FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het is in ieder geval weer goed begonnen voor mij.... :roll:

50/50 wedstrijd, dus niet meteen huilen :wink:
Als Roddick vandaag verliest, dan mag dat wel. :8:

Als Roddick eruit gaat, ga ik janken :|

Ik las vandaag dat Roddick niet helemaal fit is en misschien wel helemaal niet speelt. :|

Onruststoker!! Icon_twisted
Niets te vinden over Roddick, hij zal dus gewoon spelen.
HtH 7-1 in het voordeel van Andy, dus hij gaat niet struikelen vandaag. Helaas.
Mijn hoop ligt op Blake deze week. Maar serieus elke keer, maar dan ook echt elke keer dat ik hem had dit jaar, verloor hij van een of andere drol in de eerste of tweede ronde (RRH, Ferrero, Mirnyi, Wang).
En elke keer als hij een toernooi won of in de finale kwam, had ik hem niet. Hopelijk kan hij het wel doen deze week voor mij en haalt hij de halve finale. Kan ik goed gebruiken om mijn plek in de top 20 veilig te stellen.
Denk dat ie hooguit nog van Vliegen wint en dat 't daarmee afgelopen is.
Ik verwacht ook niet zo veel van Blake. Van mij mag hij de halve finale halen hoor, maar ik zie het niet gebeuren, een Amerikaan die twee weken achtereen presteert in Europa moet nog worden uitgevonden.
_Tampie Wrote:Ik verwacht ook niet zo veel van Blake. Van mij mag hij de halve finale halen hoor, maar ik zie het niet gebeuren, een Amerikaan die twee weken achtereen presteert in Europa moet nog worden uitgevonden.

Sampras :wink:
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Ik verwacht ook niet zo veel van Blake. Van mij mag hij de halve finale halen hoor, maar ik zie het niet gebeuren, een Amerikaan die twee weken achtereen presteert in Europa moet nog worden uitgevonden.

Sampras :wink:

Ik reken Engeland even als de 51e staat van Amerika voor het gemak.
Benneteau 10
Srichaphan 7
Roddick 15
Ljubicic 1
Calleri 7

Chela 7
Lopez 1

Tegen

Federer 15
Berdych 1
Djokovic 1

Benneteau straks nog in actie.
Hopelijk wint Nalbandian gewoon.
Benneteau van 5-2 naar 5-5 in de derde. Waar blijft Buurs?
Ad Wim Wrote:Benneteau van 5-2 naar 5-5 in de derde. Waar blijft Buurs?

Tja, wat moet ik hier van zeggen....

Hij wordt nu weer gebroken en Tampie heeft voor de 10e keer in 3 weken niet over geluk te klagen...
Dit gaat toch nergens over.
Genoeg mensen om mij heen hebben Benneteau niet, ik baal ook! En in de volgende ronde wacht Henman, ook te doen.
Ad Wim Wrote:Genoeg mensen om mij heen hebben Benneteau niet, ik baal ook! En in de volgende ronde wacht Henman, ook te doen.

tja...ik zeg niks meer :roll:
Ik zal vast gaan huilen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Choken tegen Nalbi kan altijd, maar het is wel enorm zuur.
Vinden jullie het ook spannend. Bijna 5000 berichten. Ok, nog niet zoveel als Ad Wim en CC, maar ik ben op de goede weg :wink:

P.s. Nalbandian is een topper!!
Ik had niet anders verwacht. Jullie wel?

Benneteau heeft zijn 10 punten toch binnen?
Srichaphan gaat zodadelijk ook gewoon verliezen.

Als Murray van Ljubicic wint is er pas reden tot klagen.
Natuurlijk wint Nalbi 9 van de 10 keer, maar als je 5-2 voor staat in de 3e, dan is dit toch teleurstellend... :roll:
_Tampie Wrote:Ik had niet anders verwacht. Jullie wel?

