FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En krijgen we morgen alle 16 partijen op 1 dag? Spannend.... :razz:
Tripplexxx Wrote:Ben nog niemand kwijt, maar baal ervan dat ik Ramirez Hildalgo niet genomen heb. Achja, keuzes.

Pas echt als hij vandaag van Safin wint :wink:
verdasco vanavond er nog even uit en ik ben dik tevreden!
Mijn troeven op voorhand, Gaudio en Serra, verliezen allebei knullig. Mijn week is dus niet al te best. Maar gelukkig blijft de schade beperkt door het verlies van Verdasco en de winst van RRH.

Het enige positieve puntje is dat ik om 2150 uur zwaar zat te twijfelen tussen Starace en RRH en gelukkig voor de goede ben gegaan.
Als Nadal van Monfils wint pakt Bea de weekscore in ons excellbestand. Net voor Kuiper. Wint Monfils dan pakt Scholten alsnog de weekscore.
Als Nadal het toernooi wint krijgen de mensen zonder hem zoals Arco en Haggie een pak slaag deze week. gunstig voor concurrenten als tampie en buurs dat arco niet zo best scoort de laatste tijd.
Wat een slechte week leek te worden, is uiteindelijk een middelmatige week geworden. Volgens mij stijg ik zelf wat plekjes, maar dat zien we morgen wel. In ieder geval pak ik 60 punten op Haggie en sta ik nog maar 11 punten op hem achter.

Tevens feliciteer ik Bea (dus eigenlijk CC) met de weekoverwinning.
Ad Wim Wrote:Wat een slechte week leek te worden, is uiteindelijk een middelmatige week geworden. Volgens mij stijg ik zelf wat plekjes, maar dat zien we morgen wel. In ieder geval pak ik 60 punten op Haggie en sta ik nog maar 11 punten op hem achter.

Tevens feliciteer ik Bea (dus eigenlijk CC) met de weekoverwinning.

Heb je de eindstand van Haggie's excelformulier voor me?
Ad Wim Wrote:Wat een slechte week leek te worden, is uiteindelijk een middelmatige week geworden. Volgens mij stijg ik zelf wat plekjes, maar dat zien we morgen wel. In ieder geval pak ik 60 punten op Haggie en sta ik nog maar 11 punten op hem achter.

Tevens feliciteer ik Bea (dus eigenlijk CC) met de weekoverwinning.

293 punten niet genoeg voor de weekwinst? :|
Ik bedoelde de Excell-sheet, dat is het enige waar ik over kan oordelen.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een slechte week leek te worden, is uiteindelijk een middelmatige week geworden. Volgens mij stijg ik zelf wat plekjes, maar dat zien we morgen wel. In ieder geval pak ik 60 punten op Haggie en sta ik nog maar 11 punten op hem achter.

Tevens feliciteer ik Bea (dus eigenlijk CC) met de weekoverwinning.

Heb je de eindstand van Haggie's excelformulier voor me?

Totaal: Week: Eind:
1. Tampie 2276 259 2535
2. Buurs 2256 254 2510
3. Arco 2207 205 2412
4. Genomico 2155 227 2382
5. Bea 1929 273 2202
6. Haggie 2016 180 2196
7. Ad Wim 1945 240 2185
8. Rick 1942 261 2203
9. Kuiper 1901 270 2171
10. Mailman 1880 217 2097
11. Scholten! 1849 229 2078

Sorry, mooier krijg ik het niet.
Ad Wim Wrote:Ik bedoelde de Excell-sheet, dat is het enige waar ik over kan oordelen.

Oke, daar sta ik niet op dus.
Dank je wel Ad. Gelukkig is de schade redelijk beperkt gebleven.
1 plaatsje gedaald naar plaats 33.
Ik durf nog niet te kijken. Ik heb verschrikkelijk gefaald deze week. Ik stond 20e, maar ik sta op dit moment nog maar 11punten voor op Ad, dus zal nu wel rond de 30 staan.. Triest, erg triest..
Volgens mij hebben ze de Saturday Night Quiz vraag nu voor de tweede keer meegeteld. Slordig.
Een goede week. Met 285 punten op de 12e plaats van deze week geeindigd en ik ben in totaal gestegen van 49 naar 38.
Juan Zueco Wrote:Volgens mij hebben ze de Saturday Night Quiz vraag nu voor de tweede keer meegeteld. Slordig.
Dat komt dus omdat ze de ronde niet afgesloten hebben. Waarschijnlijk laten ze hem nog een week doorlopen.
ze hebben nu wel een nieuwe quiz hoor. iemand bij voorbaat al 't goede antwoord? anders moet ik nog gaan zoeken ook. :8:
Ik neem aan dat het een geintje is dat je dat antwoord niet weet...
zie de smilie ad. :wink:
Ivan Lendl toch :roll:
centre court Wrote:zie de smilie ad. :wink:
Ja, ik snap nooit zo goed wat iedereen met al die smileys bedoelt. Vooral die zonnebril vind ik lastig. Maar een knipoog had ik in deze wel begrepen.
misschien is 't leuk als kooltje en Mr.T ook in 't excellschema van Haggie komen? zijn toch ook serieuze forummers en zeker Mr.T staat vrij hoog in de stand geloof ik?! PM Haggie anders even jullie emails dan krijg je 't bestand ook.
Triplexx en Juan Zeco dan ook.
jaa top. sorry, maar zag dat Mr.T en Kooltje op 't forum waren. verder niet naar andere gekeken. ze moeten 't wel zelf willen natuurlijk.
ja ik kom erbij heb me email aan haggi gestuurd
ja ik kom erbij heb me email aan haggi gestuurd
klasse kool.
Vliegen... Of Monaco, of Melzer, of Pashanski, of Wawrinka?

Enige reden voor Monaco is dat ik nog niemand in het onderste 1/8 deel heb (en daar verwacht ik Stepanek).
Genomico Wrote:Vliegen... Of Monaco, of Melzer, of Pashanski, of Wawrinka?

Enige reden voor Monaco is dat ik nog niemand in het onderste 1/8 deel heb (en daar verwacht ik Stepanek).

Help!! Help!! Ik heb nog maar een half uur. Paniek :wink:

Toch maar gewoon Vliegen.