14 Haas,Tommy €940 30
15 Sabau,Razvan €389 1
16 Saretta,Flavio €466 0
€13743

Ja ik weet het calleri out maar ja op het moment van team maken was die wedstrijd nog niet gespeeld, maar ja dan maar hopen dat de rest er wat van bakt.
Vina:

Gaudio
Acasuso / Berlocq
Massu / Marin
Pashanski / Gonzalez


Delray:

Reynolds / Moodie
Malisse / Mayer
Muller / Haas
Kim


Zagreb:

Ljubicic
Djokovic
Seppi
Karlovic
Ik zie nu dat ik Marin dus heb, dat is een beetje jammer. Als ik iets meer tijd had gehad had ik hem en Kim wel ingewisseld voor Spadea, denk ik. Maar ja, eigen schuld...

Ze hebben trouwens wel de waarden van de spelers aangepast. Dat is goed.
_Tampie Wrote:Mijn team lijkt heel erg op die van Genomico:
Jouw team lijkt ook heel erg op die van mij:

Jij hebt Capdeville, Tursunov en Montanes.
Ik heb Reynolds, Kim en Marin.