Benneteau heeft zijn 10 punten toch binnen?
Srichaphan gaat zodadelijk ook gewoon verliezen.

Als Murray van Ljubicic wint is er pas reden tot klagen.

Mij zul je niet horen als Andy wint. :razz:
_Tampie Wrote:Ik had niet anders verwacht. Jullie wel?

Benneteau heeft zijn 10 punten toch binnen?
Srichaphan gaat zodadelijk ook gewoon verliezen.

Als Murray van Ljubicic wint is er pas reden tot klagen.
10 punten zijn leuk, maar het hadden er 28 kunnen zijn. En dan is het wel zuur, ik neem aan dat je dat met ons eens bent.
Ljubo-Murray op de baan.

Erg belangrijk voor de sheet, wint Murray dan kan Mailman bijna de zege al niet meer ontgaan. Hij mist alleen Ljubo, dat moet hem de kop gaan kosten.
Nou, de nummer 18 loopt slechts 13 punten op me uit. Die is dus nog wel in te halen. Ljubicic moet echt wel even winnen, wil ik nog een beetje goede zaken kunnen doen.
Als Ljubo hier verliest hebben de meeste manager t.o.v. Tampie alleen nog Roddick. Tampie heeft daar dan nog FEDERER, Berdych én Djoko tegenover staan en hij staat bijna geen punten achter op dit moment. Dan kan ie zo 100 punten pakken op Buurs!

Laat Ljubo aub deze pot nog winnen. Dan kan ie ook nog zomaar 45 of 70 punten halen. Eruit met 1 puntje zou dramatisch zijn.
Djoko gaat er ook wel af tegen Gasquet.
Dat denk ik ook hoor. Zal ook moeten.
Niet superbelangrijk. 3 om 5 gekozen. Maar 1 puntje voor Djoko zou wel lekker zijn. Zeker ook omdat de nummer 20 Djokovic heeft.

Allez Richard!
Gonzalez en Djoko zijn de meest gekozen spelers die ik niet heb. Echt balen dat Gonzo er vanmiddag al niet af ging met 1 puntje. Tegen Davy of JoJo zie ik hem toch echt verliezen. Djoko moet er eigenlijk nu af tegen Gasquet. En anders daarna maar tegen Ljubo. Maar dan heeft ie al 15 puntjes te pakken. Djoko-Murray in de volgende ronde is desastreus natuurlijk.
Ongelofelijk, de grote jongens die eruit moeten winnen op miraculeuze wijze (Gonzalez en Nalbandian) en de grote jongens die door moeten gaan eraf (Ljubicic en Blake).

Wat een dramaweek dit, sjonge jonge. Wordt nog vechten om in de top 20 te eindigen.
Tampie heeft er goed gedaan om niet voor de toch twijfelachtige toppers te gaan. Federer lijkt geen slimme keus in zo'n week, maar dat is het nu wel.
Maar er moet gezegd worden dat het hem wel vreselijk mee zit.
Ad Wim Wrote:Tampie heeft er goed gedaan om niet voor de toch twijfelachtige toppers te gaan. Federer lijkt geen slimme keus in zo'n week, maar dat is het nu wel.
Maar er moet gezegd worden dat het hem wel vreselijk mee zit.

Of hij ging er gewoon van uit dat dit ging gebeuren? Hij staat daar niet voor niets en maakt vaak de goede keuzes. Je kan hem hier ook gewoon de credits voor geven. Hij kan flink punten gaan winnen deze week. Of Federer moet ook snel verliezen. Heb nog wel een klein beetje hoop op Soderling.
Het feit dat hij nu al drie weken achter elkaar een beter team maakt dan Buurs is knap en geen mazzel natuurlijk. Maar als je nu kijkt naar Benneteau, Chela, Ljubicic, Blake, Ancic en Srichaphan. Hij heeft ze niet genomen, dat is een goede keus. Maar dat ze allemaal verliezen en nog wel zo knullig, dat is ook wel heel veel geluk.