FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bocaloca Wrote:Niet ad wim plagen buurs, dat is niet lief

:-s :-&
Bocaloca Wrote:Niet ad wim plagen buurs, dat is niet lief

Het h AD maar eens andersom moeten zijn :wink: :8:
Die Arco gaat zo ontzettend goed, net nu ik hem zo dicht genaderd was Sad
En Mailman en Kuiper komen deze week ook flink dichterbij.
Ad Wim Wrote:Die Arco gaat zo ontzettend goed, net nu ik hem zo dicht genaderd was Sad
En Mailman en Kuiper komen deze week ook flink dichterbij.

Kuiper en Mailman doen het de laatste weken heel goed en Arco lijkt zijn vorm ook weer terug te hebben
Mailman alleen de laatste twee weken, daarvoor was hij veel terug gezakt. Kuiper klimt gestaag.
Arco had inderdaad een aantal dramatische weken en zijn tactiek van veel kleine spelers lijkt de laatste tijd weer vruchten af te werpen.
Het klinkt lullig, maar ik speel de laatste weken weer eens serieus mee. Hiervoor ging ik volledig voor de MV en ik kon 's maandags niet de moed opbrengen om mij in te spannen voor een 40e of 50e plaats.

Maar buurs heeft me er van weten te overtuigen dat als ik serieus mee zou doen dat ik dan misschien nog een plaats bij de eerste 20 zou halen en in de prijzen zou vallen. Nu dat heb ik toen maar geprobeerd en het gaat me inderdaad niet slecht af. Soms met goede adviezen van buurs overigens. Clement vorige week en deze week ToJo.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel.
Maar alleen was er niemand die mij ervan moest overtuigen om weer te vechten voor een goede scoren.
De wedstrijd is pas afgelopen als de matchball gemaakt is tenslotte.
En dat is pas in november met de Masters-finale.

GO MAILMAN GO...... =D>
Jij spreekt altijd in de derde persoon over jezelf; dat geeft ons het gevoel dat jullie met z'n tweeën zijn. Dus één van jullie heeft de ander er vast van overtuigd.
Ad Wim Wrote:Jij spreekt altijd in de derde persoon over jezelf; dat geeft ons het gevoel dat jullie met z'n tweeën zijn. Dus één van jullie heeft de ander er vast van overtuigd.

Zijn zoontje Icon_question
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij spreekt altijd in de derde persoon over jezelf; dat geeft ons het gevoel dat jullie met z'n tweeën zijn. Dus één van jullie heeft de ander er vast van overtuigd.

Zijn zoontje Icon_question

GESPLETEN PERSOONLIJKHEID MISSCHIEN? :razz: :razz: :razz:
Wie van jullie kwam daar het eerst achter?
Geen flauw idee, Ad.
Je hebt het of je hebt het niet.
Pffff, Nieminen heeft de slechte dag van gister nog een beetje goedgemaakt.
Hopen dat hij Murray ook kan pakken Icon_twisted
Ik ben weg voor exact een week, jongens. Succes met de uitslagen en het team maken voor Cincy. Ik heb all vertrouwen in Woerdie :8:
Ad Wim Wrote:Ik ben weg voor exact een week, jongens. Succes met de uitslagen en het team maken voor Cincy. Ik heb all vertrouwen in Woerdie :8:

Goede vakantie Ad
Buurs, kun jij niet alvast wat opstellinkjes maken? Dan heb ik tenminste weer wat kans op een top 10 positie. Van weken als deze word ik niet echt vrolijk..

Edit: een vrijdagmiddag spellingsfoutje ff eruit :oops:
Mr. T Wrote:Buurs, kun jij niet alvast wat opstellinkjes maken? Dan heb ik tenminste weer wat kans op een top 10 positie. Van weken als deze wordt ik niet echt vrolijk..

ik denk dat dit mijn laatste goede week is... :roll:
het houdt natuurlijk een keer op :wink:
buurs Wrote:
Mr. T Wrote:Buurs, kun jij niet alvast wat opstellinkjes maken? Dan heb ik tenminste weer wat kans op een top 10 positie. Van weken als deze wordt ik niet echt vrolijk..

ik denk dat dit mijn laatste goede week is... :roll:
het houdt natuurlijk een keer op :wink:

Je hebt in ieder geval een meer dan ruime marge. Dat zie ik de nrs. 2 en 3 niet meer goedmaken. Het zou natuurlijk wel de goden verzoeken zijn je nu al tot winnaar uit te roepen :wink:
Mr. T Wrote:
buurs Wrote:
Mr. T Wrote:Buurs, kun jij niet alvast wat opstellinkjes maken? Dan heb ik tenminste weer wat kans op een top 10 positie. Van weken als deze wordt ik niet echt vrolijk..

ik denk dat dit mijn laatste goede week is... :roll:
het houdt natuurlijk een keer op :wink:

Je hebt in ieder geval een meer dan ruime marge. Dat zie ik de nrs. 2 en 3 niet meer goedmaken. Het zou natuurlijk wel de goden verzoeken zijn je nu al tot winnaar uit te roepen :wink:

Vorig jaar stond ik 2 weken voor het einde zo'n 80 punten voor op de nummer 2....

Agassi en Nadal trokken zich terug voor de masters en ben 2e geworden Icon_evil
En juist daarom blijft je dat dit jaar bespaard en win je de titel.
merijn s aalbers Wrote:En juist daarom blijft je dat dit jaar bespaard en win je de titel.

Laten we het hopen [-o<
Het zij je van harte gegund Buurs.
THE MAILMAN Wrote:Het zij je van harte gegund Buurs.

thxs, maar de weg is nog lang :8:
Even een update van wat fanatieke forummers nadat de punten van afgelopen week meegerekent zijn:

Buurs: nog steeds op 1. 240 punten voor op de nr. 2! =D>
Tampie: Handhaaft zich op 3.
Arco: van 13 naar 8. =D>
Bea: van 14 naar 10. =D>
Geno: blijft op 11.
Ad: van 20 naar 16. =D>
Mailman: In één week van 29 naar 17. =D> :eeeek: :Big Grin
Kuiper: van 28 naar 21. nog 1 plekkie nodig om in de prijzen te komen.
CC: van 33 naar 32.
Haggie: van 38 naar 40.
Cor en Arco pakken deze week de plekken 1 en 2 van de week. Hulde dat deze 2 toppers van weleer weer terug zijn.
Geen slecht weekje :razz:

Mailman en Kuiper hebben ook een topweek achter de rug :8: =D>
Ik ben hartstikke blij met deze week en de 12 plaatsen winst.
Maar natuurlijk heet het nu de vorm vast houden, niet verslappen en blijven scoren.
Van 29 naar 17 is wel een hele mooie sprong in het klassement.

:razz: :razz: :razz:
In de vakantieperiode zijn er maar weinig lege teams in de top geweest. toch wel net zo eerlijk lijkt me.
centre court Wrote:In de vakantieperiode zijn er maar weinig lege teams in de top geweest. toch wel net zo eerlijk lijkt me.

Allemaal serieuze managers...of bijna niemand gaat op vakantie :8:

Ik ga trouwens woensdag 13 september.
In de week van 18 september is er davis cup :razz:

Ik vertrek alleen weer op maandag 25 september en wel om 15 uur op de maandag... en ben pas weer op de luchthaven om 7.30 uur dinsdagmorgen.

Team maken wordt dus lastig.
Maar dat ik een eindje weg ga is zeker :wink:
En mijn team zal zeker niet leeg zijn :8: